Tietenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef melismay het volgende:
Dat mocht toch niet meer? Tegen kliekjes enzo?
Je moet toch wat als een tvp neerzetten, hè ??quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
bedroevend slecht!
quote:
quote:Goedenavond btw..
wat?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef amaranta het volgende:
sorrie dat ik niet geopend heb
mu internut lug erut
Je e ook. En i. En y.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef amaranta het volgende:
mu internut lug erut
Zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moet toch wat als een tvp neerzetten, hè ??![]()
Ken gebeuren . . .quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef amaranta het volgende:
mu internut lug erut
En dat voor een (volbloed?) Spaansequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef amaranta het volgende:
ja ineens stonden mu instellungun op het russisch
vreemd he
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze zijn meestal makkelijk te herkennen![]()
volbloed jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dat voor een (volbloed?) Spaanse![]()
Wie?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
dus ik ben nu ineens met iemand aan het msnen die jort kelder persoonlijk kent
Stoer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
dus ik ben nu ineens met iemand aan het msnen die jort kelder persoonlijk kent
Fijn dat je mee daarvan op de hoogte steltquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die tietenfoto staat daar niet meer in hoor.
Je zou ook wat meer interesse kunnen hebben, dan had je dat allang gezien!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Fijn dat je mee daarvan op de hoogte stelt
Ah ok. Tof.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij schijnt een lekkere vrouw te neuken
Tsssss Ik had laatst nog in je fobo gepost hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zou ook wat meer interesse kunnen hebben, dan had je dat allang gezien!![]()
![]()
Open jij m of moet ik het doen!?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou![]()
Is wel een apart topic waard
Ik sla even overquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Open jij m of moet ik het doen!?
Daarom juist doos!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Tsssss Ik had laatst nog in je fobo gepost hoor!![]()
Oi D!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
Ik post alleen maar, kijk toch helemaal niet naar die foto'squote:
tsja.. gluren is posten hequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:26 schreef Mokster het volgende:
@Nixxx (mocht je het ooit nog lezen): Sneak!!! Gewoon bij ballerina op haar weblog reageren!!!![]()
Ja das kut!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik sla even over
Mag geen chatlogs posten![]()
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi D!
Voor wat? De dienstplicht?
nou.. post je tieten danquote:
geilquote:
Die is helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
hij schijnt een lekkere vrouw te neuken
het gaat iig niet hard nuquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Maar eens kijken of ik het deze keer wel bij kan houden.
Iedereen die hier mogelijk kan posten volgens mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik was alweer afgeleid.
post je tieten danquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef melismay het volgende:
Ja, het is hier ook behoorlijk borin
Mijn tieten waren al op internet te zien, nou ja, sort of danquote:
duh.. rechts klikken opslaan alsquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn tieten waren al op internet te zien, nou ja, sort of danDus dan had je beter op moeten letten
En wat zit je dan te zeuren?quote:
meer tietenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
over tieten gesproken...
heeft iemand trouwens net 5 op staan?
mr romance
vreselijk gewoon
echt wie wil er nou zo'n man
Intersletten ging bij mij ook al een paar keer minder. Fok! Frontpage eruit en forum... daarnaast MSN eruitquote:
geen problemen hierquote:
You had your shot!quote:
verdrink je zorgen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Intersletten ging bij mij ook al een paar keer minder. Fok! Frontpage eruit en forum... daarnaast MSN eruit
WAT MOET IK NU![]()
neeej van die jukkie spier-tietenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
als een man tieten heeft is er toch iets mis.
BIER! Geen gek idee IMHOquote:
of biertietenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej van die jukkie spier-tieten
bier EN tietenquote:
*mompelt iets over een brug*quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Intersletten ging bij mij ook al een paar keer minder. Fok! Frontpage eruit en forum... daarnaast MSN eruit
WAT MOET IK NU![]()
Je valt niet op sportschooltypes?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej van die jukkie spier-tieten
een glas wijn en een boek..quote:
De brug Het viaduct over de Auke Vleerstraatquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
*mompelt iets over een brug*
Jammer dat er zo weinig 'geschikte' bruggen zijn in Enschede.
Wijnquote:
ik vraag me serieus af wie dat wel doet...quote:
Ik krijg anders regelmatig de tip dat ik beter naar de sportschool zou kunnen gaan als ik meer succes wil boeken bij de vrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af wie dat wel doet...
owkej het mag best stevig zijn allemaal...
lief dan biertieten bij mannen
maar die mannen op net 5 zijn gewoon jukkie!
het is een wedstrijd wie t model mag worden op die goedkope boekjes.. hoe heten die ook al weer? die in de supermarkt met die foute titels
een man moet wel naar de sportschool gaan, maar geen 8 uur op een dagquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik krijg anders regelmatig de tip dat ik beter naar de sportschool zou kunnen gaan als ik meer succes wil boeken bij de vrouwen![]()
De Lonnekerbrug? Te laag. Tenzij er net een mooi schip met glasscherven onderdoor vaart. Maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
De brug Het viaduct over de Auke Vleerstraat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |