DC's ownenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:26 schreef Steve-O het volgende:
Mooi schoeisel heb je ook
idd nachtplaatje met neon is verplicht.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:28 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
idd nachtplaatje met neon is verplicht.
Het haar ziet er ongewassen en onverzorgd uit, ik gok skater.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Steve-O het volgende:
Wat ben je nou een skater of een wigger ?
Bondkraagjas maar wel platvoet schoenen
ik ben junkiesietze. ook goed?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Steve-O het volgende:
Wat ben je nou een skater of een wigger ?
Bondkraagjas maar wel platvoet schoenen
dat kwam door de wind... omdat ik zo hard reed voordat die foto gemaakt werdquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het haar ziet er ongewassen en onverzorgd uit, ik gok skater.
Jij draagt geen helmquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat kwam door de wind... omdat ik zo hard reed voordat die foto gemaakt werd
Een alto dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik ben junkiesietze. ook goed?
alto'squote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een alto dus
Ik ben wie ik ben , En heb schijt aan jou mening en als je dat niet aan staat rot je maar op!
Staat mooi op je grafsteen, als je ouders je schedelpan met een plaatmes van het asfalt kunnen schrapenquote:
Hallo, ik kan rijden... ik rijd wel hard... maar verantwoordelijk... (soms dan)quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Staat mooi op je grafsteen, als je ouders je schedelpan met een plaatmes van het asfalt kunnen schrapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |