Vrij standaard volgens mij, maakt het zelden tot nooit veel goedkoper mee in ieder gevalquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef bunnyma het volgende:
Het is niet erg goedkoop daar.
1 muntje kost 2,50 euro.
Bier en frisdrank = 1 muntje
Wijn = 2 muntjes
Die gozer zal Dario wel wezen, die gelifte dame weet ik ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef M-en-A het volgende:
ff vraagje.... wie is die water drinkende gozer en wie is die schone dame op de pic van frizti![]()
Die gozer is Dario (zanger) en die vrouw hoort bij hem volgens mij, kwam in ieder geval met hem binnen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef M-en-A het volgende:
ff vraagje.... wie is die water drinkende gozer en wie is die schone dame op de pic van frizti![]()
Klopt, maar de mensen die nu komen zullen denken dat de drankjes gratis zijn, dus verrassing voor zequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vrij standaard volgens mij, maakt het zelden tot nooit veel goedkoper mee in ieder geval![]()
Oke, Dario had ik al klein beetje vermoeden van, zoals hij ook al met Chiel aan het praten was over opbrengst voor iets dat hij wil doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Die gozer zal Dario wel wezen, die gelifte dame weet ik ook niet.
Zou kunnen, ze hoort in ieder geval niet bij mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die gozer is Dario (zanger) en die vrouw hoort bij hem volgens mij
Jammer voor jou johquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zou kunnen, ze hoort in ieder geval niet bij mij![]()
Kijk Snappie snapt het weerquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jammer voor jou johMaar jij hebt M al
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jammer voor jou johMaar jij hebt M al
![]()
eet smakelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:59 schreef M-en-A het volgende:
Ik ben er ff vandoor om wat te eten![]()
Tot later![]()
![]()
Er is toch maar 1 belangrijke ontwikkeling. Henk is wegquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Bartoli het volgende:
ik kan nu wel gaan vragen wat er allemaal gebeurd is maar doe het toch maar niet. Eerlijk gezegd volg ik het de laatste tijd niet meer zo. Heb net wel ff de leuke verslagen van de ex bb'ers gelezen in het topic
Ze iszo etensgek.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
Viola!!! Stop je neus nu eens een keer niet in andermans zaken![]()
[afbeelding]
dat eerst heb ik vrijdag wel gezien en dat laatste hoor ik nu pasquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 belangrijke ontwikkeling. Henk is wegEn Ferry is toegevoegd als extra hotelier
![]()
Tot later lieverdquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef Bartoli het volgende:
maar bezoek komt eraan, tot laterz maar weer
Viooltje zit al klaar als toiletjufquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We hebben weer een nieuw dieptepunt in de Nederlandse Hotelwereld. De toilet-keet wordt in de tuin gezet en Viool vindt het GEWELDIG ! De tuinstoelen worden wat opzij gezet zodat de mensen rustig buiten kunnen wachten !!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Viooltje zit al klaar als toiletjuf![]()
[afbeelding]
Zullen we dan ook afspreken, dat ze daar blijft zittenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb zo het vermoeden dat Miss.J hier misschien wel weer iets mee gaat maken.quote:
En dan ook in een plastic bekertje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vrij standaard volgens mij, maakt het zelden tot nooit veel goedkoper mee in ieder geval![]()
En het gaat nog wel zo slecht met d'r vandaag... Ze is er helemaal depri van hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:14 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Miss.J hier misschien wel weer iets mee gaat maken.![]()
Dat zal dan wel dat zangertje zijn waar Chiel over roddelde.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef Snaptnix het volgende:
Het zangertje Bob is binnen en wil Chiel een cheque aanbieden. Chiel geeft aan dat ie dat beter vanavond kan doen...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[afbeelding]
Krol zal wel vol afgrijzen kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We hebben weer een nieuw dieptepunt in de Nederlandse Hotelwereld. De toilet-keet wordt in de tuin gezet en Viool vindt het GEWELDIG ! De tuinstoelen worden wat opzij gezet zodat de mensen rustig buiten kunnen wachten !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |