waar knap jij op af tijdens de sex?(dus niet ervoor)
quote:ditto
Op maandag 26 november 2001 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Als ik mijn ouders hoor praten, dan kan ik meteen ophouden.
quote:Lig daar 20 meter vandaan, met de bijkomstigheid dat ik in een kelder lig.
Op maandag 26 november 2001 10:39 schreef Cheiron het volgende:
Als ik mijn ouders hoor praten, dan kan ik meteen ophouden.
Mijn afknapper: als je vriendin halverwege afhaakt na het eerste orgasme (haar kant).
quote:ohw, dan wil je dus zelf ook niet meer verder gaan
Op maandag 26 november 2001 10:57 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Lig daar 20 meter vandaan, met de bijkomstigheid dat ik in een kelder lig.
Mijn afknapper: als je vriendin halverwege afhaakt na het eerste orgasme (haar kant).
maar begrijp wat je bedoelt
Nou, als je zoiets meemaakt dan vergaat je de lust tot vrijen wel hoor! Wat een oetlul.
quote:Hee, ken ik jou?
Op maandag 26 november 2001 11:01 schreef Tinkepink het volgende:
Als een man twee keer in je tieten knijpt (veel te hard), met z'n vingers drie keer tussen je benen 'veegt', 'm derin stopt, 2x beweegt en dan klaarkomt. Daarna kijk je hem aan en vraag je; 'He, vergeten we hier niet iemand.' Hij zegt sorry en slaat een arm om je heen. (waar gebeurd verhaal en geen woord overdreven)
quote:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Als een man twee keer in je tieten knijpt (veel te hard), met z'n vingers drie keer tussen je benen 'veegt', 'm derin stopt, 2x beweegt en dan klaarkomt. Daarna kijk je hem aan en vraag je; 'He, vergeten we hier niet iemand.' Hij zegt sorry en slaat een arm om je heen. (waar gebeurd verhaal en geen woord overdreven)Nou, als je zoiets meemaakt dan vergaat je de lust tot vrijen wel hoor! Wat een oetlul.
ben jij ff in de zeik genomen!!!!
quote:Genaaid het zo iets.......(sorry is zwaar lullig ja)
Op maandag 26 november 2001 11:10 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
DWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ben jij ff in de zeik genomen!!!!
quote:OMG!!!
Als een man twee keer in je tieten knijpt (veel te hard), met z'n vingers drie keer tussen je benen 'veegt', 'm derin stopt, 2x beweegt en dan klaarkomt. Daarna kijk je hem aan en vraag je; 'He, vergeten we hier niet iemand.' Hij zegt sorry en slaat een arm om je heen. (waar gebeurd verhaal en geen woord overdreven)Nou, als je zoiets meemaakt dan vergaat je de lust tot vrijen wel hoor! Wat een oetlul.
bestaan ze nog? lol...
quote:verbaasd me niks
Relatie is nu over; heb nieuwe vriend die wel weet hoe hij een vrouw moet plezieren in bed.
quote:gelukkig, je komt dus nog wel over dit trauma heen
Op maandag 26 november 2001 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
Relatie is nu over; heb nieuwe vriend die wel weet hoe hij een vrouw moet plezieren in bed.
quote:Wat sneu....
Op maandag 26 november 2001 15:40 schreef Tinkepink het volgende:
maar een natuurtalent zal het nooit worden.
Vat het niet verkeerd op, maar als ik echt mijn best aan het doen ben en totaal niet door heb dat het bij haar al (een paar keer) gelukt is (orgasmatisch gezien dan) en ze zegt die vreselijke zin in 1 keer.
quote:ditto
Op maandag 26 november 2001 16:06 schreef hollander172 het volgende:
Als ze zegt dat pijn begint te doen.....Vat het niet verkeerd op, maar als ik echt mijn best aan het doen ben en totaal niet door heb dat het bij haar al (een paar keer) gelukt is (orgasmatisch gezien dan) en ze zegt die vreselijke zin in 1 keer.
quote:dat had ik nou ook...slot op deur is veel beter
Op maandag 26 november 2001 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Geen slot op de deur maakt me toch al een beetje nerveus hoor... *denkt terug aan een dag dat de broer van zijn toenmalige vriendin het nodig vondt om naar binnen te lopen*
quote:Mijn eigen huis wordt volledig soundproof !
Op maandag 26 november 2001 16:28 schreef BobRooney het volgende:[..]
dat had ik nou ook...slot op deur is veel beter
Nu nog geluidsdempende muren
Ja zo ken ik er nog meer..
quote:waar doe je toch moeilijk over, je hebt er dan toch geen zin meer in????
Op maandag 26 november 2001 17:21 schreef Tally het volgende:
Als hij sokken aanhoudt tijdens de daad..
Als hij zegt dat ie een sexbeest is en na 2 keer pompen als klaar is en dan zegt ja sorry gaat nie meer voor 2de keer..
Als ik zin heb en mn vriend zit me op te geilen en dan zegt ja sorry ben er te moe voorJa zo ken ik er nog meer..
quote:je bent het of je bent het niet, maar je kunt het nooit worden
Op maandag 26 november 2001 15:40 schreef Tinkepink het volgende:maar een natuurtalent zal het nooit worden.
quote:Dat is inderdaad een mindere opmerking, gelukkig zijn er echt wel genoeg dingen die de persoon in kwestie dan nogsteeds kan doen hoor. Klaarkomen hoeft niet, maar nee zal ik niet snel zeggen tegen het juiste aanbod
Op maandag 26 november 2001 16:06 schreef hollander172 het volgende:
Als ze zegt dat pijn begint te doen.....Vat het niet verkeerd op, maar als ik echt mijn best aan het doen ben en totaal niet door heb dat het bij haar al (een paar keer) gelukt is (orgasmatisch gezien dan) en ze zegt die vreselijke zin in 1 keer.
quote:Weet ik, m'n vriendin zegt precies hetzelfde, toch heb ik dan het idee dat het al pijn deed bij haar en kan ik pijn en opwinding niet zo best aan elkaar koppelen, dus tsja wat moeten we dan?
Op maandag 26 november 2001 19:18 schreef Strebertje het volgende:[..]
Dat is inderdaad een mindere opmerking, gelukkig zijn er echt wel genoeg dingen die de persoon in kwestie dan nogsteeds kan doen hoor. Klaarkomen hoeft niet, maar nee zal ik niet snel zeggen tegen het juiste aanbod
Andere manieren kan wel, maar ik kan daar niet meer van genieten! Van, ik ga liggen zuig/trek/wat-dan-ook het er maar uit.
Die opmerking en ik denk meteen aan de vaat die nog gedaan moet worden.
quote:Das ook voor de broer niet leuk, kan er over meepraten "Ik was een keer die broer". Zeer traumatiserend om je zus bezig te zien, met je beste vriend. Dat nogwel op je eigen kamer
Op maandag 26 november 2001 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Geen slot op de deur maakt me toch al een beetje nerveus hoor... *denkt terug aan een dag dat de broer van zijn toenmalige vriendin het nodig vondt om naar binnen te lopen*
Is trouwens voorbeide kampen niet erg grappig.
(ken het gevoel trouwens, maar dan andersom )
das zo irri en storend
hele tijd piep piep piep piep piep
waaaaaah ben ik blij dat ik een waterbed heb
quote:Dat je het ziet ok kan ik begrijpen dat het schokkend is, maar voor de rest who cares? het is je zus en niet je vriendin, en het is een vriend en niet je vriend...
Op woensdag 28 november 2001 13:01 schreef Leduc het volgende:[..]
Das ook voor de broer niet leuk, kan er over meepraten "Ik was een keer die broer". Zeer traumatiserend om je zus bezig te zien, met je beste vriend. Dat nogwel op je eigen kamer
![]()
![]()
Is trouwens voorbeide kampen niet erg grappig.
maar we hebben wel gelachen....
quote:maak je je daar druk om??
Op woensdag 28 november 2001 15:40 schreef HeatoN het volgende:
vaginale winden.... net een lekker standje en jahoorja, pfffrtt...uit r doos.
nah, toen ging ie niet echt meer de lucht in ofzo..maar we hebben wel gelachen....
quote:Da's idd niet echt leuk om te horen. Maar joh..neem voor de grap eens je eigen gekeun op en luister daar eens naar.
nah, toen ging ie niet echt meer de lucht in ofzo..maar we hebben wel gelachen....
quote:Nouw zoiets is toch ook lachen? en ik vind dat je daar dan ook om moet lachen, en mja.. ach.. sex moet toch niet altijd zo serieus zijn? ik vind dat je er ook best om kan lachen.. tja.. en na het lachen dan komt het vast wel weer goed hoor ...
Op maandag 26 november 2001 10:32 schreef filmfocus het volgende:
ehhh, ik lag een beetje te kutten met me vriendin(we hadden kruiscontact) en zij moest hoesten, afijn dat voel je dus echt geweldig... maar zo raar, ik kreeg prompt een slappe...waar knap jij op af tijdens de sex?(dus niet ervoor)
quote:whahaha ja rofl, ook wel eens gehad, lig je echt van in een scheur.. humor man, ik vind dat dat best moet kunnen ..
quote:Dus ook de hond een beurt geven de volgende keer, dan weet'ie dat het voor het goede doel is.
Op vrijdag 30 november 2001 16:32 schreef l_Charlize_l het volgende:
Mijn vriend heeft een hele lieve hond, die op op ons reageert als we wat aan het dollen zijn op de bank. Dan denkt hij dat ik aangevallen wordt. En gaat hij dus dreigend grommen en blaffen naar mijn vriend. Wel lief van die hond maarrrruh errug irritant als je gewoon 'lekker bezig' bent op de bank....
Of als je vriendin belt terwijl jij lekker bezig bent met je minnares. << niet meegemaakt
quote:Jah, dat hebben wij ook gehad, ik moest echt lachen. Mijn vriendin keek echt zo van "was ik dat
MIJ hoor je niet klagen..
en niet zomaar stinkvoeten maar van die voeten die je de hele nacht nog ruikt...
Helemaal dubbel gelegen van het lachen, verder vrij kansloos natuurlijk
quote:Hmmz ... ken er nog 1 met die strategie ... als de muziek snoeihard aanstaat weet ik dat me zusje aan het sexen is ;{
Op maandag 26 november 2001 18:02 schreef Invincible het volgende:
Tip tegen geluids door latende muren kan je kan een (romantisch) muziekje aanzetten.
quote:of anders,
Op donderdag 06 december 2001 16:21 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Een man die na 1 keer al gelijk wil slapen, terwijl ik de hele nacht door wil gaan. Is erg frustrerend.
En de keren dat je vergeet je telefoon uit te zetten, wordt je ALTIJD gebeld tijdens het moment suprême.
een vrouw die je compleet je kop gek maakt en je op loopt te geilen. Handtastelijk is.
Kom je thuis 1 zoen en valt ze in slaap....
quote:wat een zeikerd ben jij zeg
Op maandag 26 november 2001 10:32 schreef filmfocus het volgende:
ehhh, ik lag een beetje te kutten met me vriendin(we hadden kruiscontact) en zij moest hoesten, afijn dat voel je dus echt geweldig... maar zo raar, ik kreeg prompt een slappe...waar knap jij op af tijdens de sex?(dus niet ervoor)
en nee, ik ben niet vies van een onverwachte wind, hoest, kots, snotje, rochel, etc.....
"sjeezus man! ik ben nog niet vochtig genoeg! Hij gaat er niet hup 1,2,3 in hoor!!"
Toen had hij er geen trek meer in.....beetje domme opmerking dus haha...later wel weer goedgekomen hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |