Oe, gezellig!!!quote:Op zondag 9 april 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik zal het de volgende keer in de vergadering gooien
Ga je richting het zuiden wandelen??quote:Op zondag 9 april 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Lokatie?
Nou eh, ik ga nu wandelen en je bent van harte welkom om mee te gaan.
Barok..quote:Op zondag 9 april 2006 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunstgeschiedenis, periode: Barok.
Ja, zo zei mijn teken-lerares het ook.quote:
Ik heb ook niet zo'n hypegeval, en ook gen plannen daartoequote:Op zondag 9 april 2006 12:27 schreef Isabeau het volgende:het waait hier echt héél erg hard
![]()
Maar de zon scheen wel en mijn huis ruikt heerlijk naar zelfgebakken brood (in de oven, ik heb niet zo'n hypegeval)
Dan heb je een hypemoederquote:Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft er wel een.
Oh, wat vreselijk voor je...quote:Op zondag 9 april 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Jazekers, want we hebben ook een Sodaclubmachineapparaat
Dus maken we ons eigen frisdrank.
Dat dan weer nietquote:Op zondag 9 april 2006 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben zeker ook wonderdoekjes, tupperware en andere reuzehandige wonderhulpmiddelen (die alleen maar in de weg staan)?
Als het goed bereid wordt is het wel erg lekker, maar het is wel een hoop werk om precies het goede ijsrecept te maken, zodat het niet een brok ijs wordt, maar dat het wel bevriestquote:Op zondag 9 april 2006 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Is het lekker ijs? (ik heb nog nooit van zo'n ding gehoord)
Geen telsell, maar ik zelf wil wel een silver bulletquote:Op zondag 9 april 2006 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Dat scheelt weer, geen Tupperware. En telsell dingen?
(mijn schoonzus heeft denk ik 70% van alle telselltroep thuis)
quote:Op zondag 9 april 2006 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Wat eh is een silver bullet? (behalve een boek van dhr. S. King)
Ja, precies, je kan er uiteindelijk niks mee.quote:Op zondag 9 april 2006 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me een héél erg klein ding waar je misschien alleen makkelijk pesto in kan maken. Maar hoe vaak maak je nou zelf pesto
Je kan die dingen ook voor 15 euro bij blokker kopen.... (heb ik gedaanquote:Op zondag 9 april 2006 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, ok, het heet nét iets anders. Maar op TV lijkt het zo handig
.
Meestal kan je alle telsell produkten binnen een korte tijd gewoon bij de blokker, marskramer, hema of v&d kopenquote:Op zondag 9 april 2006 12:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan die dingen ook voor 15 euro bij blokker kopen.... (heb ik gedaan)
Ze zijn wel handig voor het maken van Braziliaanse recepten
Nee, maar hij werkt hetzelfde.., en daar ging het toch omquote:Op zondag 9 april 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als van telsell. (Want dat zeggen ze
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |