nieuwe avatarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hopelijk wordt er vanavond beter gebaggerd dan gisteren.
Want dat was waardeloos.![]()
EN dezequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Jouw ondertitel en signature..
Red Hot Chili Peppers?
Ik herken 't wel iig![]()
Foo Fighters?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
EN deze
I love it..
...but I hate the taste.
Wil ik nemen.. van wie is die ?
Zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:49 schreef Orealo het volgende:
[..]
Foo Fighters?
Althans, als ik m'n broer moet geloven![]()
Tekenfilmsquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:50 schreef Orealo het volgende:
onder mijn ctrl-v staat http://video.google.com/videoplay?docid=-887320889379836872&q=bleach![]()
Maak het gewoon aan om 00.00.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef renz0r het volgende:
Officieel nog niet, das pas om 12 uur. Moet nog een centraal nachtbagger topic komen
Ach, tijd is relatiefquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef renz0r het volgende:
Officieel nog niet, das pas om 12 uur. Moet nog een centraal nachtbagger topic komen
Maak dan alvast joh.quote:
Dat bedoel ik, deal!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Maak het gewoon aan om 00.00.![]()
Geen minuut te laat of te vroeg hoor!quote:
Hey, het knopje doet 't nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef melmidoc het volgende:
[afbeelding] GEIL!
[afbeelding] GEIL!
[afbeelding] GEIL!
[afbeelding] GEIL!
[afbeelding] GEIL!
[afbeelding] GEIL!
[afbeelding] GEIL!
[afbeelding] GEIL!
Maar een nieuw topic openen is geil.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Of we kunnen een mod vragen de TT te veranderen, we zijn al aardig opweg![]()
True that, Renzor gaat 'm aanmaken geloof ik..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Maar een nieuw topic openen is geil.
Zeker. Mits erectie, anders walg ik van mannen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Maar een nieuw topic openen is geil.
hubbabbaba hup hup hopquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef sararaats het volgende:
ik ben in de stemming
Put on a hat and join the partyquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef sararaats het volgende:
ik ben in de stemming
En dichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef renz0r het volgende:
[Centraal] Nachtbagger topic --> 02-02-06
Daar verder
Ik zei het je nog, niet te vroeg.quote:
Gewoon nog een ker proberen joh.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef renz0r het volgende:
Moet de TT veranderd worden.
Gebeurd toch nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef renz0r het volgende:
Moet de TT veranderd worden.
Beter een bierflesje op je teen, dan geen bierflesje!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
Gadverdamme, ik liet net een leeg bierflesje op mijn teen nagel vallen![]()
Naja, geluk bij een ongeluk, als het flesje op de tegels was gevallen had ik nu glas kunnen ruimen, hij maakte nu een zachte landing op mijn teen
nee ik deed wat inspiratie op uit seinfieldquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben jij nog niet naar bed?![]()
Slaap lekker Sebasserquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee ik deed wat inspiratie op uit seinfield![]()
Maar nu ga ik wel slapen![]()
![]()
![]()
Ik loop graag achter de feiten aan!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef Tiemie het volgende:
Baggeren is zeau 2004.
Wat is nu de mode dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef Tiemie het volgende:
Baggeren is zeau 2004.
Je bent ook een wandelende encyclopedie hèquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, de Kobelco van Oosterhof-Holman. Puik ding.
Dus zo noem je een graafmachien op een vlot!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, de Kobelco van Oosterhof-Holman. Puik ding.
Ja ach, je vriendinnetje tekende toch? heeft ze goed gedaan zo te zienquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat lief van je Oraalo
Ik kwam net je meest recente bijdrage voor de Fok Strip nog tegen trouwens
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neen domme nederlanderquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:03 schreef Aparteling het volgende:
zo dan?
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/newtopicon.gif]afbeelding][/URL]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |