Installeer zelf patch 6.02, krijg je het zelf...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey Cart-man gooi jij eens ff de Nederlandse taal file online als je wilt
Heb het al gevonden. Het zit alleen in 6.01. Eerst die maar ff installeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Installeer zelf patch 6.02, krijg je het zelf...
Moet mijn krachten sparen voor van het weekend.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Google is your best friend, sommigen zijn liever lui dan moe?
Zei ik pbbateman, bedoelde de user Pbateman van Fok. Die heb in het vorige topic zijn tactiek uit de doeken gedaan....quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is de pbbateman opstelling?
Ga je doen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet mijn krachten sparen voor van het weekend.
Blowen, drinken en voetbal kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zei ik pbbateman, bedoelde de user Pbateman van Fok. Die heb in het vorige topic zijn tactiek uit de doeken gedaan....
[..]
Ga je doen dan.
bestandjequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sterf, met update 6.01 krijg ik ook geen Nederlandse taal erbij. Iemand die hem ff snel zou willen uploaden?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
bestandje
En nu niet meer zeuren
Mikel is echt een god in mijn spel (2009). Goeie zaken gedaan lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:18 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een geluk! Ik ben een nieuw spel begonnen met NEC en mijn beste aankoop is toch wel John Obi Mikel, die nog gewoon in Noorwegen speelt. Kostte me maar 2 miljoen, wat ik door wat verkopen wel had. Ook Besagno komt voor een prikkie naar mij (150000).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |