dude iemand anders zit gewoon op dezelfde msn hele tijd je instellingen teveranderen .quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb al een lange tijd msn + msn plus erop staan , en werkt altijd goed. sinds deze week heb ik wat probleempjes... begin van de week waren de smiley's in de namen van mn contactpersonen verdwenen, en zag ik alleen de shortcut die je ervoor moet typen... sinds een uurtje zijn de namen compleet verdwenen en zijn het alleen nog maar email adressen... ik vind dit heel erg irritant en wil gewoon weer namen en smiley's zien..
Ik keek eerst in mijn msn opties, of hier alles wel goed staat. maar het vinkje voor smiley's staat gewoon aan, en nergens anders zie ik iets raars... daarna heb ik msn plus verwijderd, en het veranderd niks.. pc opnieuw opgestart... niks.... msn verwijderd en opnieuw geinstalleerd..niks... hoe kan dit? ik wil het weer zoals het oude hebben...
oja...
msn
breezah
smileys
talpa
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:42 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
dude iemand anders zit gewoon op dezelfde msn hele tijd je instellingen teveranderen .
vuige kwallengezicht .
hihihiquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Dude, dat is niet voor idioten die "msn+" gebruiken, hopelijk snapt TS de hint...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef maartena het volgende:
Waarom er nog steeds mensen zijn die dat MSN programma van Microsoft nog echt willen gebruiken is mij echt een volledig raadsel....
Men zal wel niet beter weten denk ik....
Zoals net bedoel je?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
![]()
MSN is opzich wel lachen,
ik zit er voornamelijk op te kloten,
met zoeen programma dat heel veel smileys doet zodat de andere MN vastloopt![]()
* maartena gokt dat MSN gebruikers en Talpa kijkers uit dezelfde groep komen....quote:
MSNquote:Op zondag 5 februari 2006 09:54 schreef maartena het volgende:
[..]
* maartena gokt dat MSN gebruikers en Talpa kijkers uit dezelfde groep komen....
Nee hoor, hij heeft Fok! blijkbaar nog!!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:16 schreef Dirktator het volgende:
O jee, daar gaat je sociale leven!
mocht talpa willen dat ze zoveel kijkers haddenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:54 schreef maartena het volgende:
[..]
* maartena gokt dat MSN gebruikers en Talpa kijkers uit dezelfde groep komen....
Precies!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
iedereen zeikt erover dat msn sucked. maar toch blijft men het gebruiken..
neen, ik zal heel veel berichten moeten verzenden daarvoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 08:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoals net bedoel je?Ook zonder maar één letter tekst te verzenden?
Want het liep net mooi vast bij mij.![]()
Okequote:Op zondag 5 februari 2006 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neen, ik zal heel veel berichten moeten verzenden daarvoor.
dus was niet bij jou![]()
![]()
en hiernaast gebruik ik sindskort ook IRC.
Jaquote:Op zondag 5 februari 2006 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja...met hun reclame...en af en toe voetbal
Kansarm.quote:
Tsja...ik geef ze ongeveer nog tot na het WKquote:Op zondag 5 februari 2006 18:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kansarm.Kleine kans van slagen hebben ze nog indien ze het format van de zender compleet veranderen. :\')
Trilian!quote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
iedereen zeikt erover dat msn sucked. maar toch blijft men het gebruiken..
Ik denk dat het niet zozeer gaat om het MSN protocol, want dat iedereen dat gebruikt als communicatiemethode staat allang vast..... het gaat om de software die Microsoft ervoor schrijftquote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik gebruik al jaren MSN... snap eigenlijk niet wat al dat gezeik daarover eigenlijk is... Het is gebruikersvriendelijk, ziet er grafisch netjes uit en het word veel gebruikt. Nee, ICQ of AIM, dat is gein wil je zeggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |