Tietenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef melismay het volgende:
Dat mocht toch niet meer? Tegen kliekjes enzo?
Je moet toch wat als een tvp neerzetten, hè ??quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
bedroevend slecht!
quote:
quote:Goedenavond btw..
wat?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef amaranta het volgende:
sorrie dat ik niet geopend heb
mu internut lug erut
Je e ook. En i. En y.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef amaranta het volgende:
mu internut lug erut
Zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moet toch wat als een tvp neerzetten, hè ??![]()
Ken gebeuren . . .quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef amaranta het volgende:
mu internut lug erut
En dat voor een (volbloed?) Spaansequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef amaranta het volgende:
ja ineens stonden mu instellungun op het russisch
vreemd he
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze zijn meestal makkelijk te herkennen![]()
volbloed jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dat voor een (volbloed?) Spaanse![]()
Wie?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
dus ik ben nu ineens met iemand aan het msnen die jort kelder persoonlijk kent
Stoer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
dus ik ben nu ineens met iemand aan het msnen die jort kelder persoonlijk kent
Fijn dat je mee daarvan op de hoogte steltquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die tietenfoto staat daar niet meer in hoor.
Je zou ook wat meer interesse kunnen hebben, dan had je dat allang gezien!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Fijn dat je mee daarvan op de hoogte stelt
Ah ok. Tof.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij schijnt een lekkere vrouw te neuken
Tsssss Ik had laatst nog in je fobo gepost hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zou ook wat meer interesse kunnen hebben, dan had je dat allang gezien!![]()
![]()
Open jij m of moet ik het doen!?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou![]()
Is wel een apart topic waard
Ik sla even overquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Open jij m of moet ik het doen!?
Daarom juist doos!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Tsssss Ik had laatst nog in je fobo gepost hoor!![]()
Oi D!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
Ik post alleen maar, kijk toch helemaal niet naar die foto'squote:
tsja.. gluren is posten hequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:26 schreef Mokster het volgende:
@Nixxx (mocht je het ooit nog lezen): Sneak!!! Gewoon bij ballerina op haar weblog reageren!!!![]()
Ja das kut!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik sla even over
Mag geen chatlogs posten![]()
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi D!
Voor wat? De dienstplicht?
nou.. post je tieten danquote:
geilquote:
Die is helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
hij schijnt een lekkere vrouw te neuken
het gaat iig niet hard nuquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Maar eens kijken of ik het deze keer wel bij kan houden.
Iedereen die hier mogelijk kan posten volgens mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik was alweer afgeleid.
post je tieten danquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef melismay het volgende:
Ja, het is hier ook behoorlijk borin
Mijn tieten waren al op internet te zien, nou ja, sort of danquote:
duh.. rechts klikken opslaan alsquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn tieten waren al op internet te zien, nou ja, sort of danDus dan had je beter op moeten letten
En wat zit je dan te zeuren?quote:
meer tietenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
over tieten gesproken...
heeft iemand trouwens net 5 op staan?
mr romance
vreselijk gewoon
echt wie wil er nou zo'n man
Intersletten ging bij mij ook al een paar keer minder. Fok! Frontpage eruit en forum... daarnaast MSN eruitquote:
geen problemen hierquote:
You had your shot!quote:
verdrink je zorgen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Intersletten ging bij mij ook al een paar keer minder. Fok! Frontpage eruit en forum... daarnaast MSN eruit
WAT MOET IK NU![]()
neeej van die jukkie spier-tietenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
als een man tieten heeft is er toch iets mis.
BIER! Geen gek idee IMHOquote:
of biertietenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej van die jukkie spier-tieten
bier EN tietenquote:
*mompelt iets over een brug*quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Intersletten ging bij mij ook al een paar keer minder. Fok! Frontpage eruit en forum... daarnaast MSN eruit
WAT MOET IK NU![]()
Je valt niet op sportschooltypes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej van die jukkie spier-tieten
een glas wijn en een boek..quote:
De brug Het viaduct over de Auke Vleerstraatquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
*mompelt iets over een brug*
Jammer dat er zo weinig 'geschikte' bruggen zijn in Enschede.
Wijnquote:
ik vraag me serieus af wie dat wel doet...quote:
Ik krijg anders regelmatig de tip dat ik beter naar de sportschool zou kunnen gaan als ik meer succes wil boeken bij de vrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af wie dat wel doet...
owkej het mag best stevig zijn allemaal...
lief dan biertieten bij mannen
maar die mannen op net 5 zijn gewoon jukkie!
het is een wedstrijd wie t model mag worden op die goedkope boekjes.. hoe heten die ook al weer? die in de supermarkt met die foute titels
een man moet wel naar de sportschool gaan, maar geen 8 uur op een dagquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik krijg anders regelmatig de tip dat ik beter naar de sportschool zou kunnen gaan als ik meer succes wil boeken bij de vrouwen![]()
De Lonnekerbrug? Te laag. Tenzij er net een mooi schip met glasscherven onderdoor vaart. Maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De brug Het viaduct over de Auke Vleerstraat![]()
Dat lijkt me onzin...of iig overdreven...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik krijg anders regelmatig de tip dat ik beter naar de sportschool zou kunnen gaan als ik meer succes wil boeken bij de vrouwen![]()
Idd. Daarom doe ik het ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin...of iig overdreven...
quote:
Dan had ik een aantal maanden eerder moeten zijn. Toen je oploste in dat water omdat de Vredestein in de hens stond. Dat viaduct daarvoor bedoelde ik eigenlijk, maar dat schiet ook niet op. Daar rijden mensen doorgaans niet harder dan 60 en als je op de grond smakt leef je nog als het goed isquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De Lonnekerbrug? Te laag. Tenzij er net een mooi schip met glasscherven onderdoor vaart. Maar dat zal wel niet.![]()
Zie het geweldige succes van Q!quote:
Misschien hebben ze wel gelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin...of iig overdreven...
Vroeger deed ik dat wel. 3 keer per week als het even kon. In de vakantie 5x per week. Mijn postuur is er niet bepaald op vooruit gegaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zie het geweldige succes van Q!![]()
Ik heb echt geen zin om ook nog eens 1/2 keer per week aan apparaten te gaan sjorren,.
Die zijn allemaal bléh! (ik heb ff gekeken)quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar die mannen op net 5 zijn gewoon jukkie!
het is een wedstrijd wie t model mag worden op die goedkope boekjes.. hoe heten die ook al weer? die in de supermarkt met die foute titels
Zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gelijk
Gaan we weer negatief doen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat wel. 3 keer per week als het even kon. In de vakantie 5x per week. Mijn postuur is er niet bepaald op vooruit gegaan![]()
Lekker squashen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Just Q it!.
Het leven is al vermoeiend genoeg zonder sport.![]()
Och vrouwen zijn net mannen in die zin dat uiterlijk zeker een rol speeld, dus ik kan me best voorstellen dat ze van een met mate gespierde man houden. Wil echter niet zeggen dat ze ook allemaal een gespierde man hebben,quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gelijk
jezelf kwooten is zo 2005quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Gaan we weer negatief doen?![]()
True. Je had het gisteren niet moeten zeggen, dan had ik het vermoedelijk gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
En BttD als je dan toch van een viaduct af wil springen...... doe dat dan niet
Ja, die smiley moet echt wegquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer. [afbeelding].
Dat is wel je favoriete smiley hè?
zie je wel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die zijn allemaal bléh! (ik heb ff gekeken)
Ga de kat maar wijs maken dat het niet zo is!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef _Cara_ het volgende:
Hoezo... zijn wij vrouwen dan ook visueel ingesteld...![]()
Je hebt gelijk... het is wel zo..quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ga de kat maar wijs maken dat het niet zo is!
godsammequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, die smiley moet echt wegHet is niet dat ik er blij mee ben om dit de hele tijd te doen
Ik ga me er zelfs kut door voelen
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
foto heb ik er trouwens tussen ge-edit op blz 2 van dit topic
Nee ik meende het niet serieus!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
godsamme
wat dacht je van euh die smiley dan niet te gebruiken?
of ben ik nou gek?
lekker oppervlakkigquote:
Niet boos wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
godsamme
wat dacht je van euh die smiley dan niet te gebruiken?
of ben ik nou gek?
die zijn nog jukkierquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:33 schreef Frezer het volgende:
[..]glibber.
Ik had eigenlijk nog extremere exemplaren verwacht.
Het oog moet ook wat hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
lekker oppervlakkig![]()
het is gewoon een vleeskeuring
quote:
Even GF gelukkig maken: Tieten!!quote:
Ik kan je niet verder helpen aangezien ik een man benquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die zijn nog jukkier
maja deze waren dus binnen geslopen op mn favo zender
maja zijn er echt vrouwen die daar op vallen?
of zijn dat alleen die manne zelf die op zich zelf vallen?
niet in slaap vallen op de zonnebank ... truste!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het oog moet ook wat hebben... maar dan niet van die types als op net5..
![]()
En nu ga ik zonnebanken..Alvast trusten allemaal..![]()
Kleurt de rest wel goed bij haar haar,quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet in slaap vallen op de zonnebank ... truste!
Morgenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij je vriendin zijn.
Das balen,quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef GF het volgende:
Ach ja, ik voel me ook niet zo geweldig. Soms word ik zo moe van school. Dingen die altijd maar misgaan. Overal achteraan moeten. Nu blijkt dat het inschrijven voor m'n tentamens helemaal is misgegaan waardoor ik misschien niet mee kan doen![]()
Wat doe je en wat had je willen doen?quote:En ik twijfel soms weleens over m'n studiekeuze. Ik heb in zeer korte tijd onverwachts een studie moeten kiezen. Wat niet m'n eerste keuze was.
wie mooi wil zijn moet pijn lijden.... maar dat is toch te ... dat wil ik cara niet aandoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef Frezer het volgende:
Kleurt de rest wel goed bij haar haar,
Geen idee, zit naar RTL 5 te kijken . . .quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
over tieten gesproken...
heeft iemand trouwens net 5 op staan?
mr romance
vreselijk gewoon
echt wie wil er nou zo'n man![]()
Met mij is (nog) niks mis,quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een heerlijk positieve mensen hier toch allemaal..
Ik had vanmiddag en gisteren ook zo'n enorme studiekeuze-baaldag. Had helemaal geen zin meer in de studie en ik had zin om maar MBO of HBO te gaan doen. Vandaag was ik op zoek naar een opleiding op HBO toen een huisgenoot zich ermee ging bemoeien en toen heb ik het verhaal maar eens uit de doeken gedaan. Al die dingen waar ik me zo kut door voelde kwamen eruit. Het scheelt een boel, maar ik ben nu weer wat positiever. Toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik de verkeerde studie doe EN VOORAL in de verkeerde stadquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef GF het volgende:
Ach ja, ik voel me ook niet zo geweldig. Soms word ik zo moe van school. Dingen die altijd maar misgaan. Overal achteraan moeten. Nu blijkt dat het inschrijven voor m'n tentamens helemaal is misgegaan waardoor ik misschien niet mee kan doen![]()
En ik twijfel soms weleens over m'n studiekeuze. Ik heb in zeer korte tijd onverwachts een studie moeten kiezen. Wat niet m'n eerste keuze was.
Wat voor positiefs heb jij te melden Q.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Het is bijna weekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat voor positiefs heb jij te melden Q.?![]()
Trouwens ik heb nu ook niet zo heel veel dingen om positief over te zijn. Kom op man, ik zit in Enschede, ik doe een studie die niet echt hoog aangeschreven staat/als kansloos bestempeld wordt en ik heb geen relatiequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is wel waar, maar het is voor mij al 3 weken lang weekend. Ik moet nu maar weer eens gaan studeren...quote:
dat meeeeeeeeeeeeeen je nietquote:
quote:
Q.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wees blij dat je daar weg bent, dat meen ik serieus. Noem eens EEN ding wat cool was aan Enschede![]()
Ik heb die stap serieus overwogen, maar ik denk dat ik het toch maar niet doe. Mijn huisgenoot zei dat het wellicht niet verstandig zou zijn om te doen. Waarschijnlijk zou ik het dan ook wel erg makkelijk krijgen, maar wat maakt dat uit? Die lui hebben tenminste wel betere banen (EN zijn sociaal een stuk beter)quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet MBO gaan doen BttD. Dan voel je je meteen weer slim. Mijn god, wat een mongolen zitten daar. Ik heb het ook gedaan..
De argumenten die je telkens geeft waarom je een veerkeerde studie doet kloppen in elk geval niet! Dat je de studie misschine niet leuk vind is dan weer een ander verhaal, en een beter argument. Blijft wel een feit dat het enorm jammer is als je halverwege afhaakt... Trouwens je had je bachelor toch al, daarmee ben je dus in principe al gelijkwaardig aan een HBOer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag en gisteren ook zo'n enorme studiekeuze-baaldag. Had helemaal geen zin meer in de studie en ik had zin om maar MBO of HBO te gaan doen. Vandaag was ik op zoek naar een opleiding op HBO toen een huisgenoot zich ermee ging bemoeien en toen heb ik het verhaal maar eens uit de doeken gedaan. Al die dingen waar ik me zo kut door voelde kwamen eruit. Het scheelt een boel, maar ik ben nu weer wat positiever. Toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik de verkeerde studie doe EN VOORAL in de verkeerde stad
Nog één! Als blijkt dat ik hier nog 10 jaar zou zitten dan zet ik het warme bad met de scheermesjes alvast klaarquote:
Ik heb 1,5 jaar informatica gedaan. Gestopt, maandenlang gewerkt + veel fitnessen. Ik wil al van kinds af aan iets bij defensie. Mijn keuze viel op de Koninklijke Marechaussee. Zo gezegd, zo gedaan. Informatie dag bijgewoond. Sollicitatie ingestuurd. Niet normaal hoeveel formulieren ik moest invullen, maar goed. Ik kreeg een uitnodiging voor een selectie dag op de marine kazerne in Amsterdam. Dag van te voren erheen, daar overnacht. Een ervaring op zichquote:
Get a job. Asa Student in de Beltstraat of op de campus. Kan je zo lekker zinloze klusjes doen. Houdt je lekker bezig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het is voor mij al 3 weken lang weekend. Ik moet nu maar weer eens gaan studeren...![]()
![]()
"Het gevoel"quote:
heheheh "matennaaier"quote:
Ja en nee:quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
De argumenten die je telkens geeft waarom je een veerkeerde studie doet kloppen in elk geval niet! Dat je de studie misschine niet leuk vind is dan weer een ander verhaal, en een beter argument. Blijft wel een feit dat het enorm jammer is als je halverwege afhaakt... Trouwens je had je bachelor toch al, daarmee ben je dus in principe al gelijkwaardig aan een HBOer.
Truste Nixxxquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
ik duik mijn bed in.. wekker gaat weer om 6:15
MBO betere banen? MBO is zoooo kansloos. Echt. Serieus. Je wordt zooo simpel daar. Zelfs het verschil met HAVO-niveau (waar ik vandaan kwam) was al kilometers. Echt. Horror.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb die stap serieus overwogen, maar ik denk dat ik het toch maar niet doe. Mijn huisgenoot zei dat het wellicht niet verstandig zou zijn om te doen. Waarschijnlijk zou ik het dan ook wel erg makkelijk krijgen, maar wat maakt dat uit? Die lui hebben tenminste wel betere banen (EN zijn sociaal een stuk beter)
User Sjowan is net klaar met het mbo, en krijgt dus ook niet zo gemakkelijk een baan gevonden... Melis zat op het HBO die is volgens mij ook een half jaar op zoek geweest. Je moet een beetje geluk hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb die stap serieus overwogen, maar ik denk dat ik het toch maar niet doe. Mijn huisgenoot zei dat het wellicht niet verstandig zou zijn om te doen. Waarschijnlijk zou ik het dan ook wel erg makkelijk krijgen, maar wat maakt dat uit? Die lui hebben tenminste wel betere banen
Mwah, anders. Ik denk dat het behoorlijk tegen zou vallen, zeker als je het voltijd zou doen, dat zit je tussen de 17 jarigen. Ik kan Q's mongolen opmerking deels wel begrijpen als ex mbo-er,quote:(EN zijn sociaal een stuk beter)
Deed ik al... Ik heb serieus 10 verschillende bijbaantjes gehad hier (werkelijk TIEN). Degene die ik nu heb bevalt nog het beste qua salaris/werkomstandigheden/tijden. De andere bijbaantjes zijn door diverse redenen gestopt. En ik ben absoluut niet kieskeurig wat betreft bijbanen. Ik doe zelfs het meest simpele productiewerk nog wel voor 4,50 per uur (heb ik ook gewoon gedaan), maar als je dan buiten de boot valt omdat je 'niet rookt' dan heb ik er al snel schoon genoeg vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Get a job. Asa Student in de Beltstraat of op de campus. Kan je zo lekker zinloze klusjes doen. Houdt je lekker bezig.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
heheheh "matennaaier"![]()
je kunt natuurlijk altijd een poging doen.. als je nu wel aangenomen wordt kun je altijd je studie nog afbreken
Schijt hebben aan wat andere vinden. De opleiding die ik volg wordt door studenten van andere faculteiten ook regelmatig met 'kut' aangeduid, of als een watjes opleiding omdat het technische gehalte lager is, nou en? Ik slaap er niet minder om.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het is nu zaak om mezelf te motiveren om toch de studie af te maken en dat imago van een nerd zoveel mogelijk kwijt zien te raken. Maar dat gaat nog heel moeilijk worden. Daarnaast als je kijkt naar hoeveel studies er zijn die zoveel moeilijker zijn. Informatica wordt meestal heel erg afgekraakt (laatst op de frontpage nog: "Oh, als ik zou falen voor ALLE andere exacte studies, dan zou ik wel informatica gaan doen". Lekker positief)
Dat klopt! Daarom moet ik het ook afmaken. Maar het is steeds weer de tweestrijd: Een studie doen waar je niet 40 uur per week in aan de slag wilt (als ik dat zo hoor hebben de meeste mensen die daarin aan de slag gaan een extreem kansloos leven), of gewoon stoppen en niets in handen hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef QyRoZ het volgende:
BttD. Maak die studie af en zit niet zo te zeiken. Als je stopt heb je niets.
[/Moeder Q]
De havo-ertjes waren anders de dommerds op het HBO en de MBOers de slimmeren,quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
MBO betere banen? MBO is zoooo kansloos. Echt. Serieus. Je wordt zooo simpel daar. Zelfs het verschil met HAVO-niveau (waar ik vandaan kwam) was al kilometers. Echt. Horror.
Misschien heb je gelijk. Maar ik trek het mezelf nog al snel aan als anderen vinden dat het kut is. Daar komt nog bij dat bij informatica het volgende gedacht wordt:quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Schijt hebben aan wat andere vinden. De opleiding die ik volg wordt door studenten van andere faculteiten ook regelmatig met 'kut' aangeduid, of als een watjes opleiding omdat het technische gehalte lager is, nou en? Ik slaap er niet minder om.
Heel simpel, er is nu en in de toekomst gewoon een constante behoefte aan informatici aangezien tegenwoordig alles op computers werkt. Dus ook een gerede kans op een baan.
Ja, en op MBO leer je tenminste praktisch met dingen om te gaan. Mag ik straks mensen gaan uitleggen hoe ze iets moeten doen terwijl ik het zelf niet eens weetquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
De havo-ertjes waren anders de dommerds op het HBO en de MBOers de slimmeren,.
Nou ja, de mbo-ers hadden in elk geval meer de wil te werken.
Nog al zo'n vroege vogel,quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
Slapen. Tada.
Later Q.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
Slapen. Tada.
Ik denk dat je met een hogere opleiding een baan krijgt die het meest ver van dat beeld af staat. Ze laten academici waarschijnlijk niet de hele dag programmeren, maar die zullen meer met het grote geheel van doen krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Geen van die punten blijkt te kloppen (tot op zekere hoogte een heel klein beetje, maar dan nog). Het helpt gewoon niet. Ik heb al wel eens tegen mensen gezegd dat ik een andere studie deed dan informatica, dat is eigenlijk wel heel slecht![]()
Ik hoop het wel want ik moet heel eerlijk zijn dat ik programmeren gewoon niet zoveel aan vind. Als ik dat dag in dag uit zou moeten doen dan mogen ze mij wel een nekschot geven. Doe mij dan maar het specificeren van een systeem, of het opzetten van een data warehouse (om maar wat debiele dingen te noemen). Maar ik ben maar een middelmatige student wat betreft cijfers en inzet. Dat is ook niet bepaald bevorderlijk voor je situatie later.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een hogere opleiding een baan krijgt die het meest ver van dat beeld af staat. Ze laten academici waarschijnlijk niet de hele dag programmeren, maar die zullen meer met het grote geheel van doen krijgen.
Dat is zondermeer waar,quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, en op MBO leer je tenminste praktisch met dingen om te gaan. Mag ik straks mensen gaan uitleggen hoe ze iets moeten doen terwijl ik het zelf niet eens weet.
Dat had ik op de mavo ook, en op het mbo, de hbo en nu op de uni ook. Nou enquote:Zo goed ben ik nou ook weer niet in mijn studie. Sterker nog: Er zijn zoveel betere mensen. Zo goed kan ik het ook allemaal weer niet![]()
Dag webspiderquote:
Hoi informatica nerd-met leasebak-en-woning/appartementje,quote:
Dat heb ik ook wel, maar er zijn nog zoveel dingen die ik aan mezelf zou willen verbeteren (niet alleen studie-gerelateerd natuurlijk). Ik heb niet het idee dat ik capabel genoeg ben om een functie binnen de informatica te vervullen. Er zijn zoveel betere mensen!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef Frezer het volgende:
Dat had ik op de mavo ook, en op het mbo, de hbo en nu op de uni ook. Nou enIk kan goed mee komen en dat vind en vond ik prima van mezelf.
verkapte 'kijk-zo-kan-het-ook' postquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoi informatica nerd-met leasebak-en-woning/appartementje,.
Die zijn er altijd,quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Er zijn zoveel betere mensen!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
verkapte 'kijk-zo-kan-het-ook' post
Waar is dat van?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef GF het volgende:
Cancel the world. Erase history. There's no future as far as I can see.![]()
Had ik maar een leasebakquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoi informatica nerd-met leasebak-en-woning/appartementje,.
De vraag is alleen: Passen ze in de hand?quote:
Zie je Frezerquote:
Iets groter dan m'n hand is toegestaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef webspider het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Passen ze in de hand?
De vraag is alleen: hoe groot zijn je handen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef webspider het volgende:
[..]
De vraag is alleen: Passen ze in de hand?
Ik was vroeger keeperquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
De vraag is alleen: hoe groot zijn je handen?![]()
Beetje knippen en plakkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef Mokster het volgende:
Tsja... Ik heb geen foto's waar niet tevens mn hoofd opstaat, dus kan ik ze niet posten![]()
LOL, zover zou ik niet gaan denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef GF het volgende:
Ik ben tieten-fan
Het paar van m'n kipje hebben zelfs hun eigen namen![]()
Mn kont vind ik ook wel lekker eigenlijk. Maar ook daar staat mn hoofd bij op de fotoquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
LOL, zover zou ik niet gaan denk ik.
Een mooi kontje daarentegen, daar zeg ik geen nee tegen!![]()
Ik ben keeper geweest bij handbal ... ze zijn niet klein... een flinke D past welquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
De vraag is alleen: hoe groot zijn je handen?![]()
'links' en 'rechts' ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef GF het volgende:
Het paar van m'n kipje hebben zelfs hun eigen namen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben keeper geweest bij handbal ... ze zijn niet klein... een flinke D past wel![]()
Hmm, je maakt mensen nieuwsgierigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mn kont vind ik ook wel lekker eigenlijk. Maar ook daar staat mn hoofd bij op de foto
je hoofd is toch ook mooiquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mn kont vind ik ook wel lekker eigenlijk. Maar ook daar staat mn hoofd bij op de foto
Dan heb ik het over het stuk wat echt rond is .. de aanzet van de borst telt niet meequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan heb je wel echt kolenschoppen
Foto's in de sneeuw!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef liefie_ het volgende:
hey ik heb sneeuw buiten!
ik hou van sneeuw!!!
Hier niet,quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef liefie_ het volgende:
hey ik heb sneeuw buiten!
ik hou van sneeuw!!!
Thanx... Maar ze zijn iets te bloot voor op het internetquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je hoofd is toch ook mooi
sorry kon het niet laten
Quequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat vinden jullie, doen of niet doen
Nee, haar voornaam bestaat uit 2 lettergrepen. Zie daar 2 namenquote:
Viaduct?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat vinden jullie, doen of niet doen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef GF het volgende:
[..]
Nee, haar voornaam bestaat uit 2 lettergrepen. Zie daar 2 namen
Ik ook. Het is dwangmatigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je vriendin.
whahaha same here...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je vriendin.
Ik wil ook een vriendin die alles goed vind wat je doetquote:
Ja, ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik wil ook een vriendin die alles goed vind wat je doet![]()
Dan maar een therapietje er tegenaan?quote:
Volgens mij is het pas erg als je je vriending wil roepen en dan per ongeluk de naam van één van haar tieten roeptquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whahaha same here...
als iemand mn borsten een naam geeft
Vetquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan maar een therapietje er tegenaan?
Tip: opblaaspop. Ze houdt alleen niet van scherpe voorwerpen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik wil ook een vriendin die alles goed vind wat je doet![]()
"Sa" "Ra"quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef GF het volgende:
[..]
Nee, haar voornaam bestaat uit 2 lettergrepen. Zie daar 2 namen
mokster.rar?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Thanx... Maar ze zijn iets te bloot voor op het internet
Dan heb ik ze liever zonder hoofd...
iemand kan toch wel zo lief zijn mokster een handje te helpen met die fotosquote:
Ik weet niks van computersquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iemand kan toch wel zo lief zijn mokster een handje te helpen met die fotos
neej nu zal ik me er weer buiten houden
Je bent nieuwsgierig?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej nu zal ik me er weer buiten houden
Welterusten Breetaiquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef Breetai het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
In ieder geval lekker gezwommen.
Er is zelfs een heel subforum voor .. Fotografie !quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoeveel mb aan foto's zou het zijn??quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Mokster blijft mooi stil. Ze is vast de foto's al aan het inpakken!
Moks heeft vast een razendsnelle PC met al die foto's die ze elke keer moet bewerken!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoeveel mb aan foto's zou het zijn??![]()
Volgens mij waren ze ook niet bepaald serieus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
Volgens mij is ze gewoon even niet beschikbaar vanwege een telefoongesprek.
Niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef GF het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze ook niet bepaald serieus.
Had je gehoopt van wel dan?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Had je gehoopt van wel dan?![]()
Tot later GFquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:17 schreef GF het volgende:
Het is weer mooi geweest![]()
Ik ga lezen en daarna slapen
Dat doe ik AL-TIJD. Een dag geen bier is een dag niet geleefdquote:
Vandaar dad ik me zo doods voelquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat doe ik AL-TIJD. Een dag geen bier is een dag niet geleefd![]()
Wijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vandaar dad ik me zo doods voel.
Wijn is lekkerder,.
Aparte tijdszone daar waar je leeft!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
kerstdiner
je kalender loopt wat achter...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
WijnPraat me er niet van. Aanstaande zaterdag kerstdiner hier en dan moet ik ook weer aan de wijn. Wat is het toch een ranzig goedje. Doe mij maar een (speciaal)bier op zijn tijd! Veel lekkerder!
Kutstudenten hequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aparte tijdszone daar waar je leeft!
Ik drink ALTIJD bier als ik alcohol nuttig. Soms nog wat sterke drank om in te zuipen, maar meestal ook niet zoveel en eigenlijk alleen op private feestjes van hier of bij de burenquote:Ik drink eigenlijk alleen met stappen bier en 's zomers als het heel heet weer is. Verder: wijn,.
Ja, dat kan, maar dan hoor je er natuurlijk 'niet bij'quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je kalender loopt wat achter...
en hoezo moet?
er is ook nog fris en water op de wereld
Zo erg ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat doe ik AL-TIJD. Een dag geen bier is een dag niet geleefd![]()
De hoeren zijn altijd beschikbaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Een dag niet geneukt is ook een dag niet geleefd, maar ja, daar kan ik dan weer weinig aan doen
Ik ben maar een arme student natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De hoeren zijn altijd beschikbaar
Ik gelukkig ook niet, maar ik drink het wel regelmatigquote:
hoezo kun je er weinig aan doen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Een dag niet geneukt is ook een dag niet geleefd, maar ja, daar kan ik dan weer weinig aan doen
jong is relatiefquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student natuurlijk(lees: pauper) en daarnaast ben ik nog te jong om naar de hoeren te gaan
![]()
Het is een feit dat het voor sommige personen eenvoudiger te krijgen is als voor anderen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoezo kun je er weinig aan doen?
je bent er toch zelf bij
denk je dat sex uit de lucht komt vallen of zo?
makkelijker misschienquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is een feit dat het voor sommige personen eenvoudiger te krijgen is als voor anderen.
Maar wel extreem moeilijk in sommige gevallen (er even van uitgaande dat we hoeren oid niet mee rekenen).quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
makkelijker misschien
maar voor niemand onmogelijk
sorry ik zie de moeilijkheid echt niet zo...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar wel extreem moeilijk in sommige gevallen (er even van uitgaande dat we hoeren oid niet mee rekenen).
Als je geen totale josti bent is sex altijd wel te krijgen hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar wel extreem moeilijk in sommige gevallen (er even van uitgaande dat we hoeren oid niet mee rekenen).
Ik denk dat je als dame bijvoorbeeld een stuk sneller versiert wordt als een kerel bijvoorbeeld in de kroeg. Als man zul je over het algemeen daarin het initiatief moeten nemen, sommigen zijn daar niet zo goed in.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry ik zie de moeilijkheid echt niet zo...
maja misschien ligt dat dan aan mij
vroeg me al af of ik t niet te simpel begon te zienquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je geen totale josti bent is sex altijd wel te krijgen hoor!
Ik zeg ook niet dat het helemaal niet kanquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je geen totale josti bent is sex altijd wel te krijgen hoor!
sommigen zijn daar misschien idd niet zo goed inquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat je als dame bijvoorbeeld een stuk sneller versiert wordt als een kerel bijvoorbeeld in de kroeg. Als man zul je over het algemeen daarin het initiatief moeten nemen, sommigen zijn daar niet zo goed in.
Jesus wat haat ik werken... Wel wat leuke vrouwtjes trws maar kben totaal kapot... En dat in 6 uur werkquote:
Als je als man zijnde niet heel leuk bent is het gewoon moeilijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sommigen zijn daar misschien idd niet zo goed in
nou dan doen ze t toch zelf?
denk je dat omdat ik een dame ben er elke dag een knappe vent aan komt bellen met hey sexen?
zo werkt t niet hoor
Kom je nu pas thuis uit je werk?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jesus wat haat ik werken... Wel wat leuke vrouwtjes trws maar kben totaal kapot... En dat in 6 uur werk![]()
Ben ook pas om 5 begonnenquote:
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sommigen zijn daar misschien idd niet zo goed in
nou dan doen ze t toch zelf?
denk je dat omdat ik een dame ben er elke dag een knappe vent aan komt bellen met hey sexen?
zo werkt t niet hoor
ja maar als je als man heel lelijk bent kom je met je innerlijk ook nog wel eens ergensquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je als man zijnde niet heel leuk bent is het gewoon moeilijk.
Ben je als vrouw zijnde niet zo leuk dan is er altijd wel een geile gast die t erop doet (trust me...)
Zin in een geil msn-gesprek voor de ontspanning?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ook pas om 5 begonnenStudentenleven he...
Morgen weer en echt geen zin... Zeikende mensen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
er zijn zoooo veel andere dingen als de kroegquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar een dame wordt wel vrij gemakkelijk aangesproken, kerels zullen iemand moeten aanspreken, als je daar niet zo goed in bent denk ik kun je het vergeten om iets te regelen in een kroeg ofzo. Dan zul je het van meer duurzame contacten moeten hebben.
Ik ben niet van t msn-en :quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zin in een geil msn-gesprek voor de ontspanning?![]()
Je zult versteld staan hoe "normaal" die mensen zijn hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
als je al die tijd die je zit te jammer nou eens in t ontwikkelen van een innerlijk stopt, of eens een keer in de spiegel kijkt en wat gel in je haar doet
owkej ik overdrijf vaak een beetjequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je zult versteld staan hoe "normaal" die mensen zijn hoor.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef Mokster het volgende:
[afbeelding]
Whehehe... Ik hou van John and John....
Geil msn-en komt altijd op volgende neer---> Joey krijgt stijve maar heeft er geen fuck aan omdat er toch geen poes is. Dus mag ie weer zn sok erbij pakken...quote:
Dat lijkt me idd niet verstandig om je leven daar van aan een te laten hangen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej ik overdrijf vaak een beetje
het enige wat ik bedoel is
dat gejammer is niet aantrekkelijk en helpt je zeker niet aan sex
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef JoeyT het volgende:
En ik word moe dat elk wijf op mn werk 17 is of 90 kilo
fitnessinstructeur, alleen t publiek valt laatste tijd beetje tegenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
, nu vraag ik me wel af wat voor werk je doet?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geil msn-en komt altijd op volgende neer---> Joey krijgt stijve maar heeft er geen fuck aan omdat er toch geen poes is. Dus mag ie weer zn sok erbij pakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |