Geef dat ook even aan met zo'n lijntje aubquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
hoe hoog is een gemiddelde cake dan
Sja, wel hoog hoor. Ik voel het nu allemaal naar boven komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
hoe hoog is een gemiddelde cake dan
Ja, dat probeerde ik dus net zo in de OP. Maar dat wil ie niet goed aangeven omdat ie dan zeg maar de boel inkortquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Geef dat ook even aan met zo'n lijntje aub
puik plan Zo terugquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Cassius het volgende:
Maak dan op z'n minst een Paint-plaatje. Nu snap ik het niet
Oh jawelquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef Salsagirl het volgende:
wastie wel lkker in ieder geval?
anders is dat ook weer wat![]()
Fuck... wat ben jij klein, heequote:
Neu lap zeg. Jullie snappen het niet, het stuk was dus groter dan mij, ik zelf ben 1, 87 meter dus stel je voor hoe groot dat ding wel niet isquote:
Neu, daar wordt je dik van joquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef teh_m0nkey het volgende:
Echte mannen doen er slagroom op!
Neu, lap zeg. Ik kreeg hem toch ook wel op! Ik bedoel, al had ik er meer dan 3 uur over gedaan, hij moest gewoon op!! Anders he, dan was me ego gekrenktquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef The_Terminator het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet zo hebberig zijn en meteen een hele cake naar binnen stouwen. Hoe ging dat ook alweer? Volgens mij was het: de ogen kunnen meer op dan de mond... In jou geval blijkt dat dus maar weer te kloppen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef Jordy-B het volgende:
Wil je misschien een lapje voor na het kotsen, of heb je wel 'n lap van jezelf?
Ja, dat zei die jezus dus ook tegn mij. Gaat de bel zo ik kom aanlopen met mijn huge stuk cake he en hij zo:'Mejonge, dat is een groot stuk! Daar kan ik nog meer van maken als je wilt want je kent mijn befaamde brood en vis truc' Dus ik zei zo: 'Neu, laat maar mejonge he, ik eet eerst dit wel op!quote:
ehm.. En je weet zeker dat het geen spacecake was?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, dat zei die jezus dus ook tegn mij. Gaat de bel zo ik kom aanlopen met mijn huge stuk cake he en hij zo:'Mejonge, dat is een groot stuk! Daar kan ik nog meer van maken als je wilt want je kent mijn befaamde brood en vis truc' Dus ik zei zo: 'Neu, laat maar mejonge he, ik eet eerst dit wel op!
Ja, quite sure on that broquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ehm.. En je weet zeker dat het geen spacecake was?
Wat is dat!?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik begin me bijna als
[afbeelding]
te voelen
Of was het nu: 'de ogen zijn groter dan de maag'quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef The_Terminator het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet zo hebberig zijn en meteen een hele cake naar binnen stouwen. Hoe ging dat ook alweer? Volgens mij was het: de ogen kunnen meer op dan de mond... In jou geval blijkt dat dus maar weer te kloppen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Cassius het volgende:
Maak dan op z'n minst een Paint-plaatje. Nu snap ik het niet
De ogen groter dan de maag?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:16 schreef Marruk het volgende:
[..]
Of was het nu: 'de ogen zijn groter dan de maag'![]()
ken je het gezegde niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De ogen groter dan de maag?Dan mag je wel heel erg grote dopogen hebben
neu groter joh. Pff ik had net een etentje met het vak frans omdat we dat afsloten hequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef outcast_within het volgende:
|cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake cake |
|_________________________________________________ |
Zoiets?
Dude he, anders ben je niet zo lui en scroll je eens wat omhoog en zie je dat ik je verzoek allang heb ingewilligdquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef Forcefuzz het volgende:
Alcohol is alcohol. Hoe groot was die cake? Moet je denk ik wel ff painten, anders snappen we het niet..
Oh, die van net? Neu, die viel wel mee. daar was het meer het stokbrood, het vlees en de wijn die het um dedenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:52 schreef Forcefuzz het volgende:
Ja, maar dat was toch weer een andere cake.
Ik zei toch dat je moest gaan painten! Ik snap er niks meer van! Stokbrood, vlees, wijn, cakequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oh, die van net? Neu, die viel wel mee. daar was het meer het stokbrood, het vlees en de wijn die het um deden
Ja neu, dat hoorde bij de rest van het etentje maar is verder ook niet van belang dus forget about it homiequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:04 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je moest gaan painten! Ik snap er niks meer van! Stokbrood, vlees, wijn, cake![]()
mischien heeft hij tussen het stokbrood de cake, de wijn en het vlees gepropt en is die dus hééééél hoog gewordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:04 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je moest gaan painten! Ik snap er niks meer van! Stokbrood, vlees, wijn, cake![]()
Neu, dat is weer andere cake. Het gaat over de cake van gisteren, die was erg mega groot en daar kwam geen wijn, vlees of stokbrood bij kijken. Lees dan eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef sjeppert het volgende:
[..]
mischien heeft hij tussen het stokbrood de cake, de wijn en het vlees gepropt en is die dus hééééél hoog geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |