Dat heb ik dus ook. Ik weet en ken alle tips en trucjes wel, maar als het erop aankomt neemt mijn gevoel de overhand. En dan kan ik wel met mijn verstand het hele riedeltje afspelen van (ga ervoor, dit en dat) maar toch durf ik dan niet. En blokkeer ik volledig qua gevoel, waardoor er niks uitkomt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:44 schreef space_knarf het volgende:
mijn dilemma is dat ik PRECIES weet hoe het zou moeten (een meisje versieren) totdat de gelegenheid zich echt voordoet, dan zakt de moed me in de schoenen en doe ik plotseling alles verkeerd wat ik maar verkeerd kan doen.......daarnaast krijg ik meestal geen woord meer uit mn keel, al is dat verschillend, met (heel) sommige meiden kan ik dan wel ineens heel goed praten
Dan ben je in ieder geval al een stuk verder dan de meeste mensen hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hé er is over dit onderwerp een topic, zelfs hele delen.![]()
Ik ben zelf 24, heb 3 meisjes gezoend en één keertje geneukt. Maar nog nooit een serieuze relatie gehad. En het laatst meisje was ook al 4 jaar geleden.![]()
Klopt. Dit kom ik ook veel te vaak tegen, dan ga je helemaal hard aan jezelf twijfelen. Nou moet ik zeggen dat het mij om het even is. Als ik iemand vind waarmee ik eens een keer zou kunnen neuken (om het toch maar even plat te verwoorden) dan zou ik dat zeker niet erg vinden. Als er ergens een serieuze relatie mee ontstaat is dat helemaal prima. Ik vind beide goed, zolang ze mij maar een beetje meer zelfvertrouwen geven dan dat ik nu hebquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Sargon het volgende:
ik vind het soms wel bitter dat gasten die eruit zien als paupers en zich ook zo gedragen zelfs een vriendin hebben. Ik ken zelfs een gast die gewoonweg stinkt en toch een redelijke vriendin heeft, like wtf
Ik ben echter niet echt heel erg opzoek naar een relatie zoals sommige hier naar mijn mening te veel of focussen
Klopt. Je moet in de disco maar eens om je heen kijken. Dan word je echt eng van alle concurrentie bij wijze van spreken en dan heb je echt het gevoel helemaal in het niet te vallen bij die luiquote:Ik herken die onzekerheid wel Breaktothedance en dan met name het niet de competitie willen aangaan met andere guys from the block
Dan heb jij zeker een buurvrouw in de aanbieding?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef PDOA het volgende:
Zijn hier nou ook mensen van boven de 30 die nog nooit een doppie hebben gemaakt?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:48 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een buurvrouw in de aanbieding?
Zou wel stoer zijn als je hiermee je buurvrouw en BreaktotheDance kunt helpenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef PDOA het volgende:
[..]
Als ze er 330 euri voor over hebben wel ja!
toevoeging: vele trucjes WEIGER ik gewoon uit te voeren vanwege de triestheid ervan.....vaak zie ik gasten dingen doen dat je denkt kanslooooooooooos maar het werkt wel gewoon....quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik weet en ken alle tips en trucjes wel, maar als het erop aankomt neemt mijn gevoel de overhand. En dan kan ik wel met mijn verstand het hele riedeltje afspelen van (ga ervoor, dit en dat) maar toch durf ik dan niet. En blokkeer ik volledig qua gevoel, waardoor er niks uitkomt.
Moet je je afvragen waar dan welquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:54 schreef space_knarf het volgende:
[..]
toevoeging: vele trucjes WEIGER ik gewoon uit te voeren vanwege de triestheid ervan.....vaak zie ik gasten dingen doen dat je denkt kanslooooooooooos maar het werkt wel gewoon....
toch weiger ik om me ook zo te gedragen........maar daarom is uitgaan niet de plek voor mij om vrouwen te ontmoeten.....
zandpad, utrecht gegarandeerd succesquote:
Wat loop je nou te ouwehoeren van laten merken? Als jij na 20 minuten nog steeds met een onbekende staat te praten (in een disco) dan moet ze wel een ontzettende plaat voor dr kop hebben als ze niet snapt dat jij het doet omdat je dr 'leuk' vindt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Er moet wel een balans zijn. Waarmee ik bedoel: Als je het gesprek teveel laat afdwalen en haar geen signalen geeft dat je haar wel leuk vind(HOE?) dan gaat het niet werken. Als je inderdaad teveel ermee bezig bent dan loopt het ook mis, want dan ben je te wanhopig bezig. Beide zijn niet goed. Zie die balans maar eens te vinden. Hoe houd je een meid geïnteresseerd, maar niet té. Ziedaar de kunst van het versieren. Ziedaar de skills die ik niet bezit
![]()
nou dat is ook maar relatief...quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval al een stuk verder dan de meeste mensen hier
En waar gaat dat gebeuren?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:26 schreef Geqxon het volgende:
Zo heren, ik ga vanavond het eens een keertje proberen
Ik heb me er al helemaal op voorbereid, ik ben alleen wel bang voor het afdingen..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
Meisje uit mijn klasHet is wel een beetje een vieze, maar het is beter dan niets.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
Meisje uit mijn klasHet is wel een beetje een vieze, maar het is beter dan niets.
JIJ HEET ROB!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Als er iets is wat zelfvertrouwen vergroot, is het bodybuilden.
Bij mij DE manier geweest. Probeer het een jaar en je zult zien!
( niet dat ik nu aan de vriendin ben, maar dat heeft andere redenen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |