quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik wil nog snel even de groeten doen aan mijn moeder:dag mam !!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef Doodmetaal het volgende:
Hij is stiekem nog steeds bezig.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:53 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij in je vrije tijd doet.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Oversight het volgende:Dan geloof ik dat hele verhaal van Jezus ook gelijk niet meer....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lopen over water...
[afbeelding]
Timmermanszoon. En het is 'in elkaar timmeren' en niet 'in elkaar flensen'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Zou Jezus ook Google gemaakt kunnen hebben in deze tijd? Of zou Jezus A-technisch zijn geweest?
Ik bedoel, hij was wel timmerman, maar kan een goede timmerman google in elkaar flensen?
Stel Jezus zou opstaan uit de dood, welke bijzonder gaves zou hij gebruiken om de wereld te redden?
Zou hij komen met een alternatief voor windows?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Zou Jezus ook Google gemaakt kunnen hebben in deze tijd? Of zou Jezus A-technisch zijn geweest?
Ik bedoel, hij was wel timmerman, maar kan een goede timmerman google in elkaar flensen?
Stel Jezus zou opstaan uit de dood, welke bijzonder gaves zou hij gebruiken om de wereld te redden?
Zou hij komen met een alternatief voor windows?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:13 schreef Lucille het volgende:
Tijdens het 12-jarig bestand werd er geen oorlog gevoerd.
Aan de weg timmeren jah. Hand-opleggingen doen ook. 3 mensen per dag genezen met een hand-oplegging. Dan ben je binnen 2 miljard jaar klaar met het werk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Timmermanszoon. En het is 'in elkaar timmeren' en niet 'in elkaar flensen'.
Het duurt nog veel langer als je ze van onvruchtbaarheid of slechte adem geneest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Aan de weg timmeren jah. Hand-opleggingen doen ook. 3 mensen per dag genezen met een hand-oplegging. Dan ben je binnen 2 miljard jaar klaar met het werk.
Jezus verlost ons van het kwade, dus ook zal hij ons van windows verlossen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik denk het wel.....
Ja hoort ze vaak genoeg zingen in de stad, vaak precies voor de winkel van Compaq...
" Jezus redt, .....jezus redt, .....alle klanten opgelet.....!!!
dat doen ze vast met een reden....?
Ja maar lieverd...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik denk het wel.....
Ja hoort ze vaak genoeg zingen in de stad, vaak precies voor de winkel van Compaq...
" Jezus redt, .....jezus redt, .....alle klanten opgelet.....!!!
dat doen ze vast met een reden....?
Dat schiet dus niet opquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het duurt nog veel langer als je ze van onvruchtbaarheid of slechte adem geneest.
Hij verdient zijn geld er mee: "Dit lichaam is mijn brood".quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
... Of moet hij het puur en alleen hebben van zijn lichaam ...
Nou, als dat werkelijk zo is, dan kan je met je onvruchtbaarheid beter naar de Paus gaan ipv een handoplegger.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het duurt nog veel langer als je ze van onvruchtbaarheid of slechte adem geneest.
Nou met een lekker lichaam en heerlijk grote handen valt best wat te verdienen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat schiet dus niet op![]()
Heeft Jezus geen geheim wapen dat hij kan inzetten? Of moet hij het puur en alleen hebben van zijn lichaam en handen?
Klopt, voor niets gaat de zon op. Zelfs Jezus werkt niet voor niets. Die zal ook niet gek zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hij verdient zijn geld er mee: "Dit lichaam is mijn brood".
Dan moet Jezus een mannelijke hoer wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou met een lekker lichaam en heerlijk grote handen valt best wat te verdienen hoor.
Een bestand is nog geen vrede, dus valt het nog in de oorlogsperiode, hoewel er geen oorlog gevoerd wordt (geen gevechtshandelingen).quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hoe kan het dan deel uitmaken van de oorlog ?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:05 schreef PPL het volgende:
De Tachtigjarige Oorlog (in de modernere geschiedschrijving ook wel De Opstand of de Nederlandse Opstand genoemd) is de naam voor de opstand en strijd in de Nederlanden (1568-1648, met een Twaalfjarig Bestand in de jaren 1609-1621).
Wat is ermee?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Echt geinig om jouw reacties te lezen sinds ik je op de radio heb gehoord.
Kind.
80-jarige oorlog.... niet jaren 80 oorlog sjukkel!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij kan het alles bij elkaar eigenlijk maar 10 jaar geduurt hebben!
anders had het toch niet allemaal in de jaren '80 gepast?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
80-jarige oorlog.... niet jaren 80 oorlog sjukkel!!!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
IK heb Nokwande naar ONZIN gekregen....
Met maar 1 woord!
Ik ken nu je gevoelige plekje.....
En weet ergens een puber die deze info vást op prijs zal kunnen stellen.....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu voel ik me genomen bij mijn gevoelige plekje
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je dat zo expliciet moet vragen spreekt dat al voor zich, denk je niet?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
Niet zo hard, straks wordt Mirage weer wakker....
Morgen nog een keer?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom niet zo hard? Tuurlijk wel... MIRAGE!!!!!!!
Ik ken haar gevoelige plekjes ook heeeel goed hoor. Dus ze kan toch zo meedoen
Daar hou je vast geen 80-jarige oorlog aan over ( om maar even krampachtig ontopic te blijven)
Ik heb volgens mij ook zo ergens een pijpfoto liggen, was dat ook toen jij werd verwend of een ander?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik ga verwend worden,.....
Eindelijk.
wat doe ik in dit topic...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook zo ergens een pijpfoto liggen, was dat ook toen jij werd verwend of een ander?
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook zo ergens een pijpfoto liggen, was dat ook toen jij werd verwend of een ander?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |