ja ik ben wel een beetje benieuwd hoe ze eruit zien maar dat is dan ook alles. dat de eerste 4 colossi ook nog eens erg makkelijk waren maar dat je er toch een half uur over doet om ze te doden helpt ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:42 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ben je niet benieuwd naar wat er nog komen gaat? Ik bedoel er zit duidelijk een stijgende lijn in de colossi die je tegenkomt..
Je quote mij 2 keer in je postquote:Op maandag 6 februari 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is ook eentonig, want je doet nou eenmaal telkens hetzelfde. Maar dat maakt het absoluut nog geen slecht spel. DoA4 is ook eentonig, maar dat is dan wel weer een slecht spel.
ja die eerste was snel dood toen ik er eenmaal achter kon dat je kon 'opladen' zeg maar.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Weet je zeker dat je het wel goed doet. Als je een volledig 'opgeladen' steek aan die eerste colossus geeft is hij volgens mij in 3 steken dood.
Bleven ze maar roerloos staan die lastpakkenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja die eerste was snel dood toen ik er eenmaal achter kon dat je kon 'opladen' zeg maar.
maar over die andere deed ik nog wel lang, doordat ze dan weer opeens met hun hoofd gaan schudden ofzo, dan hou je ff R1 ingedrukt, als ie stopt laat je los, ga je hakken en als ie weer begint dan druk je weer R1. enz, enz.
alsof ze nu wel veel tegenstand biedenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Bleven ze maar roerloos staan die lastpakken![]()
Ze zijn niet allemaal zo gemakkelijk hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof ze nu wel veel tegenstand biedende eerste 4 heb ik met gemak verslagen. je klimt naar de zwakke plek, dan is meestal je grip dinges wel bijna op, dan blijf je ff staan om op te laden, gaat ie schudden, hou je vast, laat je weer ff los, opladen, schudden, vasthouden, enz enz. en ondertussen af en toe hakken.
nee het zal vast wel moeilijker worden. maar ik zal het niet meemakenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo gemakkelijk hoor.
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee het zal vast wel moeilijker worden. maar ik zal het niet meemaken
Ik had echt geen steun in de rug nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 20:05 schreef jimjim1983 het volgende:
nou vooruit omdat jullie zo aandringenik ga er morgen nog eentje doen.
ik denk eerlijk gezegd dat ik na die ene colossi er alsnog mee kapquote:Op maandag 6 februari 2006 20:06 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik had echt geen steun in de rug nodig![]()
Doet me eraan denken dat ik weer bezig was in hard.... Was bij nummertje 3 gebleven, vanavond maar eens verder.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd dat ik na die ene colossi er alsnog mee kap
Alles wat luistert naar de naam Socom.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef Slappy het volgende:
Welke online game via Playstation 2 online wordt nog veel gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |