geeft s antwoordquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Pleurt op met je kuttopiques.
Als jij schijt heb je altijd spetterpoep?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja gewoon shit vreten waarvan je aan de schijt raakt en gewoon door een zeef schijten
ik gok dat ie last heeft van dementiequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik gok dat TS in juli z'n 13e verjaardag viert.
Kijk die ga ik ook in het wild gebruiken!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:50 schreef -Wolf- het volgende:
matig, ernstig matig...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is onbetaalbaar!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef Casparovvv het volgende:
Onbewust verkoopt iedereen zijn poep al aan de rioolratten, wat je er voor terug krijgt is dankbaarheid.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Als jij schijt heb je altijd spetterpoep?
het bruine goudquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik zou gewoon wekenlang alleen maar sondevoeding nuttigen. Gegarandeert harde stukjes vrije stront, een klein fortuin voor het oprapen zeg ik je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |