abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34691138
Deel 19 alweer

Hier weer verder. Het topic gaat over mensen die nog nooit een vriend/vriendin gehad hebben en daarvan natuurlijk balen

Tips en hulp is altijd welkom. Dat het kansloos is hoef je hier niet te vermelden, dat weten we zelf ook wel .

Gelukkig zijn er in ieder geval nog meer lotgenoten met hetzelfde probleem. Hier dus verder over het onderwerp

TS: 23, één keer gezoend ooit (nou nou ) daar is het bij gebleven

[ Bericht 12% gewijzigd door BreaktotheDance op 01-02-2006 20:11:43 ]
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34691351
quote:
Miss_Sly schreef:
Nou ja, dat hoeft ook neit per se. Alshij eerst maar eens van zichzelf gaat geloven dat hij goed is zoals hij is en zichzelf als zodanig accepteert. Hoe kan hij nou verwachten dat iemand hem leuk/aardig/aantrekkelijk vindt, als hij dat van zichzelf neit eens vindt? Zoiets straal je uit...
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het werkt gewoon van twee kanten . Je kunt jezelf het heel vaak voorhouden, maar hoe langer het duurt voordat mensen eens laten merken dat ze je leuk vinden, hoe meer je aan jezelf gaat twijfelen en daar dingen aan gaat proberen te veranderen. Op zich is je tip wel waardevol, want ik probeer het ook zoveel mogelijk, maar niet genoeg! Ik moet mezelf er echt van kunnen overtuigen dat ik er toch best leuk uit zie en niet zoals daarstraks gezegd sociaal niks voorstel (dat is niet zo, ik zat nogal in een extreme dip gister, maar had ook met studie en zo te maken)

Je moet jezelf ervan kunnen overtuigen dat het wél kan. Meestal komt het omslagpunt bij het uitgaan. Je ziet stelletjes, je ziet een groepje meiden, je ziet een zooi kerels maar pas als ik veel andere kerels zie zakt de moed me heel hard in de schoenen, gewoon omdat ik WEET (of DENK) dat zij zoveel beter zijn dan ik. Ik kan niet tegen die mensen op en wil dat dan ook niet meer proberen. Een heel vertekend beeld en daardoor word ik bij het uitgaan altijd erg depressief.

Maar op dit moment gaat het weer een stukkie beter, dus ik hoop dat ik je tip kan gebruiken! Ik moet het echt eens proberen. 's morgens wakker worden en zeggen "Every day, in each way, i am getting better and better".

In plaats van dat negatieve doemdenken. Ik hoop dat ik dat zsm kan stoppen!
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:58:53 #3
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_34693297
hoe ironisch is het lot dat ik een basisverzekering bij cz heb afgesloten
pi_34693454
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Sargon het volgende:
hoe ironisch is het lot dat ik een basisverzekering bij cz heb afgesloten
100 gratis condooms?

Jij bent dus wel goed bezig, in tegenstelling tot mij
pi_34694804
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:08 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar het werkt gewoon van twee kanten . Je kunt jezelf het heel vaak voorhouden, maar hoe langer het duurt voordat mensen eens laten merken dat ze je leuk vinden, hoe meer je aan jezelf gaat twijfelen en daar dingen aan gaat proberen te veranderen. Op zich is je tip wel waardevol, want ik probeer het ook zoveel mogelijk, maar niet genoeg! Ik moet mezelf er echt van kunnen overtuigen dat ik er toch best leuk uit zie en niet zoals daarstraks gezegd sociaal niks voorstel (dat is niet zo, ik zat nogal in een extreme dip gister, maar had ook met studie en zo te maken)

Je moet jezelf ervan kunnen overtuigen dat het wél kan. Meestal komt het omslagpunt bij het uitgaan. Je ziet stelletjes, je ziet een groepje meiden, je ziet een zooi kerels maar pas als ik veel andere kerels zie zakt de moed me heel hard in de schoenen, gewoon omdat ik WEET (of DENK) dat zij zoveel beter zijn dan ik. Ik kan niet tegen die mensen op en wil dat dan ook niet meer proberen. Een heel vertekend beeld en daardoor word ik bij het uitgaan altijd erg depressief.

Maar op dit moment gaat het weer een stukkie beter, dus ik hoop dat ik je tip kan gebruiken! Ik moet het echt eens proberen. 's morgens wakker worden en zeggen "Every day, in each way, i am getting better and better".

In plaats van dat negatieve doemdenken. Ik hoop dat ik dat zsm kan stoppen!
Hoe krijgen we het toch voor elkaar zou je bijna denken. Maarja.

Die twijfels en die onzekerheid straal je ook nog eens gigantisch uit zeggen sommigen. En ja probeer die maar eens weg te werken. Bijna onbegonnen werk.
Negatief doemdenken doe ik trouwens ook genoeg als ik anderen zo hoor.
pi_34695290
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef Meteora het volgende:

[..]

Hoe krijgen we het toch voor elkaar zou je bijna denken. Maarja.

Die twijfels en die onzekerheid straal je ook nog eens gigantisch uit zeggen sommigen. En ja probeer die maar eens weg te werken. Bijna onbegonnen werk.
Negatief doemdenken doe ik trouwens ook genoeg als ik anderen zo hoor.
Ja, ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch gebeurt het. Ik denk dat je die negatieve cirkel moet doorbreken. Ik kan het heel slecht van me afzetten dat ik mijlenver achterloop op mijn leeftijdsgenootjes en daar wil ilk wat aan veranderen op korte termijn, maar hoe meer je je daarop gaat focussen, hoe minder het lukt EN: hoe minder je je ermee bezig gaat houden, hoe minder het lukt

Ik probeer mezelf vanaf morgenvroeg elke dag toch positief te motiveren. Ik heb het uitgaan tijdelijk opgegeven. Misschien heb ik er over een paar weken/maanden wel weer zin in, de laatste paar keer werd ik echt belachelijk depressief aan het einde van de avond. Daarvoor is het een poos heel goed gegaan. Hoe achterlijk kan het worden. De meeste mensen krijgen het ZO voor elkaar. En hoe langer we wachten, hoe minder er overblijft, en hoe minder aantrekkelijk het wordt (letterlijk en figuurlijk)

Positief blijven man! Ik ga hetzelfde proberen. Een periode vol onzekerheid daar heb je ook niks aan, weet ik uit ervaring
pi_34695352
Ik moet nog steeds iets vinden waardoor je gewoon een soort van verpletterende indruk achterlaat op het meisje waar je mee praat/gaat praten. Dat kan ik dus gewoon zo slecht, als dat nu eens wilde lukken dan gaat het al een stuk beter. Ik wil niet eeuwig vriendinloos/maagd blijven
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:44:52 #8
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34695397
Tot voor kort hoorde ik ook bij de doelgroep van dit topic.
Er is dus nog hoop mensen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_34696168
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch gebeurt het. Ik denk dat je die negatieve cirkel moet doorbreken. Ik kan het heel slecht van me afzetten dat ik mijlenver achterloop op mijn leeftijdsgenootjes en daar wil ilk wat aan veranderen op korte termijn, maar hoe meer je je daarop gaat focussen, hoe minder het lukt EN: hoe minder je je ermee bezig gaat houden, hoe minder het lukt

Ik probeer mezelf vanaf morgenvroeg elke dag toch positief te motiveren. Ik heb het uitgaan tijdelijk opgegeven. Misschien heb ik er over een paar weken/maanden wel weer zin in, de laatste paar keer werd ik echt belachelijk depressief aan het einde van de avond. Daarvoor is het een poos heel goed gegaan. Hoe achterlijk kan het worden. De meeste mensen krijgen het ZO voor elkaar. En hoe langer we wachten, hoe minder er overblijft, en hoe minder aantrekkelijk het wordt (letterlijk en figuurlijk)

Positief blijven man! Ik ga hetzelfde proberen. Een periode vol onzekerheid daar heb je ook niks aan, weet ik uit ervaring
Onzekerheid is inderdaad iets waar je geen moer aan hebt maar het is gewoon onvermijdelijk in zo'n situatie als je het mij vraagt. Ik kan er ook niet tegen dat bekenden van maar 15 jaar al meer hebben bereikt dan mij op dit gebied. GVD 20 jaar en nog niet eens voor elkaar gekregen om maar één enkele keer met een meid te zoenen. Zelfs dat niet eens is. Probeer dan maar eens zeker van jezelf te blijven. Maar ik snap je punt. Onzeker blijven werkt alleen maar meer negatief en wordt het alleen nog maar erger. Maar maak jezelf dat maar eens fatsoenlijk wijs.
Ik zal mezelf ook maar eens wat meer moeten motiveren positief te zijn.
Ik geef het uitgaan nog lang niet op. Uitgaan naar België begin ik nou helemaal geweldig te vinden. Plaatselijke discotheek is maar een boerenschuur daar tegenover maar dat is offtopic. Ik wordt ook wel vrij depressief aan het eind van de avond maar door de goeie muziek en dat soort dingen blijf ik toch redelijk vrolijk.
Paar weken geleden had ik dan mezelf zo ver gekregen dat ik een poging waagde met een meid te gaan dansen en deze actie liep nog vrij succesvol af dus dat moet vaker. Misschien daarna proberen er een gesprekje aan vast te maken maar waar moet je dan over beginnen te praten. Haar een complimentje geven of iets? Ik weet het niet, terwijl er wel vanuit wordt gegaan dat je het zomaar weet. Ik heb volgens mij nog niet echt in de gaten dat het niet vanzelf komt maarja.

Even offtopic maar weet er toevallig iemand een redelijk goeie belgische datingsite want als ik zo eens voor de grap ga zoeken op een willekeurige datingsite dan wonen de "slachtoffers" (lekker positief over mezelf weer ) nog steeds op minimaal 3 kwartier rijden. Is op zich ook nog wel te doen dus als er niet snel wat verbeterd mezelf toch maar eens aanmelden.

Morgen donderdag dus weer bijna weekend.
pi_34696520
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Meteora het volgende:

[..]
Ik kan er ook niet tegen dat bekenden van maar 15 jaar al meer hebben bereikt dan mij op dit gebied. GVD 20 jaar en nog niet eens voor elkaar gekregen om maar één enkele keer met een meid te zoenen. Zelfs dat niet eens is.
True. Ik weet als geen ander hoe klote dat is. Ik ben nu bijna 24, nou dat is ook niet bevorderlijk voor je zelfvertrouwen. Misschien moet ik uitgaan ook niet opgeven, maar ik zet het een paar weken in de koelkast, dan eerst maar weer eens een positief imago opbouwen voor mezelf, hopen dat het dan wat beter gaat. Zoals dit is ook niks!
pi_34696979
Ik kan er zelf ook over meepraten. Nu alweer 26 en ook nog nooit wat. Wel vaak gehad dat ik eindelijk dacht dat iets goed zat, maar uiteindelijk blijkt het dan toch niet zo te zijn. Daardoor loopt je zelfvertrouwen dus een flinke deuk op. Je wilt wel, maar omdat je te vaak die slechte ervaringen hebt wordt het weer niks en zodra je ouder wordt dan loop je gewoon een achterstand op waardoor alles nog moeilijker wordt.
pi_34697055
Wat zit iedereen hier dan tegen z'n zin vrouwen proberen te versieren tijdens het uitgaan? Waarom probeer je het niet gewoon eens dichterbij, vrienden / vriendinnen van vrienden van je, always worked for me De sfeer is een stuk ontspannener en veel minder 'jagerig' dan in een discotheek waar iedereen probeert een neukertje voor vanavond te vinden
pi_34697390
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef phunkk het volgende:
Wat zit iedereen hier dan tegen z'n zin vrouwen proberen te versieren tijdens het uitgaan? Waarom probeer je het niet gewoon eens dichterbij, vrienden / vriendinnen van vrienden van je, always worked for me De sfeer is een stuk ontspannener en veel minder 'jagerig' dan in een discotheek waar iedereen probeert een neukertje voor vanavond te vinden
Bij mijn studie zijn ze niet te vinden hoor En bij mijn nevenactiviteiten salsa, motorrijden, breakdance, gitaar spelen zijn ze ook maar mondjesmaat te vinden (en vaak bezet natuurlijk )

Maar je hebt wel gelijk, dat zou een stuk idealer zijn. Aan de andere kant zie ik mezelf nog niet een meid versieren na de dansles ofzo, dat staat zo stom.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:39:41 #14
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_34697836
Als er iets is wat zelfvertrouwen vergroot, is het bodybuilden.

Bij mij DE manier geweest. Probeer het een jaar en je zult zien!

( niet dat ik nu aan de vriendin ben, maar dat heeft andere redenen )
pi_34698293
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Als er iets is wat zelfvertrouwen vergroot, is het bodybuilden.

Bij mij DE manier geweest. Probeer het een jaar en je zult zien!

( niet dat ik nu aan de vriendin ben, maar dat heeft andere redenen )
Dat is niks voor mij, daar heb ik het lichaam niet voor!
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:52:28 #16
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_34698417
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
Aan de andere kant zie ik mezelf nog niet een meid versieren na de dansles ofzo, dat staat zo stom.
Het is pas stom als je 10 minuten daarvoor twaalf keer op d'r tenen bent gaan staan. Dan maak je waarschijnlijk minder kans. Maar als je zo'n meisje nou aardig vind, kan het zeker geen kwijt om d'r mee te vragen voor een kopje koffie of iets dergelijks.
Nee jij bent lekker. =X
pi_34698469
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:20 schreef -Ashram- het volgende:
Ik kan er zelf ook over meepraten. Nu alweer 26 en ook nog nooit wat. Wel vaak gehad dat ik eindelijk dacht dat iets goed zat, maar uiteindelijk blijkt het dan toch niet zo te zijn. Daardoor loopt je zelfvertrouwen dus een flinke deuk op. Je wilt wel, maar omdat je te vaak die slechte ervaringen hebt wordt het weer niks en zodra je ouder wordt dan loop je gewoon een achterstand op waardoor alles nog moeilijker wordt.
Je ziet er toch echt niet slecht uit. Ik snap het niet Je lijkt me iemand die zo aan de vrouw zou moeten geraken .
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:56:09 #18
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_34698554
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Bij mijn studie zijn ze niet te vinden hoor En bij mijn nevenactiviteiten salsa, motorrijden, breakdance, gitaar spelen zijn ze ook maar mondjesmaat te vinden (en vaak bezet natuurlijk )

Maar je hebt wel gelijk, dat zou een stuk idealer zijn. Aan de andere kant zie ik mezelf nog niet een meid versieren na de dansles ofzo, dat staat zo stom.
Precies, en in de disco, dat staat ook zo dom. Als ze in de bus naast je zit, dat is ook geen gezicht. Als ze niet bij de augurken op de bovenste plank kan kan in de buurtsuper, dan kan je ook beter geen hulp aanbieden, misschien heeft ze door dat er meer achter zit dan alleen hulpvaardigheid.

Overal mee eens?

Dan nu de strikvraag: hoe doen al die lui dat dan toch, dat versieren van onbekende meiden?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_34698721
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef HenryHill het volgende:

[..]
Dan nu de strikvraag: hoe doen al die lui dat dan toch, dat versieren van onbekende meiden?
Daar gaat dit hele topic over

Maar ondanks dat het sarcasme ervanaf druipt heb je wel gelijk. Maar toch... OK, na de dansles zou nog wel eens kunnen bijvoorbeeld, maar wat dacht je van (ik noem maar iets doms) de studievereniging (ALS daar al meiden rond zouden lopen). Loop je op een goede dag de studieverenigingskamer binnen en begin je zo iemand te versieren. Dan loop je toch echt voor aap (denk ik).

Maar je hebt wel gelijk. Ik moet wat makkelijker zijn met meiden aanspreken en leuke dingen zeggen. Ik vind het nog steeds wel moeilijk
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:02:43 #20
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_34698827
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef HenryHill het volgende:
Eens.
De kunst ligt niet in het inpakken met mooie praatjes of je biceps laten zien. Als je met een onbekend meisje gaat praten, moet sex of een relatie niet je doel zijn. Als je doel een normaal en spontaan gesprek is, dan kom je een heel eind verder. Is mijn ervaring, tenminste. Ik heb een goede vriend die 15 minuten praattijd nodig heeft en dan al met ze mee mag, dus het gaat niet altijd op.

Probeer het eerst eens gezellig en ontspannen te hebben, voordat je ook al gaat nadenken over versieren. One step at a time.
Nee jij bent lekker. =X
pi_34698906
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Eens.
De kunst ligt niet in het inpakken met mooie praatjes of je biceps laten zien. Als je met een onbekend meisje gaat praten, moet sex of een relatie niet je doel zijn. Als je doel een normaal en spontaan gesprek is, dan kom je een heel eind verder. Is mijn ervaring, tenminste. Ik heb een goede vriend die 15 minuten praattijd nodig heeft en dan al met ze mee mag, dus het gaat niet altijd op.

Probeer het eerst eens gezellig en ontspannen te hebben, voordat je ook al gaat nadenken over versieren. One step at a time.
Er moet wel een balans zijn. Waarmee ik bedoel: Als je het gesprek teveel laat afdwalen en haar geen signalen geeft dat je haar wel leuk vind (HOE?) dan gaat het niet werken. Als je inderdaad teveel ermee bezig bent dan loopt het ook mis, want dan ben je te wanhopig bezig. Beide zijn niet goed. Zie die balans maar eens te vinden. Hoe houd je een meid geïnteresseerd, maar niet té. Ziedaar de kunst van het versieren. Ziedaar de skills die ik niet bezit
pi_34700574
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Je ziet er toch echt niet slecht uit. Ik snap het niet Je lijkt me iemand die zo aan de vrouw zou moeten geraken .
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat dus te horen krijgen. Vooral van de zogenaamde 'goede vriendinnen'. Maar kennelijk doe ik dus toch iets fout. Waarschijnlijk is het een combinatie van hints niet oppikken en hints zien die er dus niet zijn.

Ik wou ook wel dat het anders wou. Ik heb ook wel van alles geprobeerd: juist wel intensief ermee bezig zijn, juist jarenlang er totaal niet mee bezig zijn, maar op de één of andere manier zien de vrouwen me niet staan en als ze me zien staan dan is het een schouder om op uit te huilen ofzo en hoor je ze klagen dat ze graag een vriend zoals jij wilden. Ja hallo!! Ik sta voor je neus hoor
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:59:43 #23
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34701077
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Er moet wel een balans zijn. Waarmee ik bedoel: Als je het gesprek teveel laat afdwalen en haar geen signalen geeft dat je haar wel leuk vind (HOE?) dan gaat het niet werken. Als je inderdaad teveel ermee bezig bent dan loopt het ook mis, want dan ben je te wanhopig bezig. Beide zijn niet goed. Zie die balans maar eens te vinden. Hoe houd je een meid geïnteresseerd, maar niet té. Ziedaar de kunst van het versieren. Ziedaar de skills die ik niet bezit
Wat werkt, kan ik uit ervaring vertellen, is het volgende. Ik zeg niet dat het de methode is die op alle vrouwen werkt, maar er is een zekere groep meisjes die vatbaar is.

Dat "signalen geven" doe je niet in woorden. Je kunt kletsen over de meest onzinnige dingen zolang het maar niet je heimelijke liefde voor de jostiband is, of je stoffige kantoorbaan. Pak er een biertje bij, ik word daar zelf altijd wat creatiever van. Je hoeft niet te slijmen. Als je praat, maak van je verhaal iets leuks. Sta niet als een hark maar gebruik de gebruikelijke handgebaren, zwaai subtiel met je glas . Vermijd in eerste instantie cliche onderwerpen; dat is saai, en saaiheid is killing.

Zoals gezegd hoef je helemaal geen gladde praatjes te kunnen houden om je signaal af te kunnen geven. Soms kruist je blik ineens de hare en springt de vonk over als je in haar ogen kijkt. Als het goed zit voel je dat aan en je kunt haar zoenen, als ze dat nog niet al bij jou heeft gedaan..
pi_34701348
quote:
Miss_Sly schreef:
Hoe kan hij nou verwachten dat iemand hem leuk/aardig/aantrekkelijk vindt, als hij dat van zichzelf niet eens vindt?
Om even dit topic binnen te vallen: dit cliché kun je natuurlijk ook omdraaien. Als iemand door niemand leuk/aardig/aantrekkelijk wordt gevonden, dan kun je hem moeilijk verwijten dat hij gaat denken dat hij gewoon niet leuk/aardig/aantrekkelijk is.

Hoe kan je nou van een lelijke, sociaal onhandige gast die door iedereen met de nek wordt aangekeken, verwachten dat hij zich zelf geweldig vindt? Kip/ei verhaal.

Ik behoor overigens niet tot de doelgroep hier, maar dit moest ik even kwijt.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:18:54 #25
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_34701700
ik vind het soms wel bitter dat gasten die eruit zien als paupers en zich ook zo gedragen zelfs een vriendin hebben. Ik ken zelfs een gast die gewoonweg stinkt en toch een redelijke vriendin heeft, like wtf
Ik ben echter niet echt heel erg opzoek naar een relatie zoals sommige hier naar mijn mening te veel of focussen

Ik herken die onzekerheid wel Breaktothedance en dan met name het niet de competitie willen aangaan met andere guys from the block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')