Ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zooo, tering, jij bent écht dom.
De enige Hank die ik ken is een personage uit Twin Peaks.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
Hank moet je gewoon blind geloven, dan maakt het niet uit wie of wat hij is.
Footballheroes zijn doorgaans dom en onwetend he. Begrijp dat dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
je noemt jezelf een football hero, en kent hank niet eens:?
Neeeeeee. Er zijn overigens nog veel meer Hanken. Hank Williams, Hank Viveen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
De enige Hank die ik ken is een personage uit Twin Peaks.
Is dat 'm soms?![]()
Hank Williams ken ik inderdaad ook ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Neeeeeee. Er zijn overigens nog veel meer Hanken. Hank Williams, Hank Viveen.
Hank Viveen: http://www.achillesveen.nl/teams/paspoort.cfm?id=203quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hank Williams ken ik inderdaad ook ja.![]()
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
hank is een nieuwsbrief voor insiders
hank is niet iets of iemand, het is een afkorting.
Buitengewoon nuttig om te weten. Bedankt!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hank Viveen: http://www.achillesveen.nl/teams/paspoort.cfm?id=203
[afbeelding]
ik weet niet of ik dat hier mag zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al.
Afkorting van?
Nou, als je het ware verhaal kent, zou je beseffen dat dit zéér nuttige info is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Buitengewoon nuttig om te weten. Bedankt!![]()
Discreet dan. Ik beloof -serieus- m'n mond te houden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat hier mag zeggen.
Het is een nieuwsbrif voor een selct groepje.
en als je de afkorting weet is die niet moeilijk op te sporen, en dan ben ik een informatiebron kwijt.
Ik ben garantie voor succes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Het wordt steeds leuker, één van de beste topics in dagen, na die krantenkoppen.
point takenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
Je balanceert nu op het randje inderdaad gebruikersnaam.
Steef ken ik ja, als bron ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hank bestaat niet.Hank is gewoon een hersenspinseltje van Methodmich. Een persiflage op de Steef (een bron die wel echt bestaat en vaak inside info heeft, actief is op de (feyenoord).netwerk.to forums) die cultheld vaak gebruikt.
Maar nu wordt ik waarschijnlijk uit de hank lijst gegooid
Hoe kom je daar nou weer bij dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Hank bestaat niet.Hank is gewoon een hersenspinseltje van Methodmich. Een persiflage op de Steef (een bron die wel echt bestaat en vaak inside info heeft, actief is op de (feyenoord).netwerk.to forums) die cultheld vaak gebruikt.
Doe jij nou ook al mee?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij dan?
Ik geloof 'm.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal nog bewaard?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bron: Meesquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg z'n nieuwsbrieven of wat het ook is niet, maar hoor die dingen uit tweede hand.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal nog bewaard?
Nee dat is het lastige van die nieuwsbrieven van Hank, die verwijderen zichzelf 10 minuten nadat je ze gelezen hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal nog bewaard?
Wat moet een spelersmakelaar dan in godesnaam met jou, gebruikersnaam?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
De oprichters van Hank zijn verschillende spelersmakelaars, die er alle belang bij hebben dat een transfer vroegtijdig uitlekt. Mits ze zlf niet als lek geindentificeerd worden.vandaar die selecte nieuwsbrief
Bron?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Geen makelaars gebruikersnaam. Ja, een paar wellicht. Meeste zijn journalisten. Zitten ook toppers bij uit de Nederlandse wereld. P.O. bijvoorbeeld. Maar ook J.D., J.F., C.v.N., H.v.T, M.N., M.K., A.M, R.K., E.B. en ga zo nog maar even door.
En Hank Viveen heeft er ook mee te maken.
Oh koel, even alle afkortingen van de namen noemen. Jij bent stoer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Geen makelaars gebruikersnaam. Ja, een paar wellicht. Meeste zijn journalisten. Zitten ook toppers bij uit de Nederlandse wereld. P.O. bijvoorbeeld. Maar ook J.D., J.F., C.v.N., H.v.T, M.N., M.K., A.M, R.K., E.B. en ga zo nog maar even door.
Lief is ie he, die MM.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat je wel doorhebt hoe belachelijk deze reacties is?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh koel, even alle afkortingen van de namen noemen. Jij bent stoer. :')
Vanuit Amsterdam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:59 schreef Cart_man het volgende:
Zit die Steef nog steeds in NY te studeren en van daaruit zijn zaakjes te regelen.
dat is mijn e-mailadresquote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Mail mij maar, mail adres gebruikersnaam et fok punt enel
Dat heet plagen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel doorhebt hoe belachelijk deze reacties is?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Och gut. 't Kliekje mag 't weten en de rest niet.
Kleuterschool-tafferelen.![]()
Pssst, wat doe jij hier dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:38 schreef vamos1 het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik een teringhekel aan voetbal heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |