Ik wilde juist niet posten dat ik jou iedere dag tegen kom. Leek me zo.. Tsja. Je weet wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Ohja. En Kuukske (zie boven). Die kom ik om een of andere reden heul vaak tegen.
Nee, toen ik jou zag was ik in HC Enschede geld aan het verneuken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lijkt me sterk; je weet dat ik al een jaartje of 3 niet meer in Utrecht woon.
Bij de TSOP of een tijdje terug al?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, toen ik jou zag was ik in HC Enschede geld aan het verneuken.
Zeker wel een jaar, misschien twee, terug.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij de TSOP of een tijdje terug al?
Oh verrek, in die periode hebben we toch ook nog een tijdje gedate of niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zeker wel een jaar, misschien twee, terug.
Nee, ik had alleen aandacht voor het roulette.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh verrek, in die periode hebben we toch ook nog een tijdje gedate of niet?.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten een teken afspreken...
de hele dag rondlopen: "FokFokFokFokFokFokFokFokFokFok!"
oid
Nah.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
We moeten een teken afspreken...
de hele dag rondlopen: "FokFokFokFokFokFokFokFokFokFok!"
oid
Met je useridquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Ordinair het volgende:
Iedereen een FOK tattoo op voorhoofd?
Moet je eens op zaterdagavond naar Bosch komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:08 schreef Muck het volgende:
er wonen een heleboel FOK!'ers vrijwel bij mij om de hoek, maar gek genoeg zie ik ze nooit!
Ja waar? Ik wil een keer met jou een pilsner drinkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Je kunt me elke dag spotten in Zwolle
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb JJDJ1984 (sportcrew) wel eens in Rotterdam zien lopen!!
Ik durf je wel aan te spreken hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij ook al.
Durven jullie me niet aan te spreken of lullen jullie allemaal uit je nek?
Krijg jij lekker de chinese vinkentering ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef sanger het volgende:
Ik heb TJDoornbos weleens op Youtube gezien
Oh verrek! Ik heb ook iemand gespot! Nies! In bed!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik durf je wel aan te spreken hoor![]()
Ik zie je dan ook bijna dagelijks![]()
Samen met jou!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh verrek! Ik heb ook iemand gespot! Nies! In bed!
En ik de meeste dekensquote:
da ware heul geen dekens, dat waren de huidschilfers van een ex van kasta.quote:
Oh my, that's nastyquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
da ware heul geen dekens, dat waren de huidschilfers van een ex van kasta.![]()
No shit Sherlock!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
De volgende morgen rond 11:00 niet meer.
Die hebben ze er bij zijn operatie netjes afgehaaldquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
da ware heul geen dekens, dat waren de huidschilfers van een ex van kasta.![]()
Jij hebt me na m'n borstoperatie helemaal niet meer in bed gehad johquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:38 schreef Nies het volgende:
Die hebben ze er bij zijn operatie netjes afgehaald![]()
ik heb mcDavid gespot tewijl hij zat te F5 en in zijn kamer!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als de dame in kwestie wéét dat jij dr tieten gezien hebt, is het niet meer leuk natuurlijk!
Je bent me nu al vergeten!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij hebt me na m'n borstoperatie helemaal niet meer in bed gehad joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |