quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:47 schreef veldmuis het volgende:
URL van je adv.
Dan opzouten met je topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Niet van belang. Bieder hoeft niet gespamd te worden en ik ook niet.
Over het algemeen gaan die mensen er waarschijnlijk ook vanuit dat het hoogste bod 'wint'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Meer is meer, dat is helemaar waar. Maar om dan een bod te plaatsen van 10 cent meer slaat helemaal nergens op. Dan zou ik 'm nog eerder verkopen aan iemand die minder een paar eur minder biedt.
Kom op, een bedrag van 10 cent op 40 euro is toch belachelijk en niet reeel?
opzouten met je reactie. Zit me net te bedenken dat je tegenwoordig alleen zelf bieders kan mailen als adverteerder.quote:
Je kunt ook het bod verwijderen. Daarna je eigen veilingsite oprichten met jouw eigen regels.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:51 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
opzouten met je reactie. Zit me net te bedenken dat je tegenwoordig alleen zelf bieders kan mailen als adverteerder.
Oui, je snappe! Maar dan stuur je toch een mailtje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:50 schreef JeroenMeloen het volgende:
Zie het zo, degene die ¤0,10 meer biedt wil het product ook hebben voor ¤40. Dus als de ¤40 bieder het niet meer wil kan je het nog aan hem verkopen voor het zelfde bedrag.
Snap es vous?
Sinds wanneer is marktplaats een veilingsite?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:53 schreef wonko het volgende:
[..]
Je kunt ook het bod verwijderen. Daarna je eigen veilingsite oprichten met jouw eigen regels.
Hoe wou je het anders omschrijven?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:54 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is marktplaats een veilingsite?
Is even kansloos. Heb het een keer gehad met m'n broers bromscooter. Ding was gloednieuw. Belt er iemand op of we interesse hadden in een computer die al weer flink bejaard was...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had een keer een professionele audio installatie op Marktplaats staan. (Eindversterker & PA speakers)
Stond toch echt duidelijk bij dat ik er 750 euro voor wilde hebben, kreeg ik een emailtje van een of andere imbeciel of ik het wilde ruilen tegen een vouwwagen, er was zelfs een foto toegevoegd. (Doorgezakt, verroest, doorgerot ding van 30 jaar oud.)![]()
wie iet waagt wie niet wint..quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had een keer een professionele audio installatie op Marktplaats staan. (Eindversterker & PA speakers)
Stond toch echt duidelijk bij dat ik er 750 euro voor wilde hebben, kreeg ik een emailtje van een of andere imbeciel of ik het wilde ruilen tegen een vouwwagen, er was zelfs een foto toegevoegd. (Doorgezakt, verroest, doorgerot ding van 30 jaar oud.)![]()
Mijn hobby, wat doe je!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:01 schreef MisterICE het volgende:
Marktplaats is ook redelijk kansloos.
Slimpie...wow...bink.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Badmeester het volgende:
[..]
een advertentie site slimpie, e-bay is een veilingsite![]()
Marktplaats is van ebay.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef Badmeester het volgende:
een advertentie site slimpie, e-bay is een veilingsite![]()
Waarom zet je bieden aan, als je een vaste prijs hebt ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:44 schreef Nachtdier het volgende:
Heb nu een paar advertenties staan op marktplaats.
Vaste prijs van 45 euro en wat krijg je? Een bod van 40 euro. Nu is dat nog niet zo erg, maar dan komt er nog een bod van een ander en wat is dat? Een bod van 40,10!
Een bod van wel 10 cent meer. Biedt dan niet, kansloos figuur!
en wat heeft ze gedaan? verkocht? gehouden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:53 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw had een borstkolf van een maand oud te koop. Slecht vijf keer gebruikt, nieuwprijs 55 Euro. Ze had hem te koop gezet op amrktplaats, en wat bieden die cheapasses ? Vijf Euro!
och dat zal ik ook niet ontkennen, toch is marktplaats een advertentie site (je hoeft niet te betalen als je biedt) E-Bay daar in tegen zit je na een bieding er aan vast!quote:
quote:
Maar ik wil wel graag weten of het 45 Euro waard is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Niet van belang. Bieder hoeft niet gespamd te worden en ik ook niet.
Als ik dat soort bieders zou tegenkomen zou ik EXPRESS verkopen aan de bieder die 12,50 bied.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Tweede bod: 12,50
eerste bieder biedt erover: 12,51
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |