Ik ben allergisch voor stof.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Stofje het volgende:
Shirley is bij vlagen erg onaardig. De hoer.
Ik monteer wel een hekwerk voorop mijn auto.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Shirley het volgende:
Aaaah...wat lief! Ik had dit topic helemaal niet gezien! NS
Bedankt allen, en blijf binnenkort allemaal maar binnen, want ik rijd jullie van je sokken!
Roterdam staat erom bekend dat er dat soort dingen gebeurenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Shirley het volgende:
Aaaah...wat lief! Ik had dit topic helemaal niet gezien! NS
Bedankt allen, en blijf binnenkort allemaal maar binnen, want ik rijd jullie van je sokken!
Spaar je ook zegeltjes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef Shirley het volgende:
Ik ben allergisch voor stof.
Ach, er zijn ook josti's die motor mogen rijden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef stinkie het volgende:
OMFG
Tuurlijk, het is leuk voor haar, maar straks zit er weer zo'n huisvrouwtje achter het stuur. Ik bedoel, Rotterdam is al link genoeg zo
Wizzie!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
Is ze alweer jarig??GEFELICITEERD
![]()
bij deze nogmaals dan!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef Shirley het volgende:
Ja, feliciteer me maar allemaal! Het mag wel..
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Stofje het volgende:
Shirley is bij vlagen erg onaardig. De hoer.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef wizarddragon het volgende:
Is ze alweer jarig??GEFELICITEERD
![]()
Nou ja!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
Shirley is niet liev![]()
Maar toch gefeliciteerd hoor meid![]()
Je hebt me ooit eens beledigd, weet niet meer in welk topicquote:
Ja, maar wel een lieve!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Je bent een kuttekop!
Ow ja, jij was degene die alles serieus nam en niet naar PI's keek ofzo. En toch moderator geworden...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt me ooit eens beledigd, weet niet meer in welk topic![]()
Maar geeft niet hoor, misschien ben je in de tussentijd wel veranderd. En was ook niet zo serieus bedoeld hoor die reactie, trek je er dus maar niets van aan![]()
Ik kijk altijd naar PI's, en gebruik ze zelf ook. Dus dat zou het niet zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow ja, jij was degene die alles serieus nam en niet naar PI's keek ofzo. En toch moderator geworden...
Dan was het wat anders..maar maakt niet uit. Laat dit topic nog maar een dagje open.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar PI's, en gebruik ze zelf ook. Dus dat zou het niet zijn![]()
Van mij zul je geen last hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan was het wat anders..maar maakt niet uit. Laat dit topic nog maar een dagje open.Ik ga slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |