dat is sowieso al heel zeldzaam als er hier activiteit is....quote:
sorry mijn vriendin was er welquote:
nog zo een... pffftttquote:Op zondag 12 februari 2006 19:24 schreef Joene het volgende:
[..]
sorry mijn vriendin was er welen de olympische spelen eten ook wat van mijn tijd
![]()
Wat doe jij dan?quote:
Het wordt wel van kwaad tot erger met jou.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb eergister seks gehad op XTC. Erg leuk.
Sex en drugs nog geen ervaring mee.. denk ook niet dat dat ooit gebeurd, ben een beetje tegen drugs, omdat 't vooral je gedrag veel anders wordt, en vaak jezelf niet in de hand kan houden..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:15 schreef ThunderChild het volgende:
Dan edit je ze toch ??
Maar sex met drugs lijkt mij nou weer net niet, weet niet waarom.
Eerst maar es een vriendin krijgen
Waarom is dat zonde ? Dan heb je er nog visueel pret van..quote:Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat hij \'m eruit haalt en dan op je onderrug/kont klaarkomt? Dat vind ik zonde, ik wil dat hij in me komt.
Ik zie de pret niet zo eik.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:08 schreef Wouske het volgende:
[..]
Waarom is dat zonde ? Dan heb je er nog visueel pret van..
Drink je ook niet dan? Je gaat je anders gedragen door drugs, dat klopt wel, maar je moet het heel bont maken voordat je jezelf echt niet meer in de hand hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef Sjowhan het volgende:
Sex en drugs nog geen ervaring mee.. denk ook niet dat dat ooit gebeurd, ben een beetje tegen drugs, omdat 't vooral je gedrag veel anders wordt, en vaak jezelf niet in de hand kan houden..
Maar wel als hij in je komt ? wat is daar dan zo extra prettig aan ?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zie de pret niet zo eik.
Dat is vooral het idee denk ik. En de bewegingen vlak voor hij komt... En minder zooi.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Wouske het volgende:
Maar wel als hij in je komt ? wat is daar dan zo extra prettig aan ?
Nou ??quote:Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is vooral het idee denk ik. En de bewegingen vlak voor hij komt... En minder zooi.![]()
Dat is bij mij idd vaak wel het geval. Ik ben een echte druipster.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou ??
Je weet wat ze zeggen: wat er in komt, gaat er net zo hard weer uit![]()
![]()
Kan dat ?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Onafgemaakt?Heb je dan niet gewoon teveel pr0n gekeken ofzo?
Ik heb precies het tegenovergestelde, als ik niet in haar kom is het net of je vlak voor 't einde stopt. Dat is ook eigenlijk zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Wouske het volgende:
Of de een of andere manier zou ik er nu een onafgemaakt gevoel aan overhouden als ik *gewoon* in haar zou komen.. Dan liever wat rotzooi maken en de moeite nemen om wat poetswerk te verrichten
Al is het soms lastig om alle plekken terug te vinden waar het goedje heen gevlogen is..
Als ik drugs zou gebruiken niet nee, denk dat de combo drugs&alcohol erg slecht is en verkeerd zal vallen..quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Drink je ook niet dan? Je gaat je anders gedragen door drugs, dat klopt wel, maar je moet het heel bont maken voordat je jezelf echt niet meer in de hand hebt.
Ik bedoel of je helemaal niet drinkt? Alcohol is namelijk een harddrug.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
Als ik drugs zou gebruiken niet nee, denk dat de combo drugs&alcohol erg slecht is en verkeerd zal vallen..
Oh op die weg, ja ik drink wel alcohol op z'n tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik bedoel of je helemaal niet drinkt? Alcohol is namelijk een harddrug.
Dan ben je inconsequent.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
Oh op die weg, ja ik drink wel alcohol op z'n tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |