abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:04:38 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_34731752
ik vind het heel raar senesta en ik zou Liam ook niet met een gerust hart achter laten dan Als ze niet reageren op wat je zegt zou ik Samara daar niet meer naar toe doen.
stormy waters...
sailin'
  Moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 16:11:15 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34731865
Ze reageerden ook een beetje raar, ik denk dat ze me een beetje een zeur vinden.
Mijn man en ik waren er eigenlijk ook al een beetje over uit dat ze er dan maar af moet, ik vind het wel erg sneu voor haar, de andere kindjes en het zingen en dansen vind ze helemaal geweldig.

Ik heb nog op internet gekeken maar ik kan ook daar ook geen regelgeving over vinden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 16:12:43 #53
43556 miss_dynastie
pi_34731899
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef senesta het volgende:
maar ik zit er best wel mee in mijn maag, er zijn hier in de buurt ook geen andere speelzalen, die qua afstand haalbaar zijn.
Dat is jammer, dan was je keuze toch wat makkelijker geweest. Als je je er echt niet prettig bij voelt en je echt denkt dat je kind niet veilig is, zou ik haar zelf niet zo gauw meer brengen. Is er geen andere speelgelegenheid in de buurt, zoals een spelotheek met speelochtend of zo? Kan ze toch spelen met andere kinderen
  Moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 16:14:11 #54
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34731930
Ja we hebben hier een ballore en ik hoorde iets over een ouder koffieochtend in de buurt waar de kinderen ook kunnen spelen, ik ga maar eens op zoek.

Wat zijn jullie ervaringen? dit is toch niet normaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door senesta op 04-02-2006 16:20:25 ]
pi_34732838
Over dat Ministeck en kralen dat hebben ze bij Wilyan op de PSZ ook wel. De kralen zijn welliswaar wel van flink formaat maar die zouden ze bijvoorbeeld óók in hun mond kunnen stoppen.
Maar hier hebben ze dus absoluut weer geen hamertje-tik. Ook word er niet geknutseld met prikpennen en scharen enzo.

Ergens denk ik ook wel dat een kind op deze leeftijd eigenlijk ook (moet leren dat hij/zij) niet meer alles in zijn of haar mond mag steken. Ik weet heus ook wel dat er uitzonderingen zijn, en dat niet elk kind gelijk is. Maar vandaar misschien ook de houding van de leidsters?

Hoe is verder de omgeving op de PSZ? Zijn er glijbanen of klimtoestellen waar kinderen (z)onder toezicht op spelen (ik denk ff aan het schooltje waar Bo van Jessie toen op zat)
Zijn er ook ochtenden dat ouders mee mogen draaien? (Hier hangt een compleet schema en word er van de ouders van alle kindjes verwacht dat ze één keer in de zoveel tijd mee draaien)
W ~ H ~ T
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:53:39 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_34732958
Nou, niet om het 1 of ander, maar ik vertel Liam nog steeds 100 keer per dag dat ie iets niet in zijn mond mag doen, maar werpt dat tot nu toe nog geen vruchten af. Ik vind het niet logisch dat zulke dingen zo rond slingeren op een psz.
stormy waters...
sailin'
  Moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 17:04:40 #57
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34733267
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:49 schreef Jonnetje het volgende:
Over dat Ministeck en kralen dat hebben ze bij Wilyan op de PSZ ook wel. De kralen zijn welliswaar wel van flink formaat maar die zouden ze bijvoorbeeld óók in hun mond kunnen stoppen.
Maar hier hebben ze dus absoluut weer geen hamertje-tik. Ook word er niet geknutseld met prikpennen en scharen enzo.

Ergens denk ik ook wel dat een kind op deze leeftijd eigenlijk ook (moet leren dat hij/zij) niet meer alles in zijn of haar mond mag steken. Ik weet heus ook wel dat er uitzonderingen zijn, en dat niet elk kind gelijk is. Maar vandaar misschien ook de houding van de leidsters?

Hoe is verder de omgeving op de PSZ? Zijn er glijbanen of klimtoestellen waar kinderen (z)onder toezicht op spelen (ik denk ff aan het schooltje waar Bo van Jessie toen op zat)
Zijn er ook ochtenden dat ouders mee mogen draaien? (Hier hangt een compleet schema en word er van de ouders van alle kindjes verwacht dat ze één keer in de zoveel tijd mee draaien)
Ik vertel samara ook heel wat keren dat ze niets in haar mondje moet doen, en natuurlijk moet ze dat leren maar liever niet zo, het is wel een aardig risico dat je dan neemt met zulke kleine kindertjes.

We hebben hier één ochtend dat je mee kan lopen, dat is de eerste keer dat ze heen gaan, hadden ze gewoon little people speelgoed en duplo e.d, daar heb ik wel op gelet, ik weet hoe mijn kind is in dat soort dingen.

Qua speeltoestellen, die heb ik nog niet in de klas gezien, wel een wipkip en buiten speeltoestellen die voor de kleuters zijn bedoeld van de school waarin de psz gevestigd is.
De keer dat ik samara daarbij zag stond er ook een leidster bij.
Ik heb het er net met mijn man nog over gehad, dinsdag ga ik nog even naar het schooltje om te vertellen dat samara niet meer heen gaat, en waarom, kijken wat ze daarop zeggen.
Ben nu aan het kijken of er nog andere speelzaaltjes zijn, ik heb namelijk nog iemand gehoord die haar kind er om deze zelfde reden af wil halen, misschien dat we met zijn tweeen om toerbeurt kunnen rijden naar een andere psz, ik heb maar om de week de auto en dat zou mooi geregeld zijn.
pi_34733567
Ik zou net als jij ook mijn gevoel volgen hoor..

Als ik mijn kind niet met een lekker gevoel achterlaat op een PSZ zou ik ook hevig gaan twijfelen en op zoek gaan naar alternatieven.
Wilyan heeft eigelijk sowieso nooit echt veel dingen in zijn mond gestopt, waarschijnlijk ook dat ik daarom makkelijker denk over bijvoorbeeld die mini-steck op de psz.
W ~ H ~ T
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:21:36 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_34733639
kijk daar komt de aap uit de mouw. De 1 zal het meer doen dan de ander idd, maar over het algemeen zullen toch veel 2 jarigen nog dingen in hun mond stoppen en het argument dat ze erbij zijn gaat echt niet op met zoveel kinderen. Ik heb met 1 kind al moeite om dat altijd in de gatetn te houden
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:47:11 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34735905
Klinkt inderdaad niet zo prettig Senesta. Als je kijkt naar wat gastouders verplicht is om het veilig te houden, dan zeker niet. Geen snoeren, geen open stopcontacten enzovoorts en dat zijn veel kleinere situaties vind ik, minder kinderen vaak kleinere ruimte.

Jolie heeft gister een flesje voor d\'r pop gekregen en ze is er helemaal gelukkig mee. Ik moest vandaag heel veel doen dus ik dacht dat het mooi uit zou komen, nieuw speeltje, lekker spelen, mama werken. Weinig kans, ik heb de hele middag met een pop en een konijn op m\'n schoot gegeven terwijl Jolie ze de fles gaf het heeft een middag geduurd om d\'r te leren dat ze die hulpeloze schepsels ook zelf op schoot kan houden. Maar ja het was wel gezellig en mama vindt het vast niet erg om op zaterdagavond te werken

Overigens is mijn kookprobleem gedeeltelijk opgelost. Ik werd van de week een keer boos op d\\\\\\\'r omdat ze in een kast was gaan zitten en de deur dicht had geschoven. Ondertussen roepend \\\\\\\'dat is hartstikke gevaarlijk\\\\\\\' heb ik d\\\\\\\'r aan de andere kant van de kamer neergezet. Heeft indruk gemaakt ik hoef als ik de bloemkool wil afgieten alleen nog maar te roepen \\\\\\\'dit is hartstikke gevaarlijk\\\\\\\' en ze verdwijnt stilletjes naar de andere kant van de kamer
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:50:22 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_34735983
Ahhhh, wat lief
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:50:30 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34735984
Ieks zit er een bug in mijn bericht ofzo ?
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:52:10 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_34736027
nee, in Fok!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:54:39 #64
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34736094
Oh dat scheelt

Oeh Jolie zingt trouwens 'hap hap hap' 'sljok sljok sljok' voor het eten en als ze loopt hoor je d'r steeds mompelen 'lopenlopenlopenzjelielopenlopenlopen' ik ben op haar
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:55:53 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_34736139
wat een lekker ding is het toch
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:56:37 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34736156
Ja de lekkerste
Maar tot zover, we willen natuurlijk niet te positief doen oh nee ik moet werken :\\\')
Oei ik zie ineens dat het konijn er wel erg raar bij ligt
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:59:09 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_34736229
Bovendien is Liam de lekkerste
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:00:48 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34736264
Plaats toch eens niet van die onzinberichten
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:02:36 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_34736320
Nou kan ik gaan zeggen, de lekkerste jongen, maar ik krijg natuurlijk een meisje erbij... dus tja... mmmm... wat te doen...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:06:13 #70
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34736425
Blijven dromen
pi_34736557
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 17:21 schreef Belana het volgende:
kijk daar komt de aap uit de mouw. De 1 zal het meer doen dan de ander idd, maar over het algemeen zullen toch veel 2 jarigen nog dingen in hun mond stoppen en het argument dat ze erbij zijn gaat echt niet op met zoveel kinderen. Ik heb met 1 kind al moeite om dat altijd in de gatetn te houden
Dát heb ik ook nergens gezegd en ik heb ook gezegd dat het ene kind het ander niet is.

Daarbij bedacht ik me net ook dat je op de psz waar Wilyan zit ook alleen maar in mag schrijven vanaf twee jaar en dat kinderen pas geplaats worden vanaf tweeënhalf jaar. De groepen zijn ook niet groter dat twaalf kinderen in een groep. (En ik moet zeggen dat die soms ook erg druk kunnen zijn )
Maar de enige die bij Wilyan op de groep zit die nog dingen in zijn mondje stopt is trouwens een kindje wat een (geestelijk) handicap heeft. Waarschijnlijk is het dus net die paar maanden?
W ~ H ~ T
  Moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 19:28:50 #72
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34737121
Samara is morgen precies 2 jaar en 5 maanden en het in haar mond stoppen is echt een ramp, ze stopt echt alles in haar mond, blaadjes van planten, papier van verpakkingen, echt je kunt het zo gek niet bedenken.

Dat heeft ze altijd al hoor, niets was veilig, potgrond uit mijn planten, dingentjes van buiten van straat, echt alles waar ze met haar vingertjes bij kan komen, gaat meteen door haar mondje in.
Heel vervelend en ik vertel haar echt elke keer dringend dat ze dat niet mag doen, het word wel langzaam iets beter maar nog niet zo dat ik haar met een gerust hart met dat soort dingen alleen laat.
Ze heeft een neefje die twee maanden jonger is, die doet het ook wel eens maar niet zo extreem als Samara.

Wat een schattig popje heeft Jolie trouwens, en die flesjes blijven leuk he?
Volgens mij heb ik zelfs nog zo\'n leegloopflesje gehad vroeger.

[ Bericht 9% gewijzigd door senesta op 04-02-2006 19:34:10 ]
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:37:16 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34737380
Ik vind dat Ministeck absoluut niet op een peuterspeelzaal thuishoort. Volg je gevoel senesta, als jij denkt dat ze onzorgvuldig zijn, zou ik haar er zo snel mogelijk vanaf halen. Ik heb, toen Tristan nog te klein was, al het kleine speelgoed (lego, kraaltjes, etc.) naar de kasten van Wouters en Sterres slaapkamers verbannen. Je hoeft je maar éven om te draaien en er kan een klein stukje in de keel schieten. Of in een neusgat. Misschien ben ik overbezorgd, maar ik neem geen onnodige risico's.
  Moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 19:55:41 #74
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34737983
Zo denk ik ook hoor, ik had ook elke keer van die doomscenario's voor ogen, brr.
Het idee dat ze zo'n spijkertje doorslikken of in dat blootliggende stekkerdoosje stoppen.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:57:34 #75
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_34738049
Ja, daar krijg je gewoon buikpijn van, van dat soort zorgen .
pi_34738225
Jadey stopt eik ook nog best veel in haar mond. Maar of ze daadwerkelijk ook wat doorslikt weet ik niet, ik denk dat dit besef er wel al is. Als jij er geen goed gevoel bij hebt Senesta zou ik er gewoon mee ophouden.

Zeg LB hoe heten die popjes nog maar weer? Er was toch zo'n leuk linkje naar?
pi_34738229
Gewoon eraf halen. Heb ik inderdaad met Bo dr 1e peuterspeelzaal ook gedaan. Die hadden gevaarlijke klimtoestellen in de groep. Kapotte vensterbanken die niet gelijk gemaakt werden. Van dat kapotte scherpe speelgoed (mac donalds zooi) En Bo wilde ook niet, dus voor mij was het toen eenvoudig. De peuterspeelzaal waar ze toen naartoe ging en waar nu dr zusje zit is echt stukken beter kwa veiligheid.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 20:09:40 #78
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34738443
Danosa het zijn Mijn Kleintjes maar hier bijna nergens meer te vinden. Ebay doet wonderen My Child dolls. Als je er één wil kopen en een betrouwbare verkoper wil weten dan moet je maar eventjes mailen. En een tip, koop een setje van twee. Je kunt ze hier namelijk met veel winst doorverkopen .......
  Moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 20:48:08 #79
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34739708
Zijn de gezichtjes ook van stof?
Maar Jolie speelt er ook gewoon mee, word het popje dan niet snel vies? en hoe maak je ze dan schoon?
pi_34739789
Het is toch niet voor niks dat op speelgoed met kleine dingetjes staat dat het niet geschikt is voor kinderen van 0 tot 3 jaar? Vind het ook maar een beetje raar oor senesta. Als het niet goed voelt gewoon niet meer daarheen laten gaan Wel sneu voor Samara als er geen ander psz is waar ze heen kan, maar ja, veiligheid voor alles toch?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 20:55:24 #81
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34739999
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef senesta het volgende:
Zijn de gezichtjes ook van stof?
Maar Jolie speelt er ook gewoon mee, word het popje dan niet snel vies? en hoe maak je ze dan schoon?
Ja van stof. Je kan ze wel schoonmaken met een washandje met babyshampo en water.
Maar ik me er overheen gezet, vies is vies. Spelen is spelen.
pi_34741083
oeh, ik vind \'t ook erg schattige poppen! maar ik wacht nog even met een evt. aanschaf, anna krijgt volgende week van beide oma\'s al een pop ( ) dus eerst maar eens zien of ze die leuk vindt. eigenlijk is 't ook nog niet zo'n poppenkind, ze speelt momenteel het liefst met (piets) auto's. (compleet met brrrmmmm-geluid erbij).
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:23:23 #83
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34741099
owwwwww Maxim is vandaag tegen de hoek van de tafel gevallen :'( ik zag hem ertegenaan klappen en dacht gelijk aan..of een tand kapot, of neus gebroken, hoorde zon klap brrr uiteindelijk viel t wel mee, hij was net boven zn boventandjes met zn tandvlees erop geklapt, bloeden natuurlijk :'( ben me rot geschrokken. gaat lekker deze week met de valpartijen
pi_34741518
Wat vervelend Martineke

Leuke foto\'s LB

Gewoon van de psz halen als je het onveilig vindt voor je dochter, Senesta..
Wat voor ministeck is dat eigenlijk? Echte ministeck, of speciaal voor peuters met van die grote bolle bovenkanten? Daar speelden wij vroeger ook mee. :\')

Jonnetje, denk je niet dat \'t in de mond steken iets is wat sommige kinderen lang instinctief blivjen doen oid? Lijkt me erg moeilijk ze dat af te leren (al heb ik makkelijk praten, doet Myrthe al heel lang niet meer).
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:46:38 #85
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34741900
Ha ha, wat lief dat Bo het steeds over mij had! Ik vond 'r ook zo lief, zo lekker springerig. Jammer dat Juultje niet bij kennis was, dan had je hem wat langer kunnen zien. Nou, bij een volgende fok-meet dan maar weer. Offeh.... heb je nog meer spullen voor me in de aanbieding?
pi_34741976
Nou als je in de buurt ben ben je altijd welkom hoor!!!

Martineke schrikken is dat zeg!!! Vooral tegen die mondjes, zo zielig.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 4 februari 2006 @ 21:50:43 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34742016
Wat een mooie pop! Echt heel lief!

Jeetje Martineke wat een geluk dat zijn tandjes niet geraakt zijn. Wat zielig!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34742035
piet doet 't ook al heel lang niet meer, en anna eigenlijk ook al bijna niet meer (spullen in de mond stoppen). maar ja, ik vind 't ook onverantwoord klinken voor een psz, dus zou me goed voor kunnen stellen dat je er te weinig vertrouwen meer in hebt senesta. zeker omdat ze zo vreemd/vervelend reageren op je opmerkingen, dat vind ik bijna nog kwalijker dan dat speelgoed zelf. ze horen de ouders toch echt serieus te nemen vind ik. die kennen hun kind toch het beste lijkt me.
martineke, oef! hopelijk is deze val-fase snel voorbij voor maxim, 't is nu wel genoeg geweest met al die ongelukjes he!
pi_34743525
Hé die ministek die Poemojn beschrijft (groter met dikke knoppen) liggen op meer psz
Wij hebben vanmiddag een verjaardagsfeestje in een psz gehad en daar zag ik van die dingen liggen, niet begrijpend wat het voor moest stellen. Maar nu ik de reactie van Poemojn lees valt het kwartje
  † In Memoriam † zaterdag 4 februari 2006 @ 22:37:05 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_34743628
Cas steekt eigenlijk ook geen klein spul meer in zn mond (godzijdank) maar ik zou het geen prettig idee vinden als ik zou zien dat hij met spijkertjes zit te spelen, je weet maar nooit...

Ik ga morgen Cas zijn haar weer knippen, de laatste babypluis er uit. Daarna ff lekker soppen met speciale kroes shampoo en kroescremespoeling, toch wel lekker dat mn moeder in Den Haag woont, daar is het allemaal gewoon te koop en nog betaalbaar ook!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 12:56:20 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_34755779
Cas slaapt nog steeds Hij kan dus nog niet zonder middagdut
pi_34755989
Is hij dan niet vroeger naar bed gegaan gisteren?
Myrthe slaapt met middagdut (rond 16u) een uurtje of 1,5-2 's middags, en dan 's nachts van ca 23u tot ca 9u. Zonder middagdut slaapt ze van ca 20u tot ca 8u. Dus daar zien wij ook wel voordelen in.
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 13:05:11 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_34756171
Cas is een echte slaapkop. 'S morgens rond 7:30 uit bed, middagdut van 13 tot 16 en dan rond 19 uur weer naar bed. Gister werd hij rond 10 uur wakker, in het weekend mag ie uitslapen en is hij 's middags niet meer naar bed gegaan omdat hij niet wilde, mijn ouders waren hier, en rond 20 uur hebben we hem naar bed gebracht.
  zondag 5 februari 2006 @ 13:11:41 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_34756446
wat ee zaligheid zo'n slaapkindje Liam slaapt van ongeveer half 7 tot half 6, heel soms tot later. Vaak gaat ie dan om half 10 / half 11 alweer tukken omdat ie dus niet uitgeslapen is, maar langerslapen weiger ie gewoon. dan slaapt ie vaak van half 11 tot een uur of 2 en dan is ie wakker tot half 7. Ik zou het wel fijn vinden als ie 's morgens wat langer zou slapen
stormy waters...
sailin'
  zondag 5 februari 2006 @ 13:28:52 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34757223
Cas nu nog slapen?
Saskia heeft van de week een keer de middagdut overgeslagen.. dat was geen succes Daar wordt ze alleen maar dwars en strontvervelend van.
Normaal slaapt ze van 19.00 tot 8.00 (hoewel ze tegenwoordig nog wel eens ligt te zingen van 19.00 tot 20.00) en van 12.30 tot 14.00. Ik vind die avonden voor mezelf echt heerlijk en eerder de middagdut opgeven dat haar 's avonds later naar bed doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 13:30:26 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_34757301
Nog steeds, maar over een half uur ga ik hem er toch écht uithalen, zn deur staat al open en zn licht is al aan.
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 14:31:23 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_34760124
Nou hij is er uit hoor, om 13:45 hoorde ik drienkuh? van boven komen. Inmiddels is ie ook al geknipt, een klein stukje maar, maar zn haar krult weer tot aan zn oren
pi_34761081
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:31 schreef moussy het volgende:
Nou hij is er uit hoor, om 13:45 hoorde ik drienkuh? van boven komen. Inmiddels is ie ook al geknipt, een klein stukje maar, maar zn haar krult weer tot aan zn oren
Hebbie ook voor en na foto's?

W ~ H ~ T
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 14:59:26 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_34761207
Straks als hij onder de douche vandaan is Het lijkt erg kort nu, maar is het niet
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 16:19:09 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_34763905
Voor

Na

Pluis is weggeknipt, als het nat was, was het helemaal 1 bult pluis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')