abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34701208
Even mij beklag over de fietsenmaker!
Heb ik potverdorie mijn mooie fiets aan hem afgestaan, zodat deze hem kon repareren.
De versnellingen en het licht op mijn mooie rijwiel waren helaas gesneuveld.
Vandaag echter kon ik hem weer ophalen, waardoor ik niet meer te voet overal heen
hoefde. Maar toen ik vanavond plaats nam op mijn stalen ros en een stukje fietste begon het!
Het was donker, dus ik deed mijn licht aan. De lampjes deden het beiden, deze waren gemaakt
dus. Ware het niet zo dat de fietsenmaker het rode kapje om mijn achterlamp niet vervangen heeft!
Afijn, hier kan ik mee leven er kwam nog wel een kleine rode gloed tussen al het witte licht door.
Alleen na een metertje of 100 fietsen trapte mijn fiets door, hierdoor bezeerde ik mijn knie aan het stuur,
en dit bleef zich om de zoveel tijd voor doen. Voor ik hem heen bracht had ik mijn mooie fietsje hier
geen last van!
De klacht is dus dat ik morgen weer een half uur aan deze man kwijt ben en dat ik weer een dag zonder fiets zit! En het was niet eens een beunhaas die aan mijn fiets heeft lopen sleutelen
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34701231
Verder is het natuurlijk achterlijk klootjesvolk dat fietsenmaker gespuis
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:10:35 #3
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_34701430
Het is wat
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:11:43 #4
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34701466
Fietsen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34701468
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef Shadowlyse het volgende:
Het is wat
Inderdaad, verder nog iets zinnigs te melden?
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:12:09 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34701486
Dat is balen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_34701768
Dat mensen naar fietsenmakers gaan,die prijzen zijn belachelijk en er is niks aan een fiets wat iemand met vmbo niet zelf kan repareren?
Als het echt ernstige schade is gooi ik hem weg en jat een nieuwe;vroeger toen ik nog jong was,deed ik dat al bij een lekke band.Plakkertjes en solution zijn ook al zo duur.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:21:50 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34701794
Aarzel niet en pak de fiets, desnoods die van jezelf.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:23:12 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34701834
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef klootje het volgende:
Dat mensen naar fietsenmakers gaan,die prijzen zijn belachelijk en er is niks aan een fiets wat iemand met vmbo niet zelf kan repareren?
Als het echt ernstige schade is gooi ik hem weg en jat een nieuwe;vroeger toen ik nog jong was,deed ik dat al bij een lekke band.Plakkertjes en solution zijn ook al zo duur.
Je bent best een stoere jongen als je zoiets doet Jatoch ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:24:11 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34701861
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef w00ly het volgende:
Even mij beklag over de fietsenmaker!
Heb ik potverdorie mijn mooie fiets aan hem afgestaan, zodat deze hem kon repareren.
Wow, een fiets die de fietsenmaker repareert.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_34702142
Bij normale fietsen zijn versnellingen sowieso een slecht idee... Hoe minder er op de fiets zit, hoe minder er kapot kan gaan... En versnellingen in de naaf (zoals je ze meestal vindt op normale fietsen) zijn nogal kwetsbaar... Die dingen waren bij mij altijd al binnen 'n maandje kapot, waardoor de fiets steeds in de hoogste versnelling blijft hangen...

En 'n lampje repareren moet je toch zelf wel kunnen...
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef klootje het volgende:
Je kan weinig beginnen als het binnenwerk van de achternaaf aan barrels ligt, hoor... (bij 'n terugtraprem), of als het voorste tandwiel los van de trapas is komen te hangen, ofzo...
quote:
Je kan ook gewoon toegeven dat je nog niet in staat bent om een band te plakken...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34702158
Hoeveel heeft het je gekost?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_34702667
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34702797
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Bij ons repareert die flikker altijd meer dan nodig is. Laat je een voorlamp repareren, krijg je ook gelijk een nieuwe achterband omdat 'die aan vervaning toe was'... graftakkenvolk is het
pi_34702855
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 22:12:28 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:54:08 #16
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_34707478
whehehe... fietsenmakers
technisch hoogstaand volk is het.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_34708046
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 22:12:29 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:23:42 #18
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34708160
Ik heb nieuws voor je: in het repareren van fietsen (zeker fietsen die elders gekocht zijn) zijn de meeste fietsenmakers absoluut niet geinteresseerd.
Ze willen alleen maar fietsen verkopen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_34708423
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb nieuws voor je: in het repareren van fietsen (zeker fietsen die elders gekocht zijn) zijn de meeste fietsenmakers absoluut niet geinteresseerd.
Ze willen alleen maar fietsen verkopen
Deze fietsenmaker heeft een pand waar ze alleen maar fietsen repareren.
Verkopen doen ze er niet. En m'n fiets wordt nu kostenloos gerepareerd
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34708642
Tja, dan denk je dat een fietsenmaker je fiets wel deskundig repareert, maar blijkt ie het gewoon snel af te raffelen zonder te testen. Daarom doe ik het meeste onderhoud aan mn fietsen ook zelf. Je kunt nl. bijna alles aan een fiets zelf wel repareren zonder speciaal gereedschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')