abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:22:49 #26
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34701819
Hé er is over dit onderwerp een topic, zelfs hele delen.
Ik ben zelf 24, heb 3 meisjes gezoend en één keertje geneukt. Maar nog nooit een serieuze relatie gehad. En het laatst meisje was ook al 4 jaar geleden.

@Creative-mind die tip krijg ik ook altijd te horen van vrienden: Het gaat niet om wat je zegt, maar hoe. En dan loopt het gesprek vanzelft. Maar als ik dan met een meisje probeer te praten dan sta ik toch altijd letterlijk met een mond vol tanden.
pi_34702384
gelukkig is het hier in het zuiden binnenkort weer carnaval.......na lange tijd weer eens de stad in, schijnt dat de meiden rond deze tijd wat "losser" zijn dan normaal..
dat is ook wel zo, maar mij heeft het nog nooit iets opgeleverd, meestal omdat ik al snel genoeg heb van de extreme drukte...

mijn dilemma is dat ik PRECIES weet hoe het zou moeten (een meisje versieren) totdat de gelegenheid zich echt voordoet, dan zakt de moed me in de schoenen en doe ik plotseling alles verkeerd wat ik maar verkeerd kan doen.......daarnaast krijg ik meestal geen woord meer uit mn keel, al is dat verschillend, met (heel) sommige meiden kan ik dan wel ineens heel goed praten

ik verwijt mezelf nu constant dat de enkele kansen die ik heb gehad, ik helemaal zelf heb verpest (door meestal nergens op in te gaan) en weet gewoon dat ik in de toekomst me weer precies hetzelfde zal gedragen (hoe goed ik me ook heb voorgenomen dat niet te doen)
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:51:50 #28
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34702555
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:44 schreef space_knarf het volgende:
mijn dilemma is dat ik PRECIES weet hoe het zou moeten (een meisje versieren) totdat de gelegenheid zich echt voordoet, dan zakt de moed me in de schoenen en doe ik plotseling alles verkeerd wat ik maar verkeerd kan doen.......daarnaast krijg ik meestal geen woord meer uit mn keel, al is dat verschillend, met (heel) sommige meiden kan ik dan wel ineens heel goed praten
Dat heb ik dus ook. Ik weet en ken alle tips en trucjes wel, maar als het erop aankomt neemt mijn gevoel de overhand. En dan kan ik wel met mijn verstand het hele riedeltje afspelen van (ga ervoor, dit en dat) maar toch durf ik dan niet. En blokkeer ik volledig qua gevoel, waardoor er niks uitkomt.
pi_34703108
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hé er is over dit onderwerp een topic, zelfs hele delen.
Ik ben zelf 24, heb 3 meisjes gezoend en één keertje geneukt. Maar nog nooit een serieuze relatie gehad. En het laatst meisje was ook al 4 jaar geleden.
Dan ben je in ieder geval al een stuk verder dan de meeste mensen hier
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34703180
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Sargon het volgende:
ik vind het soms wel bitter dat gasten die eruit zien als paupers en zich ook zo gedragen zelfs een vriendin hebben. Ik ken zelfs een gast die gewoonweg stinkt en toch een redelijke vriendin heeft, like wtf
Ik ben echter niet echt heel erg opzoek naar een relatie zoals sommige hier naar mijn mening te veel of focussen
Klopt. Dit kom ik ook veel te vaak tegen, dan ga je helemaal hard aan jezelf twijfelen. Nou moet ik zeggen dat het mij om het even is. Als ik iemand vind waarmee ik eens een keer zou kunnen neuken (om het toch maar even plat te verwoorden) dan zou ik dat zeker niet erg vinden. Als er ergens een serieuze relatie mee ontstaat is dat helemaal prima. Ik vind beide goed, zolang ze mij maar een beetje meer zelfvertrouwen geven dan dat ik nu heb
quote:
Ik herken die onzekerheid wel Breaktothedance en dan met name het niet de competitie willen aangaan met andere guys from the block
Klopt. Je moet in de disco maar eens om je heen kijken. Dan word je echt eng van alle concurrentie bij wijze van spreken en dan heb je echt het gevoel helemaal in het niet te vallen bij die lui
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34703400
Mmm, ik voldoe ook nog enigszins aan de topictitel (ben 20). Maar met aanspreken in de disco of praatje maken ergens heb ik geen problemen. In de disco kan ik juist teveel praten waardoor ik vergeet een verdere move te maken . Ik praat dus zowat elke week wat af, maar schiet er eigenlijk weinig mee op. Op 1 avond had ik ineens 10 namen te onthouden (tessa, anne, liset, sabijn, patty, rub, cecile ehh en nog wat ).
Ik heb gewoon fun en maak me nergens zorgen om, maar toch, toch denk ik er wel eens aan hoe dat nou zou zijn . Maar dat komt nog wel . Schijnt .
pi_34703588
Zijn hier nou ook mensen van boven de 30 die nog nooit een doppie hebben gemaakt?
pi_34703605
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:47 schreef PDOA het volgende:
Zijn hier nou ook mensen van boven de 30 die nog nooit een doppie hebben gemaakt?
Dan heb jij zeker een buurvrouw in de aanbieding?
pi_34703640
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:48 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker een buurvrouw in de aanbieding?

Als ze er 330 euri voor over hebben wel ja!
pi_34703693
Ik heb er nog wel 1, die zeurt toch alleen maar over geluidsoverlast dus als je haar nou een keer uitnodigt.

edit: lees nu pas dat topic over die buurvrouw
pi_34704092
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:50 schreef PDOA het volgende:

[..]

Als ze er 330 euri voor over hebben wel ja!
Zou wel stoer zijn als je hiermee je buurvrouw en BreaktotheDance kunt helpen

[ Bericht 4% gewijzigd door MarkyMarkx op 02-02-2006 02:41:49 ]
pi_34705033
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Ik weet en ken alle tips en trucjes wel, maar als het erop aankomt neemt mijn gevoel de overhand. En dan kan ik wel met mijn verstand het hele riedeltje afspelen van (ga ervoor, dit en dat) maar toch durf ik dan niet. En blokkeer ik volledig qua gevoel, waardoor er niks uitkomt.
toevoeging: vele trucjes WEIGER ik gewoon uit te voeren vanwege de triestheid ervan.....vaak zie ik gasten dingen doen dat je denkt kanslooooooooooos maar het werkt wel gewoon....

toch weiger ik om me ook zo te gedragen........maar daarom is uitgaan niet de plek voor mij om vrouwen te ontmoeten.....
  donderdag 2 februari 2006 @ 03:56:02 #38
136831 melmidoc
Ovuleer overdadig.
pi_34705041
Vrouwej!
Onder mijn rok zit tarzan, koning van jouw jungle.
pi_34705064
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 03:54 schreef space_knarf het volgende:

[..]

toevoeging: vele trucjes WEIGER ik gewoon uit te voeren vanwege de triestheid ervan.....vaak zie ik gasten dingen doen dat je denkt kanslooooooooooos maar het werkt wel gewoon....

toch weiger ik om me ook zo te gedragen........maar daarom is uitgaan niet de plek voor mij om vrouwen te ontmoeten.....
Moet je je afvragen waar dan wel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34705175
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 04:00 schreef Beach het volgende:
Moet je je afvragen waar dan wel
zandpad, utrecht gegarandeerd succes
Programming is like sex; one mistake and you have to support it for the rest of your life.
pi_34705346
vandaag weer bijna succes... het is zo makkelijk! .
pi_34705588
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Er moet wel een balans zijn. Waarmee ik bedoel: Als je het gesprek teveel laat afdwalen en haar geen signalen geeft dat je haar wel leuk vind (HOE?) dan gaat het niet werken. Als je inderdaad teveel ermee bezig bent dan loopt het ook mis, want dan ben je te wanhopig bezig. Beide zijn niet goed. Zie die balans maar eens te vinden. Hoe houd je een meid geïnteresseerd, maar niet té. Ziedaar de kunst van het versieren. Ziedaar de skills die ik niet bezit
Wat loop je nou te ouwehoeren van laten merken? Als jij na 20 minuten nog steeds met een onbekende staat te praten (in een disco) dan moet ze wel een ontzettende plaat voor dr kop hebben als ze niet snapt dat jij het doet omdat je dr 'leuk' vindt.
Andersom exact hetzelfde, als jij nog na 20 minuten nog steeds met dr staat te lullen hoeft het niet per se te betekenen dat ze jou leuk vindt maar ze vindt je in ieder geval 'interessant' anders zou ze allang aan de andere kant staan.
pi_34705613
Ik ben denk ik te lui om iemand anders interessant genoeg te vinden. 'k Word niet verliefd.
Het komt bij mij niet verder dan wat gezellig/geil rommelen.

Omdat ik denk dat de oorzaak/schuld bij mezelf ligt, berust ik daar maar in, zo ben ik nu eenmaal.
Gelukkig geen "Niemand wil me"-frustraties. .

't Lijkt me aan de ene kant wel prettig om thuis te komen bij iemand, en samen iets op te bouwen ofzo. Maar aan de andere kant ben ik erg gesteld op mijn alleen-zijn, en kan ik me niet indenken dat ik jarenlang dezelfde persoon om me heen zou dulden...
pi_34710216
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:20 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Dan ben je in ieder geval al een stuk verder dan de meeste mensen hier
nou dat is ook maar relatief...
heb zelf ook wel een paar keer gezoend en zo, ook wel sex gehad, maar ik heb daar niets voor hoeven doen (lucky bastard zou je zeggen). Dus nu weet ik wat ik mis, EN ik ben niets verder mee gekomen omdat ik er zelf geen moeite voor gedaan heb. ofzo. Best wel vervelend
pi_34710322
Zo heren, ik ga vanavond het eens een keertje proberen

Ik heb me er al helemaal op voorbereid, ik ben alleen wel bang voor het afdingen..
pi_34713027
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:26 schreef Geqxon het volgende:
Zo heren, ik ga vanavond het eens een keertje proberen

Ik heb me er al helemaal op voorbereid, ik ben alleen wel bang voor het afdingen..
En waar gaat dat gebeuren?
pi_34713294
Meisje uit mijn klas Het is wel een beetje een vieze, maar het is beter dan niets.
pi_34713326
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
Meisje uit mijn klas Het is wel een beetje een vieze, maar het is beter dan niets.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:54:46 #49
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34713364
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:52 schreef Geqxon het volgende:
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:57:27 #50
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34713448
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Als er iets is wat zelfvertrouwen vergroot, is het bodybuilden.

Bij mij DE manier geweest. Probeer het een jaar en je zult zien!

( niet dat ik nu aan de vriendin ben, maar dat heeft andere redenen )
JIJ HEET ROB!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')