Geef dat ook even aan met zo'n lijntje aubquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
hoe hoog is een gemiddelde cake dan
Sja, wel hoog hoor. Ik voel het nu allemaal naar boven komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
hoe hoog is een gemiddelde cake dan
Ja, dat probeerde ik dus net zo in de OP. Maar dat wil ie niet goed aangeven omdat ie dan zeg maar de boel inkortquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Geef dat ook even aan met zo'n lijntje aub
puik plan Zo terugquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Cassius het volgende:
Maak dan op z'n minst een Paint-plaatje. Nu snap ik het niet
Oh jawelquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef Salsagirl het volgende:
wastie wel lkker in ieder geval?
anders is dat ook weer wat![]()
Fuck... wat ben jij klein, heequote:
Neu lap zeg. Jullie snappen het niet, het stuk was dus groter dan mij, ik zelf ben 1, 87 meter dus stel je voor hoe groot dat ding wel niet isquote:
Neu, daar wordt je dik van joquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef teh_m0nkey het volgende:
Echte mannen doen er slagroom op!
Neu, lap zeg. Ik kreeg hem toch ook wel op! Ik bedoel, al had ik er meer dan 3 uur over gedaan, hij moest gewoon op!! Anders he, dan was me ego gekrenktquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef The_Terminator het volgende:
Eigen schuld, moet je maar niet zo hebberig zijn en meteen een hele cake naar binnen stouwen. Hoe ging dat ook alweer? Volgens mij was het: de ogen kunnen meer op dan de mond... In jou geval blijkt dat dus maar weer te kloppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |