Niet George Costanza maar die dikke postbode Newman is het.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
Rob Verlinde en die kerel van 'Seinfeld' (Costanza oid)
Hij had toch ook wat met Silvia Millecam?quote:
ik heb ook zoiets gelezen iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij had toch ook wat met Silvia Millecam?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef Treinhomo het volgende:
Rob van Winkle.
Hij heeft Playmobil-haar...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:44 schreef Gellius het volgende:
Hoei, die is eng!
Fiddy van en de rest van de Gay- Unit idd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
'k zal er een halve Euro voor geven...
Ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
ken ze glukkig nie
Eigenlijk zijn die mannekes dan ook straight-edgers...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Gellius het volgende:
Die gephotoshopte sigarenrook is wel aandoenlijk.
Zwijgplichtnichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hey; een geheimhoudingsnicht...
Misschien zaterdag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten mr_anonimous![]()
Wanneer schrijf je weer eens een verhaaltje voor/over ons?
O shit, ik heb het vergeten op te nemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef Tokay het volgende:
Scrutinizer, ik ben helemaal vergeten naar het Tros Muziekfeest te kijken!
Een schande, nu heb ik BZN op het ijs gemist.![]()
Neuh, een engelse actrice. Ze was vroeger heel mooi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef Tokay het volgende:
Is dat een lachende Jerney Kaagman, trouwens?![]()
JA!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem aan dat je op Diana doelt?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Tokay het volgende:
Is dat Bonnie, die zich weer eens te buiten gaat aan een alcoholische versnapering??
Zo wil ìk nog wel eens Spa Blauw drinken op een warme zomerdag.quote:
Volgens mij wel. Ik heb de foto uit een streamverslag van dat Big Brother hotel. Ik meen dat er bij stond dat ze die fles gevuld had met water.quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij wel. Ik heb de foto uit een streamverslag van dat Big Brother hotel. Ik meen dat er bij stond dat ze die fles gevuld had met water.
Ik wist dat je het wistquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef Tokay het volgende:
Hermine Landvreugd?
Ben jij dan telepeutisch?quote:
quote:
quote:Afijn, omdat ik liever niet met het beeld van een bezopen Bonnie St. Claire in slaap wil vallen, nog twee lieve plaatjes van die übercoole mevrouw Rigg. Welterusten Scrut!
[afbeelding]
[afbeelding]
emma peelquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ben jij dan telepeutisch?![]()
Afijn, omdat ik liever niet met het beeld van een bezopen Bonnie St. Claire in slaap wil vallen, nog twee lieve plaatjes van die übercoole mevrouw Rigg. Welterusten Scrut!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben ook coolquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op Diana doelt?
Hoi, coole Diana.quote:
Alles goed, behalve dan dat ik heel erg verkouden ben..... snifquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi, coole Diana.![]()
Alles goed met jullie drietjes?
Servies nog heel?
Aaah, beterschap dan maar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Alles goed, behalve dan dat ik heel erg verkouden ben..... snifTwan is weer naar zn vader, we zijn nu dus even een weekje met zn tweetjes.... en ja het servies is nog heel
![]()
Dank je wel.... en ik zal Peaceman de groetjes doen.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aaah, beterschap dan maar.
En doe peaceman de groetjes.
Enne... weet jij wie die meneer op mijn plaatje is?
Jazeker.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:23 schreef Berkery het volgende:
Richard Ashcroft?
Hij zong bij The Verve, het nummer Bittersweet Symphony ken je vast wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm ja die naam zegt me vaag wel iets ja..... maar was er in mn eentje nooit opgekomen.
Als ik het hoor waarschijnlijk wel, titel zegt me niets...quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij zong bij The Verve, het nummer Bittersweet Symphony ken je vast wel.
je mist er niet veel aan, hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik het hoor waarschijnlijk wel, titel zegt me niets...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef Gellius het volgende:
je mist er niet veel aan, hoor.
Je hebt de helft van zijn bandnaam al bijna geradenquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef Tokay het volgende:
Die van Berkery lijkt wel stoned!
Ik zag haar toevallig vanmorgen elders op het Forum...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef Z het volgende:
Hoezo?
Ik vind haar nu wel leuk. Dart heeft het juist overigens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond Full House toendertijd heel erg leuk![]()
![]()
Ja, ik ook. Geloof dat ik bijna alle afleveringen gezien hebquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond Full House toendertijd heel erg leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef dartfanaat het volgende:
Zij speelde Blossom, maar weet niet meer hoe ze heet.........
Was ik ook niet opgekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
Ik reken het goed, want je zult waarschijnlijk niet op haar naam komen: Mayim Bialik.
Nou, wat een getrut hè?!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Topanga uit Boy meets world
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Aah, Pedro....
Jaime King eigenlijk maar misschien heet haar zus Julio.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:18 schreef dolle_hond het volgende:
julio king
Hoi Tong...en hoe ben jij de laatste dagen doorgekomen?quote:
Hoezo ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:00 schreef pos het volgende:
[..]
Hoi Tong...en hoe ben jij de laatste dagen doorgekomen?
quote:
Heel goed fotoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef fotoloog het volgende:
Lou rawls
Meestal heb ik geen idee wie er op de foto staat, echter als star trek fan moest ik deze wel weten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
Wie kent haar niet ?
Waarom plaatsen jullie geen mooie ultieme mooie te rade en niet te raden foto\'s ?
Tv.....wasda ook alweer?quote:
Ach...dat zal dan vast die zwarte kast zijn in de hoek..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo\'n ouderwets ding,
kun je uitzendingen mee ontvangen met beeldjes
Als je mazzel hebt op het Waterlooplein.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:10 schreef purmernoord het volgende:
waar koop je zoiets?
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:14 schreef Gellius het volgende:
Oh, en nu moet IK het maar weer in orde brengen? Tsk.
Ik zal \\\\\\\'ns kijken.
Ja, als jij je usericon weer in orde maakt!quote:
Is niks mis mee,als jij nou eens Cntrl/f5 intoetst.....quote:Op zondag 5 februari 2006 13:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, als jij je usericon weer in orde maakt!
[afbeelding]
Ik Crtl/F5 me suf, maar ik zie nog steeds een rood kruisje en de woorden 'usericon van fotoloog'!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef fotoloog het volgende:
Is niks mis mee,als jij nou eens Cntrl/f5 intoetst.....
Hmmmzz ...vreemd ,ik zie alle usericoontjes,zal wel aan Fok liggenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik Crtl/F5 me suf, maar ik zie nog steeds een rood kruisje en de woorden \'usericon van fotoloog\'!
Ga maar eens naar ''profiel wijzigen"; al je ge-uploade avatars (voor zover je die hebt) bij de FOK!-usericonmanager zullen zijn verdwenen...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef fotoloog het volgende:
Hmmmzz ...vreemd ,ik zie alle usericoontjes,zal wel aan Fok liggen
Klopt, en bij Berkery ook.quote:
Correct.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:06 schreef dolle_hond het volgende:
frida kahlo
Ach...heb ook nog wel een Berkery in de anbiedingquote:
Kruisjes kijken,altijd leuk...quote:
quote:
Oeps, ja dat was dus Sheryl Crow.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:56 schreef Modus het volgende:
Sheryl Crow?
quote:LOS ANGELES - Wielrenner Lance Armstrong en zangeres Sheryl Crow gaan definitief uit elkaar. Dat hebben beiden bekendgemaakt in een verklaring, aldus Amerikaanse media in de nacht van vrijdag op zaterdag.
De 34-jarige Armstrong en de 43-jarige Crow hadden vorig jaar nog gezegd trouwplannen te hebben. Geruchten over een scheiding tussen beiden doen evenwel al maanden de ronde, maar het koppel sprak de geruchten steeds tegen.
Ja, jíj.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:23 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er zelfs een topic over geopend in SPT
Ga naar het theaterconcert van 'r.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef Neleos het volgende:
Heb je misschien een hind?
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef dartfanaat het volgende:
Beau van Erven Dorens
Goedeavond overigens
Welterusten alvastquote:Op zondag 5 februari 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]Ik ga zo weer slapen.
Beau was wel erg makkelijk hè.
Precies, en ik wilde voor het slapen gaan gewoon een leuk afsluitplaatje postenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Welterusten alvast![]()
En Beau was erg makkelijk. Maar dat maakt niet uit...er zijn zat moeilijke voorbij geweest
ik ga overigens ook afsluiten.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies, en ik wilde voor het slapen gaan gewoon een leuk afsluitplaatje posten
Trusten
Goedemorgen Gelius, dat is snel en goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:28 schreef Gellius het volgende:
Keaton.
Ik heb dan ook de pest aan 'm.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef pos het volgende:
[..]
Goedemorgen Gelius, dat is snel en goed.
idquote:Op maandag 6 februari 2006 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Kiefer Sutherland oid?
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:05 schreef Gellius het volgende:
Dit lijkt me eerder Kevin Bacon.
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:05 schreef Gellius het volgende:
Dit lijkt me eerder Kevin Bacon.
Wil je dat graag?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:14 schreef Gellius het volgende:
Heb je nog een vervelende acteur met een rotkop?
Hee peacequote:Op maandag 6 februari 2006 10:34 schreef peaceman het volgende:
Mat Dillon
Dacht het wel he.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:46 schreef Gellius het volgende:
Sorry, ik was even weg. Goeie keus overigens, pos.
Nahquote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef fotoloog het volgende:
Geen Pruis,geen Amsterdam-oost
Dat is dan ook geen aanbeveling in Amsterdam-Oostquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef Gellius het volgende:
't Is een wat androgyne verschijning, fotoloog.
Yep. Ze waren me vergeten af te bestellen. Ben dus even heen en weer naar m'n werk gereden en hoef pas donderdag weer aan de slagquote:
Wat lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ze waren me vergeten af te bestellen. Ben dus even heen en weer naar m'n werk gereden en hoef pas donderdag weer aan de slag![]()
Goed nieuws, in de 1091 zijn er een heleboel laad- en loszones bijgekomenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef fotoloog het volgende:
Nah,ik ga wat pakkies weg rijden in Amsterdam-oost
Vivaldiquote:,een vette hint;
Lente,zomer,herfst,winter
De 1091 heb ik vandaag op m'n programma...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed nieuws, in de 1091 zijn er een heleboel laad- en loszones bijgekomen
[..]
Vivaldi
Dan ben je niet in de buurt voor een kopje koffiequote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
De 1091 heb ik vandaag op m'n programma...
Voor een biertje echter......quote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef pos het volgende:
[..]
Dan ben je niet in de buurt voor een kopje koffie
quote:
Succes! Of beter; sterkte?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
De 1091 heb ik vandaag op m'n programma...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |