Wil je een mailtje..? Wil er best 1 sturen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef fraubitch het volgende:
ik heb nog steeds geen mailtjes
waar blijven mijn mailtjes
*zielig kijkt*
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je een mailtje..? Wil er best 1 sturen hoor![]()
![]()
Uhm....je bent dus ziek, mag blijkbaar niet werken en dan wel in de ballenbakquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uh ja, waarom niet? Ik kreeg vandaag via de telefoon te horen wat ik had. Dus gisteren wist ik dus van niets.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Subhuman het volgende:
Als dit een dubbeltopic oplevert ben jij nog niet jarig PdeHoog!
En wie breng je daarvoor meequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Subhuman het volgende:
Als dit een dubbeltopic oplevert ben jij nog niet jarig PdeHoog!
Ik heb gewerkt mijn vriend. Al bijna 2 dikke weken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....je bent dus ziek, mag blijkbaar niet werken en dan wel in de ballenbakWaar is het verantwoordelijkheidsgevoel bij de jeugd van tegenwoordig
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Maar toch, Pee, vortaan zal ik naar je luisteren als je me wat aanraadt![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt mijn vriend. Al bijna 2 dikke weken.
Mooi dat hij het doet, ik voel me geweldigquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Debsterr het volgende:
Daar ben ik weer. en alles werkt zo als het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen hij laadt wel langzaam zeg![]()
Maar toch, Pee, vortaan zal ik naar je luisteren als je me wat aanraadt![]()
En _moder8or_ ook bedanktvoor de tip!
quote:
Proeftijd he. Ik wil me dan absoluut niet ziekmelden. Wil wel even een stempel stempelenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ziek zijn en dan gaan werken
Zo kom je natuurlijk nooit van je buikgriep af he
_moder8or_: "Kijk, ik kan in 2 weken tijd ervoor zorge dat iedereen tegelijk ziek is. Ben je er het hele jaar van af.. Jaaa, mooi stempel hequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Proeftijd he. Ik wil me dan absoluut niet ziekmelden. Wil wel even een stempel stempelen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
Fok! is weer eens rete-stabiel.
En _MOD(getal zoveel)_ moet eens opletten als ie de SC dichtmetseld.... Open dan een nieuwe TRUT!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |