Charles.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Dat is best ernstig.
Hadden zie die andere toch maar in de VS moeten houden![]()
Al gelezen. Vrij interessant, al is het soms wat irritant om zijn persoonlijke overtuigingen er uit te filteren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Charles.
Ik ga binnenkort z'n boek lezen.
Nee, hij is president vanaf januari 2001 tot heden (januari 2006), dus vijf jaar in totaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef doraantje het volgende:
mja, volgens mij zijn de verkiezingen/wisselingen in oktober/november...dus het is 3 jaar en 2 maanden.
afgerond dus 3 jaar
Ja, maar het terlt per termijn dickhead. Deze presidency bestaat toch echt drie maanden. Net zoals je Balkie I en Balkie II hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, hij is president vanaf januari 2001 tot heden (januari 2006), dus vijf jaar in totaal.
Wat lul je nou, er werd niet per termijn geteld, maar in totaal aantal jaren. Bovendien duurt deze termijn ook geen drie jaar, maar pas een jaar en een paar dagen, dus zou dat net zo min kloppen. Drie maanden slaat al helemaal nergens op.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ja, maar het terlt per termijn dickhead. Deze presidency bestaat toch echt drie maanden. Net zoals je Balkie I en Balkie II hebt.
Het lijkt me verstandig als je eerst je zinnen in word typt. Vervolgens door de spellingscontrole haalt en daarna nog eens 3x naleest om zeker te weten dat het ergens op slaat en leesbaar is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ja, maar het terlt per termijn dickhead. Deze presidency bestaat toch echt drie maanden. Net zoals je Balkie I en Balkie II hebt.
Verkiezingen zijn altijd op de eerste dinsdag in November. Presidentsverkiezingen waren in 2000 en 2004, de volgende Presidentsverkiezingen zijn in 2008. Er zijn ook tussenverkiezingen voor de Senaat, Gouverneurs, Burgemeesters, en Referenda. In November 2006 word er ook weer van alles gekozen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef doraantje het volgende:
mja, volgens mij zijn de verkiezingen/wisselingen in oktober/november...dus het is 3 jaar en 2 maanden.
afgerond dus 3 jaar
Dat zeg ik, men bedoelde vast dat hij nog 3 jaar president isquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Bush "won" de verkiezingen in November 2000, en de beëdiging vind dus een maand of 2 later plaats in Januari. Bush is dus sinds Januari 2001 President van de Verenigde Staten, en zal dat blijven tot Januari 2009 omdat hij ook de verkiezingen in 2004 won. In Januari 2009 word de winnaar van de verkiezingen in November 2008 beëdigd.
Dan lijkt me 'hij is pas drie jaar president' een heel vreemde formulering, maar niets menselijks is Philip vreemd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zeg ik, men bedoelde vast dat hij nog 3 jaar president is![]()
Dat klopt inderdaad beterquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
misschien bedoelde ze dat de heer Bush nog 3 jaar president is![]()
Als hij dan niet alsnog is gestikt in een pretzel of zijn nek breekt wanneer hij van zijn fietsje flikkert.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad beterHij is nog 3 jaar president, tot Januari 2009.
Hij zei: 'Bush zit 3 jaar in het witte huis'quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan lijkt me 'hij is pas drie jaar president' een heel vreemde formulering, maar niets menselijks is Philip vreemd.
ja.. dat was het idd.. maar dan 'zit in het witte huis' ipv 'is president'quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef speknek het volgende:
Ik had het ook gezien, zijn precieze woorden waren "Bush is nog maar drie jaar president". Ik deed er ook een paar seconden over voordat ik doorhad dat hij bedoelde dat hij vanaf nu nog drie jaar president gaat zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |