De user in kwestie moet nog even z'n andere browser opstarten...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef Unimog het volgende:
Nou komop, voor de dag ermee!
Als ik met zes verschillende browsers tegelijk kan werken kan hij het ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De user in kwestie moet nog even z'n andere browser opstarten...
Van die blauwe bovenaan de paginaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:14 schreef mcDavid het volgende:
van wie zou ze dan een kloon zijn trouwens?
't blijft een [insert achtergestelde provinciaal]quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:13 schreef Unimog het volgende:
[..]
Als ik met zes verschillende browsers tegelijk kan werken kan hij het ook
Mja, en ik kom uit Stadskanaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't blijft een [insert achtergestelde provinciaal]
Mja RobbieRicardo had ook een fotoboekquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat valt toch wel mee?
Maargoed, dat kan iedereen. Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
RR was een kloonproject van croupouque, da's net ff wat andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:18 schreef Unimog het volgende:
[..]
Mja RobbieRicardo had ook een fotoboek
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit Alexxxxx z'n kloon project is, aangezien hij al fantaseerde over een gothicmeisjeskloon. En nou post deze ook nog in pta... Surequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
RR was een kloonproject van croupouque, da's net ff wat anders
alhoewel, dat zou dit natuurlijk ook kunnen zijn...
als ik een vrouwtjeskloon aan zou maken, zou ik er voor zorgen dat het een knappe vrouw wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit Alexxxxx z'n kloon project is, aangezien hij al fantaseerde over een gothicmeisjeskloon. En nou post deze ook nog in pta... Sure
Slecht excuus...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik een vrouwtjeskloon aan zou maken, zou ik er voor zorgen dat het een knappe vrouw was![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik een vrouwtjeskloon aan zou maken, zou ik er voor zorgen dat het een knappe vrouw was![]()
Heb je iets tegen voertuigfappers ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef NJ het volgende:
Een incrowd-topic is al heel erg.... Maar een incrowd-PTA-topic is toch wel het toppunt..
Je hebt het zwaar hequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef NJ het volgende:
Een incrowd-topic is al heel erg.... Maar een incrowd-PTA-topic is toch wel het toppunt..
Maar wel grappigquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef NJ het volgende:
Dan doe je m toch dicht?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef NJ het volgende:
Inderdaad. Ik moet het allemaal lezen.quote:
Je bent lid, gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Solomen het volgende:
Als het kan.
Gooi jij 'm dicht als jullie klaar zijn?quote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Gooi jij 'm dicht als jullie klaar zijn?
Moeten is ook weer overdreven natuurlijk. Alexxxxx bewaakt z'n eigen topic wel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet het allemaal lezen.
Discriminatiequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Gooi jij 'm dicht als jullie klaar zijn?
Iemand zoals ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef fast-tuning het volgende:
awt is een klon dan?
lijkt erop jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn ja
Probeer je me nu een ban aan te smeren ofzo?
Wanneer ga jij vertellen van wie je bent? Kun je ook bij de clubquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:35 schreef fast-tuning het volgende:
awt is een klon dan?
Klonen is niet strafbaar, tenzij rijdens een banquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn ja
Probeer je me nu een ban aan te smeren ofzo?
rijdens?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:40 schreef Unimog het volgende:
[..]
Klonen is niet strafbaar, tenzij rijdens een ban
"Strafbaar"quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:40 schreef Unimog het volgende:
[..]
Klonen is niet strafbaar, tenzij rijdens een ban
Mja log nou maar even snel in Alexxxxx dan zijn we daar ook weer vanafquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar blijft het slachtoffer in kwestie trouwens?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
t is overduidelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Solomen het volgende:
Hermandepermban wie zegt dat ik van Fugie ben?
Die is even patat bakken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja ik ga ook zo eten iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:44 schreef Unimog het volgende:
[..]
Mja log nou maar even snel in Alexxxxx dan zijn we daar ook weer vanafIk wil zo eten
Of gebannedquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef Unimog het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen hoor, wij kloons worden al genoeg onderdrukt
Even een paar Sc's nalezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:44 schreef Steve-O het volgende:
Maar wie is onze grote vriend unimog dan?
En delletjes zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is even patat bakken.
Ze houdt van Epica, come on...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dag newbiequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Dangel het volgende:
Bij mn volgende kloontje zoek ik een Pools uiterlijk uit
En ik het zoveelste PTA kloontje waarvan iedereen de eigenaar kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |