abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:15:16 #251
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_39515071
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Hey, ik zie dat je twee kaartjes hebt?
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_39515216
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:15 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Hey, ik zie dat je twee kaartjes hebt?
Gewillige jongedames die denken dat ze leuker zijn dan m'n vriendin worden aangemoedigt om naaktfoto's en een kleine motivatie te mailen naar het emailadres in mijn profiel.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:34:38 #253
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_39515641
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gewillige jongedames die denken dat ze leuker zijn dan m'n vriendin worden aangemoedigt om naaktfoto's en een kleine motivatie te mailen naar het emailadres in mijn profiel.
Wacht, dan haal ik even mijn camera!
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_39516931
zo, ook net terug
foto's en misschien verslagje komen later
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:13:53 #255
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39516946
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hoe kunnen die dames nu weten of ze leuker zijn dan je vriendin... dan hoor je eigenlijk een naaktfoto van haar te plaatsen lijkt me
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 juli 2006 @ 20:23:16 #256
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_39517306
Persfoto's komen langzaam binnendruppelen en zal in de loop der tijd ngo wel wat sfeer foto's plaatsen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_39517327
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hoe kunnen die dames nu weten of ze leuker zijn dan je vriendin... dan hoor je eigenlijk een naaktfoto van haar te plaatsen lijkt me
Die dames moeten de gok maar wagen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_39518084
Roskilde was geweldig!!!

Rodger Waters helemaal te gek

Zit nu lekker bij te komen op een camping in Oslo met nog een paar andere Roskild gangers.
pi_39518110
O ja ik heb heel veel foto's gemaakt maar die plaats ik pas over twee weken als ik terug be van vakantie
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 juli 2006 @ 20:56:47 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_39518462
Hehe tof man!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_39519657
* cafca vraagt zich af waarom Sack helemaal naar høteknøteland rijdt voor een festival, en dan vergeet the Silver Jews te gaan zien...
pi_39520104
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:34 schreef cafca het volgende:
* cafca vraagt zich af waarom Sack helemaal naar høteknøteland rijdt voor een festival, en dan vergeet the Silver Jews te gaan zien...
* Sack_Blabbath leest in programmaboekje: indie, lo-fi, country, ex-Pavement.

En het was ook nog eens rond voedertijd.
pi_39520492
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

* Sack_Blabbath leest in programmaboekje: indie, lo-fi, country, ex-Pavement.

En het was ook nog eens rond voedertijd.

en dat ex-Pavement klopt niet eens helemaal.......
pi_39520578
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef cafca het volgende:

[..]

en dat ex-Pavement klopt niet eens helemaal.......
Ik citeer:
quote:
blablabla....Silver Jews are better know as the band that Stephen Malkmus (ex-Pavement) plays in from time to time....blablabla
pi_39520750
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik citeer:
[..]
Ja, dat klopt dan weer wel.
Maar dat wil niet zeggen dat SJ ex-pavement is.

Maar goed, smaken verschillen, ik baal dat ik ze gemist heb
pi_39546328
Lijkt me echt een super kick festival, daar moet ik nog wel een keer heen!
pi_39560290
paar foto's:

Arena:

Fraaie graffiti:

Kaizers Orchestra:

De zon komt op, bedtijd dus :

Roger Waters :
pi_39583643
Verslagje:

Zaterdag weggegaan met de camper. Zaterdagavond gaan stappen in Bremen
Zondag verder gereden, natuurlijk te laat vertrokken zodat we het Nederlands elftal gemist hebben (gelukkig maar achteraf).
's-Avonds laat kwamen we aan. Nog even de camping op geweest. Slapen op parkeerterrein (we hadden besloten om de camper op het parkeerterrein te zetten en onze tent op te bouwen, gewone camping zag er stukken gezelliger uit).
Volgende dag op zoek naar een plek voor onze tent, bijna overal was het vol. Toen zijn we op camping K gaan staan, daar was voldoende ruimte.

Eerste paar dagen bij Pavilion Junior doorgebracht (met de nodige Turborg en weed ). Trouwens een teringeind lopen van K naar ingang 10.
Op woensdagavond zijn we in Kopenhagen wezen stappen, erg gezellig. Alleen de volgende dag toen we terug naar Roskilde gingen sloeg het noodlot toe: de aandrijfas van onze Bedford uit 1979 viel er onder uit . Vlakbij camping zuid. Je kan het verwachten, maar je hoopt toch dat het niet gebeurt.
Gelukkig hadden we een reis- en kredietbrief en kregen we vervangend vervoer (nieuwe Passat TDI ). De auto moesten we 's-maandags ophalen in Kopenhagen. De camper wordt binnen 2 weken in Nederland afgeleverd. Goed geregeld van de ANWB .
We hadden gelukkig nog genoeg tijd voordat het festival begon, en de sleepdienst bracht ons terug naar de camping.

Goed, dan het festival (zal niet alles doornemen).

Op naar de Metropol voor Soulwax, erg lekker dansbaar. Helaas moesten we na een half uurtje weg voor Guns 'n Roses. Maar Axl liet een uur op zich wachten (hoorde later dat ie dat wel vaker doet). Had ik nog best even bij Soulwax kunnen blijven . Maar G'nR zette wel een fantastische show neer.
Helaas ook Sigur Rós gemist, maar dat wist ik vooraf.

Volgende dag Kaizers Orchestra geweest. Verraste me positief. Later op de dag Bob Dylan, klonk niet verkeerd alleen vond ik het jammer dat ik alleen Like a Rolling Stone kende van de nummers die ie speelde.
Vervolgens naar Ronin die een geweldige set draaide. Daarna even in Arena bij Kashmir gekeken, was ook erg goed.

Van de zaterdag vond ik Tiga en Ricardo Villalobos beiden fantastisch.
Eigenlijk stond net als vorig jaar de zaterdag voor mij in het teken van de Metropol.

Dan zondag. Veel te laat opgestaan voor de Arctic Monkeys. Toen was ook ingang 7 dicht wegens drukte. De kids zie ik dan wel op Lowlands.
Na een half uurtje Strokes door naar Placebo in de Arena. Wat ik er van had verwacht maakten ze ook waar. Zeker voor herhaling vatbaar.
Daarna naar Goldfrapp, dacht ik, maar Allison (de zangeres) was zoals bekend ziek . Enigsinds teleurgesteld ging ik maar naar The Raconteurs voor het laatste half uur. Zeker niet verkeerd, vooral de versie van Nancy Sinatra's You Shot me Down was erg goed.
Daarna naar Orange stage voor de afsluiter van dat podium. Roger Waters! Dat was imo het meest fantastische, briljante en indrukwekkende optreden van het hele festival. Wat een held! Erg goede band ook. Leuk die geluiden bij Sheeps en Money, iedereen omkijken .
Net als vorig jaar hebben we het festival afgesloten in de Arena, met eerst Infadels en daarna Diplo vs. A-Trak. Beiden erg dansbaar.

Op de terugweg nog even overnacht in een hotel op de Reeperbahn in Hamburg (het ophalen van de auto duurde erg lang, zodat we pas eind van de middag bij de camping vertrokken). Daar nog een paar Engelse Roskilde gangers tegengekomen. Hoe kan het ook anders. Waar hoeren zijn, zijn Engelsen . Nog even een biertje in de pub gedonken en de volgende dag terug naar huis. Moe maar voldaan.

Volgend jaar weer !

[ Bericht 2% gewijzigd door Ruud op 07-07-2006 00:12:33 ]
  zondag 9 juli 2006 @ 11:42:47 #269
145298 ReneH83
*Skål*
pi_39654544
ben ook weer 2 daagjes terug thuis, na Roskilde zijn we nog 4 daagjes een hotel ingedoken in Kopenhagen *leuke stad trouwens *

Maar Roskilde, dat was echt super. Mijn 1ste Roskilde
Zo anders als de festivals in Nederland. Zo'n anders sfeer, relaxter. Dat merk je echt goed.
Alleen het begin, het zoeken van een plaatsje voor de tent, moesten waren met de bus naar ingang oost gegaan, vandaar vragen waar er nog plaats is, "loop maar naar die grote witte tent (cinema) daar moet je het nog maar eens vragen" was het antwoord dat we kregen. Zo braaf als we waren, zijn we dus inderdaad naar die grote witte tent gelopen om dan niemand te zien met zo'n oranje hesje dus waren we maar ergens naartoe gelopen. Nummertje K Daar was nog plek zat en zijn daar dus neergestreken. Maar damn wat waaide het daar flink zeg (dinsdags), de gehele dag zowat continu wind. Helemaal gek werd ik ervan toen ik de tent ging opzetten.....
maar anyways... alles goed gelukt hahahaha

lekker over de camping struinen op zoek naar wat eten/ drinken...
kwamen dus (zoals iedereen) met een krat Tuborg terug bij de tent.
wat mij tijdens de wandeling over de camping opviel was dat 3kwart van de mensen met een krat aan het sjouwen waren, alsof het gratis was *bijna*
zelfs de chicks waren daar allemaal flink aan het zuipen, zijn die scandinaviers van nature alcolist ofzo???? whahaha... maar hoe dronken iedereen ook was... ze bleven relaxed, lachen die mensen

voor het begin van het festival zelf zijn ook wij bij de Junior terechtgekomen (inderdaad een teringeind lopen vanaf/ naar K) lekker relaxen daar, bandjes aanhoren, op het gras liggen, bier drinken en nacho's eten hahahaha

tijdens het festival zelf hebben we redelijk wat bands gezien, Sigur Ros, Tool, Deftones, Sergeant Garcia (wat een feest was dat zeg ) waren toch wel de highlights...

en natuurlijk niet te vergeten Roger Waters, ook al ken in ampers wat nr's, het optreden was echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf... super geluid.. zoiets heb ik nog nooit meegemaakt... zouden ze vanaf nu bij ieder optreden moeten doen whahahaha

al met al heb ik errug genoten van mijn 1ste Roskilde... maar zeeeeeeeer zeker de moeite waard...

Volgend jaar ben ik er waarschijnlijk ook weer
  zondag 9 juli 2006 @ 18:05:40 #270
145298 ReneH83
*Skål*
pi_39664217
en oww jah...

om een uur of 3 begint het al licht te worden
wtf is dat voor onzin...
pi_39671028
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:05 schreef ReneH83 het volgende:
en oww jah...

om een uur of 3 begint het al licht te worden
wtf is dat voor onzin...
niet opgelet bij aardrijkskunde?

aarde draait niet alleen om z'n as (in 24 uur) maar de as zelf beweegt ook (zomer/winter). In de zomer is het noordelijk halfrond wat dichter naar de zon gedraaid en die gebieden (noordpool , noorden van noorwegen etc. ) worden dan nauwelijks donker (en in de winter is er dan nauwelijks daglicht).
In Denemarken wordt het in het weekend van Roskilde ook niet helemaal donker, blijft de hele nacht een soort schemer die weer vroeg in normaal daglicht over gaat.
pi_39676799
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:05 schreef ReneH83 het volgende:
wtf is dat voor onzin...

dansen tot het licht wordt
pi_39686262
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:48 schreef toolhead het volgende:

[..]

niet opgelet bij aardrijkskunde?

aarde draait niet alleen om z'n as (in 24 uur) maar de as zelf beweegt ook (zomer/winter). In de zomer is het noordelijk halfrond wat dichter naar de zon gedraaid en die gebieden (noordpool , noorden van noorwegen etc. ) worden dan nauwelijks donker (en in de winter is er dan nauwelijks daglicht).
In Denemarken wordt het in het weekend van Roskilde ook niet helemaal donker, blijft de hele nacht een soort schemer die weer vroeg in normaal daglicht over gaat.
bedankt voor deze les, maar ik wist het ongeveer wel
maar had het niet verwacht zeg maar
dacht dat ze daar noordelijker meer mee te maken hadden
maar heb er niet minder om geslapen eerlijk gezegd
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:52 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dansen tot het licht wordt
gelukkig snel licht hoef je het niet zo lang vol te houden
whahahaha

maar al met al een super festival

*en leuke dames, toch die zweedse chicks he *

[ Bericht 5% gewijzigd door ReneH83 op 10-07-2006 12:31:24 ]
pi_39687895
quote:
[b]Op maandag 10 juli 2006 12:18
*en leuke dames, toch die zweedse chicks he *
Mwah, ik vond de Deense leuker. Daarna die uit Noorwegen en dan Zweden.
pi_39688194
Ik vond 't eigenlijk allemaal weinig bijzonder. 't Enige was dat ze allemaal blond, blond en blonder zijn. Maar echt knap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')