Je hoort Sjonnie-dinges.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef mvdlubbe het volgende:
JONGEN, dat is Webern.
Die hoeft geen bier te drinken.
Sssttt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat skidinges, M.
De dood aan hem.
Trouwens.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Hee, een kinderlokker!
Een een Groen Hart is gelijk aan een Hollandia met een slechte opening, opengetikt met een beugel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Grote ogen doorboren de ziel als ware zij een tunnelboorder door het slijk van het Groene Hart.
Nette edit, Marinus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik schrik van die usericon.
Maar flyswatter 14.gif.
Alle bier is bier.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een een Groen Hart is gelijk aan een Hollandia met een slechte opening, opengetikt met een beugel.
Je valt in herhaling!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef skiczukie het volgende:
Een een
Alleen bier is niet alle bier.quote:
Hiermede van vergetelheid gered.quote:
Dát is dus het bier-effekt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je valt in herhaling!
Herhaling!
Dat spreekt voor zich, er werd gesproken over bier. Tenslottequote:
Wie vroeg jou wat, JunkieSietze wannabeequote:
Slip eens hendig sjiek het topic uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe joajoa
wederom een zeer correcte edit, M.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Alle bier, is bier, beter.
Blijft beter dan zelf gedacht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef Flyswatter het volgende:
[..]
wederom een zeer correcte edit, M.
Vast wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef Flyswatter het volgende:
Leeft dat gespuis ook nog?
Er stond ook geen vraagteken, ik bevestigde het.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef Flyswatter het volgende:
[..]
Wie vroeg jou wat, JunkieSietze wannabee.
Een kaart met daarop aangegeven parkeerplaatsen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat is een parkeerkaart?
Zo'n blauw dingetje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat is een parkeerkaart?
Een ausweis om je stepje neer te mogen zettenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat is een parkeerkaart?
JK.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stofje.
Hallo.
Je bent blauw.
Trouwens.
Het siert U dat U zich waardig acht de machtlozen onder ons, jullie, men, te woord wilt staan.quote:
'Handig'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een kaart met daarop aangegeven parkeerplaatsen.
Voor de TomTomlozen onder ons.
Jullie.
Men.
Alsmede ook tevens "leuk voor de heb".quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef mvdlubbe het volgende:
'Handig'.
Gebruik een PI, josti.quote:
Matige edit, jongeman.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gebruik een PI, josti.
Nee, herstel: Zout op uit dit topic, josti.
Nee, herstel: Ga eens dood.
Ja, zo klopt ie.
Zijn daar media van?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef Stofje het volgende:
Tieten. Van die bolle. Ook wel 'jetsers' geheten.
Woon ik in een grot?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Diverse. Van compleet onzichtbaar tot niets verhullend en alles er tussenin.
Adoratie klinkt desperaat.quote:
Gebiende wijs?quote:
Mooi. Puick topic.quote:
Godverdomme, ja!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Stofje het volgende:
Wie? Ik ben niet oud.
Ik gebruik zelfs een smiley in m'n post. Nou vráág ik je.
Serieus, probeer je nou grappig te zijn of ???quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gebruik een PI, josti.
Nee, herstel: Zout op uit dit topic, josti.
Nee, herstel: Ga eens dood.
Ja, zo klopt ie.
>> R&P.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Serieus, probeer je nou grappig te zijn of ???
Ik heb nog geen 1 opmerking gezien hier in ONZ van jou waar ik zeg van: haha die Stofje, ja dies echt grappig
Nee, dat was geen grap. Echt, je mag dood.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Serieus, probeer je nou grappig te zijn of ???
Ik heb nog geen 1 opmerking gezien hier in ONZ van jou waar ik zeg van: haha die Stofje, ja dies echt grappig
Wiezoe dat gek ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuldinges, je bent te langzaam.
En die andere onzin die je erbij typt waar een kind van 6 niet eens om zou lachen ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat was geen grap. Echt, je mag dood.
VRIENDELIJKE VRIEND, ga KLB als je je niet kan inhouden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En die andere onzin die je erbij typt waar een kind van 6 niet eens om zou lachen ?
Vergelijk de tijd van je post maar eens met de tijd van de quote.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
Wiezoe dat gek ?
Ha, baardmans!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
VRIENDELIJKE VRIEND, ga KLB als je je niet kan inhouden.
Ze zijn slimmer dan de gemiddelde fokuser, lees ik net.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat een belediging voor mensen met het Syndroom van Downis dat, Stofje
...
Gemiddeld hè? Jij bent een uitzondering hoor! Wees maar niet bang.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ze zijn slimmer dan de gemiddelde fokuser, lees ik net.
Ik begon met modden op 600. Zeshonderd. Louter kwaliteit, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Wow, 3000 posts en een moderator zijn. Het gaat rap anders op dit forum.
Was dat een "Fortes Rodriguesje"?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ze zijn slimmer dan de gemiddelde fokuser, lees ik net.
Absoluut, zo moet dat! Je verdient alle lof. Fok! is van oudsher een forum waar kwaliteit boven kwantiteit wordt gewaardeerd. Dat is een ieder allicht bekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik begon met modden op 600. Zeshonderd. Louter kwaliteit, natuurlijk.
Forrester Ridge? Die zat toch in The Bold and Beautiful?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Stofje het volgende:
Was dat een "Fortes Rodriguesje"?
* Stofje rent naar Barend en Van Dorp.
Het feit dat jij gare humor hebt kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef Stofje het volgende:
Jij begrijpt mijn humor niet. Komt door je opleiding en je leeftijd. Je ligt daarom nogal achter. Niet voor niets dat vrijwel al jouw topics een TopicReport hebben en mensen je uitkotsen. Dat komt omdat je de denkpatronen hebt van een 6-7jarige. Omdat je IQ grenst aan dat van een persoon met het Syndroom van Down. Je komt nog niet eens tot het gemiddelde niveau van de FOK-user. En dát is verdomde treurig.
Door dit stukje sarcasme ga ik weer twijfelen aan mijn geaardheid. aan mijn status als 'degelijke kwaliteitsuser zonder dalen en hoge pieken".quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Absoluut, zo moet dat! Je verdient alle lof. Fok! is van oudsher een forum waar kwaliteit boven kwantiteit wordt gewaardeerd. Dat is een ieder allicht bekend.
Jodenknuffelaar!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Was dat een "Fortes Rodriguesje"?
* Stofje rent naar Barend en Van Dorp.
Oeh een mooie voor het mod uitsprakenarchiefquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dat was geen grap. Echt, je mag dood.
Heel jouw carrière op het forum is één grote constante piek.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Door dit stukje sarcasme ga ik weer twijfelen aan mijn geaardheid. aan mijn status als 'degelijke kwaliteitsuser zonder dalen en hoge pieken".
het midden, JK, altijd het midden. Daar hoort de piekquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De linker of rechter, M?
Na uitbundige studie naar haar hoofd heb ik besloten dat het beter is om niet zulke vragen te stellen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef mvdlubbe het volgende:
Is dat een vouw of een tepel, vraag ik mij af.
Dat is wat je zegt een constante piek.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Even een foto van Constante Piek (links):
[afbeelding]
Schiller.quote:
JK!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Shirley!
kuch: http://forum.fok.nl/topic/813721.
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef mvdlubbe het volgende:
'Hm'.
Cerror.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef cerror het volgende:
Dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |