NIEMAND!! Leren zul je!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
msn ligt er uit dus wie praat er tegen me tijdens hethuiswerk maken?
Ach ik moet ook nog maar 2 daagjes..quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ben ik weer!![]()
Had ik al verteld dat ik al weekend heb.
Ja ik ooK! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dát heb ik net nodig ja, om mijn dag helemaal compleet te maken![]()
Ik tot half 7quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik ooK! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant
Ik mag morgen wel tot 8 uur uitslapen
Morgen op school bier drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dát heb ik net nodig ja, om mijn dag helemaal compleet te maken![]()
Gewoon midden in de aula?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Morgen op school bier drinken
In het cafe op school, op donderdag vanaf 4 uur bier voor 1 euroquote:
auch!!quote:
Normaal ben ik er half 6 uitquote:
Café op school?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In het cafe op school, op donderdag vanaf 4 uur bier voor 1 euro![]()
Cijfers willen we horen uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
auch!!![]()
ich hatte einen deutsche so diese tag, und ich habe es gut getan!!![]()
![]()
en ik ken mn fransje woordjes![]()
alleen ik krijg morgen wel mn rapport![]()
Ik zou ook heel blij zijn als ik eens een keer tot 8 uur in mijn bed zou kunnen liggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Normaal ben ik er half 6 uit
Dus laat mij is blij zijn
Okeequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Normaal ben ik er half 6 uit
Dus laat mij is blij zijn
Ga is echt student worden ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Café op school?Zo kan school dus toch leuk zijn.. heb k dus weer niet he..
![]()
ik weet al dat ik 3 onvoldoendes hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Cijfers willen we horen uiteraard
Kijken of je op kan tegen mijn 10'en geweld
Komt vast nog wel als je van de middelbare school af bentquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Café op school?Zo kan school dus toch leuk zijn.. heb k dus weer niet he..
![]()
Dus we nemen er maar een biertje opquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zou ook heel blij zijn als ik eens een keer tot 8 uur in mijn bed zou kunnen liggen
Ohjee! *uithuilschouder*quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik weet al dat ik 3 onvoldoendes heb![]()
Verdommequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga is echt student worden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |