PSV had in het begin alles onder controle.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef savelkoul het volgende:
Groningen speelt de hele wedstrijd al twee keer beter dan PSV
Niet gek als je na 5 minuten al (onverdiend) op 0-1 staat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV had in het begin alles onder controle.
Och anti-voetbalquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef gday het volgende:
Jammer, het is vrij onverdiend.
Had me niet uitgemaakt wie zou winnen, maar dit is wel zuur voor Groningen... anti-voetbal van PSV.
bij de fan shop van groningen misschienquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan ik zo'n groene groningen muts kopen
Vind ik niet reëel, het is inzet versus kwaliteit en daar zit een score tussenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
de moeilijkste uitwedstrijd van het jaar toch gewonnen.
Sneu voor grun op basis van de 2e helft hadden ze moeten winnen, maarja eervol ten onder
op naar de Halve finale
Ja, sorry, ik heb niks tegen PSV (ik woon zowat in het Philips-stadion op dit moment) maar het was gewoon anti-voetbal. Je kunt het niet anders omschrijven. Dat je het ook maar probeert te bagatelliseren vind ik al een aanfluiting.quote:
Ik begrijp de twijfel niet, want op het moment van doorkoppen staat hij gewoon buitenspel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het idd twijfelachtig uit ziet maar ach. Hij is binnen
Klopt, erg veel grote kansen kreeg Groningen inderdaad ook niet. Het was echter de instelling waarmee ze op het veld stonden, en het opportunisme waardoor ze minder kregen dan ze verdienden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vind ik niet reëel, het is inzet versus kwaliteit en daar zit een score tussenGroningen de inzet, PSV de kwaliteit. PSV kon het zich veroorloven Groningen te laten komen. Zo'n eerste goal maakt het dan verder wel zuur, maar Groningen was overall niet beter.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan nog tussen door van Hinthum die warme chocomel bestelde en ging chillen in het bubbelbad
De Nevland muts (Viking) bedoel je??quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan ik zo'n groene groningen muts kopen
En jij gebruiktquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een triest commentaar zeg. Het publiek is tot het trieste af opgehyped. En dan nog tussen door van Hinthum die warme chocomel bestelde en ging chillen in het bubbelbad
En cocu weet niet wat buitenspel is
Noem maar eens een ploeg, die eerder in het seizoen de uitwedstrijd al verloor, en dan na 0-3 doorvoetbalt. Het resterend programma dit jaar nog even meenemen graag. Anti-voetbal is de tribune inknallen en een verdediger erbij zetten. Niet het je laten zakkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb niks tegen PSV (ik woon zowat in het Philips-stadion op dit moment) maar het was gewoon anti-voetbal. Je kunt het niet anders omschrijven. Dat je het ook maar probeert te bagatelliseren vind ik al een aanfluiting.
jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De Nevland muts (Viking) bedoel je??
ik zeg ook op basis van de 2e helftquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vind ik niet reëel, het is inzet versus kwaliteit en daar zit een score tussenGroningen de inzet, PSV de kwaliteit. PSV kon het zich veroorloven Groningen te laten komen. Zo'n eerste goal maakt het dan verder wel zuur, maar Groningen was overall niet beter.
Mjah, ze knalden hem niet de tribune in inderdaad, maar er werd uiteindelijk veel op de counter gespeeld en de rest van de tijd werd het spel vertraagd en af en toe wel blindelings een flinke jas naar voren geven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Noem maar eens een ploeg, die eerder in het seizoen de uitwedstrijd al verloor, en dan na 0-3 doorvoetbalt. Het resterend programma dit jaar nog even meenemen graag. Anti-voetbal is de tribune inknallen en een verdediger erbij zetten
Het voetbal is tegenwoordig dermate snel, en het seizoen dermate lang, dat dat voor de beste ploegen geen optie is. Alles gedoceerd, dat heet professioneel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef gday het volgende:
[..]
Mjah, ze knalden hem niet de tribune in inderdaad, maar er werd uiteindelijk veel op de counter gespeeld en de rest van de tijd werd het spel vertraagd en af en toe wel blindelings een flinke jas naar voren geven.
Ongeacht de score wil ik gewoon leuk voetbal zien. Of het nou van FC Omniworld, PSV, Ajax, Barcelona of Mypa 47 is, en of het nou 6-0, 9-0 of 12523-0 staat. Dat ze een veilige voorsprong hadden, maakt het soort voetbal niet opeens mooier of leuker om naar te kijken.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Avenger84 het volgende:
De eerste 30 minuten waren voor PSV de rest van de wedstrijd was groningen op vechtlust beter. Helaas geen verlenging dat hadden ze wel verdiend, maar ik heb een leuke wedstrijd iig gezien![]()
Kan je het beste even vragen in het FC Groningen topic. Er is hier in Groningen wel een sportwinkel waar voetbal merchandise wordt verkocht, alleen weet ik de naam niet van die winkel. In de shop van FC Groningen ben ik het artikel niet tegen gekomen.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef gday het volgende:
[..]
En jij gebruiktop een manier waarvoor het niet bedoeld is
Er zit zat kwaliteit natuurlijk. Iedereen roept nu allemaal maar dat PSV alleen maar mazzelgols en anti-voetbal speelt, maar dan win je niet zo veel. Was gewoon prima gespeeld, simpel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het verrassend dat psv zo gemakkelijk op 0-3 kwam eigenlijk...
Vooraf 'vreesde' ik voor psv, dat natuurlijk de kwaliteit wel heeft maar oogt alsof het niet in goede doen is. Groningen speelt daarentegen goed de laatste weken, maar laat zich dan zo afbluffen in het eerste half uur... Die Silva dacht Farfan wel eens even hard aan te pakken, maar was zo onder de indruk van Temmink dat ie daar ook maar weer mee ophield...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er zit zat kwaliteit natuurlijk. Iedereen roept nu allemaal maar dat PSV alleen maar mazzelgols en anti-voetbal speelt, maar dan win je niet zo veel. Was gewoon prima gespeeld, simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |