Toch zie ik nog weinig geklaag in FB enzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook niet dat we het hier gaan doorvoeren. Ik heb nog nooit klachten gehad over de hoeveelheid sticky topics (de reden voor dit soort nieuwe centrale topics die onderaan komen).
Niet zo verwarrend doenquote:
Zoek je er een ander woord voor maar kan je er niet opkomenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje vies van het woord centraal
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoek je er een ander woord voor maar kan je er niet opkomen?
Een kut-website, dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
..een niet-de-moeite-waard website..
Eh, ja, bij die centrale dagstandtopics in GC heb ik het ook altijd, althans, op de eerste pagina dan. En nee! Je gaat me niet vertellen dat ik moet wachten tot pagina twee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Isabeau het volgende:alweer niet, wat vaag? En dat heb je verder nooit met topics op Fok?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft toch nog 5 minuten geduurdt voor die leraar weer terug was.
Mijn tip van de dag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:21 schreef k_man het volgende:
Bol?![]()
Daar bestel ik dus nooit wat. Meestal hebben ze niet wat ik zoek en indien ze het wel hebben zijn ze veel duurder dan Amazon.
He, het was laat. Ik was toen al 19 en een half uur wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |