Ik begrijp wat je bedoelt, maar het werkt gewoon van twee kantenquote:Miss_Sly schreef:
Nou ja, dat hoeft ook neit per se. Alshij eerst maar eens van zichzelf gaat geloven dat hij goed is zoals hij is en zichzelf als zodanig accepteert. Hoe kan hij nou verwachten dat iemand hem leuk/aardig/aantrekkelijk vindt, als hij dat van zichzelf neit eens vindt? Zoiets straal je uit...
100 gratis condooms?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Sargon het volgende:
hoe ironisch is het lot dat ik een basisverzekering bij cz heb afgesloten
Hoe krijgen we het toch voor elkaar zou je bijna denken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het werkt gewoon van twee kanten. Je kunt jezelf het heel vaak voorhouden, maar hoe langer het duurt voordat mensen eens laten merken dat ze je leuk vinden, hoe meer je aan jezelf gaat twijfelen en daar dingen aan gaat proberen te veranderen. Op zich is je tip wel waardevol, want ik probeer het ook zoveel mogelijk, maar niet genoeg! Ik moet mezelf er echt van kunnen overtuigen dat ik er toch best leuk uit zie en niet zoals daarstraks gezegd sociaal niks voorstel (dat is niet zo, ik zat nogal in een extreme dip gister, maar had ook met studie en zo te maken)
Je moet jezelf ervan kunnen overtuigen dat het wél kan. Meestal komt het omslagpunt bij het uitgaan. Je ziet stelletjes, je ziet een groepje meiden, je ziet een zooi kerels maar pas als ik veel andere kerels zie zakt de moed me heel hard in de schoenen, gewoon omdat ik WEET (of DENK) dat zij zoveel beter zijn dan ik. Ik kan niet tegen die mensen op en wil dat dan ook niet meer proberen. Een heel vertekend beeld en daardoor word ik bij het uitgaan altijd erg depressief.
Maar op dit moment gaat het weer een stukkie beter, dus ik hoop dat ik je tip kan gebruiken! Ik moet het echt eens proberen. 's morgens wakker worden en zeggen "Every day, in each way, i am getting better and better".
In plaats van dat negatieve doemdenken. Ik hoop dat ik dat zsm kan stoppen!
Ja, ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch gebeurt het. Ik denk dat je die negatieve cirkel moet doorbreken. Ik kan het heel slecht van me afzetten dat ik mijlenver achterloop op mijn leeftijdsgenootjes en daar wil ilk wat aan veranderen op korte termijn, maar hoe meer je je daarop gaat focussen, hoe minder het lukt EN: hoe minder je je ermee bezig gaat houden, hoe minder het luktquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef Meteora het volgende:
[..]
Hoe krijgen we het toch voor elkaar zou je bijna denken.Maarja.
Die twijfels en die onzekerheid straal je ook nog eens gigantisch uit zeggen sommigen.En ja probeer die maar eens weg te werken. Bijna onbegonnen werk.
![]()
Negatief doemdenken doe ik trouwens ook genoeg als ik anderen zo hoor.![]()
Onzekerheid is inderdaad iets waar je geen moer aan hebt maar het is gewoon onvermijdelijk in zo'n situatie als je het mij vraagt. Ik kan er ook niet tegen dat bekenden van maar 15 jaar al meer hebben bereikt dan mij op dit gebied. GVD 20 jaar en nog niet eens voor elkaar gekregen om maar één enkele keer met een meid te zoenen. Zelfs dat niet eens is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch gebeurt het. Ik denk dat je die negatieve cirkel moet doorbreken. Ik kan het heel slecht van me afzetten dat ik mijlenver achterloop op mijn leeftijdsgenootjes en daar wil ilk wat aan veranderen op korte termijn, maar hoe meer je je daarop gaat focussen, hoe minder het lukt EN: hoe minder je je ermee bezig gaat houden, hoe minder het lukt
Ik probeer mezelf vanaf morgenvroeg elke dag toch positief te motiveren. Ik heb het uitgaan tijdelijk opgegeven. Misschien heb ik er over een paar weken/maanden wel weer zin in, de laatste paar keer werd ik echt belachelijk depressief aan het einde van de avond. Daarvoor is het een poos heel goed gegaan. Hoe achterlijk kan het worden. De meeste mensen krijgen het ZO voor elkaar. En hoe langer we wachten, hoe minder er overblijft, en hoe minder aantrekkelijk het wordt (letterlijk en figuurlijk)![]()
Positief blijven man! Ik ga hetzelfde proberen. Een periode vol onzekerheid daar heb je ook niks aan, weet ik uit ervaring![]()
True. Ik weet als geen ander hoe klote dat is. Ik ben nu bijna 24, nou dat is ook niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen. Misschien moet ik uitgaan ook niet opgeven, maar ik zet het een paar weken in de koelkast, dan eerst maar weer eens een positief imago opbouwen voor mezelf, hopen dat het dan wat beter gaat. Zoals dit is ook niks!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen dat bekenden van maar 15 jaar al meer hebben bereikt dan mij op dit gebied. GVD 20 jaar en nog niet eens voor elkaar gekregen om maar één enkele keer met een meid te zoenen. Zelfs dat niet eens is.
Bij mijn studie zijn ze niet te vinden hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef phunkk het volgende:
Wat zit iedereen hier dan tegen z'n zin vrouwen proberen te versieren tijdens het uitgaan? Waarom probeer je het niet gewoon eens dichterbij, vrienden / vriendinnen van vrienden van je, always worked for meDe sfeer is een stuk ontspannener en veel minder 'jagerig' dan in een discotheek waar iedereen probeert een neukertje voor vanavond te vinden
![]()
Dat is niks voor mij, daar heb ik het lichaam niet voor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Als er iets is wat zelfvertrouwen vergroot, is het bodybuilden.
Bij mij DE manier geweest. Probeer het een jaar en je zult zien!
( niet dat ik nu aan de vriendin ben, maar dat heeft andere redenen)
Het is pas stom als je 10 minuten daarvoor twaalf keer op d'r tenen bent gaan staan. Dan maak je waarschijnlijk minder kans. Maar als je zo'n meisje nou aardig vind, kan het zeker geen kwijt om d'r mee te vragen voor een kopje koffie of iets dergelijks.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
Aan de andere kant zie ik mezelf nog niet een meid versieren na de dansles ofzo, dat staat zo stom.
Je ziet er toch echt niet slecht uit. Ik snap het nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:20 schreef -Ashram- het volgende:
Ik kan er zelf ook over meepraten. Nu alweer 26 en ook nog nooit wat. Wel vaak gehad dat ik eindelijk dacht dat iets goed zat, maar uiteindelijk blijkt het dan toch niet zo te zijn. Daardoor loopt je zelfvertrouwen dus een flinke deuk op. Je wilt wel, maar omdat je te vaak die slechte ervaringen hebt wordt het weer niks en zodra je ouder wordt dan loop je gewoon een achterstand op waardoor alles nog moeilijker wordt.
Precies, en in de disco, dat staat ook zo dom. Als ze in de bus naast je zit, dat is ook geen gezicht. Als ze niet bij de augurken op de bovenste plank kan kan in de buurtsuper, dan kan je ook beter geen hulp aanbieden, misschien heeft ze door dat er meer achter zit dan alleen hulpvaardigheid.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bij mijn studie zijn ze niet te vinden hoorEn bij mijn nevenactiviteiten salsa, motorrijden, breakdance, gitaar spelen zijn ze ook maar mondjesmaat te vinden (en vaak bezet natuurlijk
)
Maar je hebt wel gelijk, dat zou een stuk idealer zijn. Aan de andere kant zie ik mezelf nog niet een meid versieren na de dansles ofzo, dat staat zo stom.
Daar gaat dit hele topic overquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dan nu de strikvraag: hoe doen al die lui dat dan toch, dat versieren van onbekende meiden?
Eens.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef HenryHill het volgende:
Dan nu de strikvraag: hoe doen al die lui dat dan toch, dat versieren van onbekende meiden?
Er moet wel een balans zijn. Waarmee ik bedoel: Als je het gesprek teveel laat afdwalen en haar geen signalen geeft dat je haar wel leuk vindquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Eens.
De kunst ligt niet in het inpakken met mooie praatjes of je biceps laten zien. Als je met een onbekend meisje gaat praten, moet sex of een relatie niet je doel zijn. Als je doel een normaal en spontaan gesprek is, dan kom je een heel eind verder. Is mijn ervaring, tenminste. Ik heb een goede vriend die 15 minuten praattijd nodig heeft en dan al met ze mee mag, dus het gaat niet altijd op.
Probeer het eerst eens gezellig en ontspannen te hebben, voordat je ook al gaat nadenken over versieren. One step at a time.
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat dus te horen krijgen. Vooral van de zogenaamde 'goede vriendinnen'. Maar kennelijk doe ik dus toch iets fout. Waarschijnlijk is het een combinatie van hints niet oppikken en hints zien die er dus niet zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je ziet er toch echt niet slecht uit. Ik snap het nietJe lijkt me iemand die zo aan de vrouw zou moeten geraken
.
Wat werkt, kan ik uit ervaring vertellen, is het volgende. Ik zeg niet dat het de methode is die op alle vrouwen werkt, maar er is een zekere groep meisjes die vatbaar is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Er moet wel een balans zijn. Waarmee ik bedoel: Als je het gesprek teveel laat afdwalen en haar geen signalen geeft dat je haar wel leuk vind(HOE?) dan gaat het niet werken. Als je inderdaad teveel ermee bezig bent dan loopt het ook mis, want dan ben je te wanhopig bezig. Beide zijn niet goed. Zie die balans maar eens te vinden. Hoe houd je een meid geïnteresseerd, maar niet té. Ziedaar de kunst van het versieren. Ziedaar de skills die ik niet bezit
![]()
Om even dit topic binnen te vallen: dit cliché kun je natuurlijk ook omdraaien. Als iemand door niemand leuk/aardig/aantrekkelijk wordt gevonden, dan kun je hem moeilijk verwijten dat hij gaat denken dat hij gewoon niet leuk/aardig/aantrekkelijk is.quote:Miss_Sly schreef:
Hoe kan hij nou verwachten dat iemand hem leuk/aardig/aantrekkelijk vindt, als hij dat van zichzelf niet eens vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |