De user in kwestie moet nog even z'n andere browser opstarten...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef Unimog het volgende:
Nou komop, voor de dag ermee!
Als ik met zes verschillende browsers tegelijk kan werken kan hij het ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De user in kwestie moet nog even z'n andere browser opstarten...
Van die blauwe bovenaan de paginaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:14 schreef mcDavid het volgende:
van wie zou ze dan een kloon zijn trouwens?
't blijft een [insert achtergestelde provinciaal]quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:13 schreef Unimog het volgende:
[..]
Als ik met zes verschillende browsers tegelijk kan werken kan hij het ook
Mja, en ik kom uit Stadskanaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't blijft een [insert achtergestelde provinciaal]
Mja RobbieRicardo had ook een fotoboekquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat valt toch wel mee?
Maargoed, dat kan iedereen. Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
RR was een kloonproject van croupouque, da's net ff wat andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:18 schreef Unimog het volgende:
[..]
Mja RobbieRicardo had ook een fotoboek
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit Alexxxxx z'n kloon project is, aangezien hij al fantaseerde over een gothicmeisjeskloon. En nou post deze ook nog in pta... Surequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
RR was een kloonproject van croupouque, da's net ff wat anders
alhoewel, dat zou dit natuurlijk ook kunnen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |