Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Wanneer is jou laatste jaar Astrid, dit jaar toch of niet?
wat ga jij studeren eigenlijk>quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef saaw het volgende:
komt echt wel goed hoor!
als je in utrecht gaat wonen en de maximale lening neemt is er verder toch geen probleem? die lening is een hele tijd renteloos. en gewoon hopen op een goede baan na je studie, wat je zowiezo wilt neem ik aan, en dan kan je hem rustig afbetalen
ik ga University College doen met in het eerste jaar spaans, filosofie, introductie quantum fysica, psychologie en scheikundequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wat ga jij studeren eigenlijk>
Oke danquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga University College doen met in het eerste jaar spaans, filosofie, introductie quantum fysica, psychologie en scheikunde
Omdat ik geen zin heb afgewezen te wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef saaw het volgende:
bewust geen Law College? en zo ja waarom niet?
je kan het toch proberen? zo niet kun je altijd nog gewoon rechten gaan doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb afgewezen te wordenik ben een middelmatige leerling dus vandaar, bovendien leer je hetze;lfde alleen ga je daar intensiever met het werk om en krijg je een certificaat extra als je afgestudeerd bent.
Het kan maar het Law College heeft niet echt voor mij meer waarde dan de gewone studie dus dan kies ik daar liever meteen voor, wordt me ook de stress bespaart van de gesprekken enzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef saaw het volgende:
[..]
je kan het toch proberen? zo niet kun je altijd nog gewoon rechten gaan doen
Hoiquote:
krijg je daar stress door dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het kan maar het Law College heeft niet echt voor mij meer waarde dan de gewone studie dus dan kies ik daar liever meteen voor, wordt me ook de stress bespaart van de gesprekken enzo.
Daar kunnen 200 mensen toegelaten worden ben je al zeker van toelating eigenlijk dan? En bij law college is dat niet zo hoor volgens mij. Ik heb al 5 maanden wachttijd opgebouwd en familie in de buurt dus dat is niet een probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef saaw het volgende:
[..]
krijg je daar stress door dan?
nja voordeel aan die college dingen [ook die die ik ga doen] is dat je on campus woont, en dus zowiezo een goedkope woning hebt[in utrecht een woning vinden is moeilijk]
er worden meer dan 200 mensen toegelaten! afgelopen jaar 290 geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daar kunnen 200 mensen toegelaten worden ben je al zeker van toelating eigenlijk dan? En bij law college is dat niet zo hoor volgens mij. Ik heb al 5 maanden wachttijd opgebouwd en familie in de buurt dus dat is niet een probleem.
Ik heb nog dik 8 maanden he. De meeste aankomende eerstejaars staan nog niet ingeschreven denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:52 schreef saaw het volgende:
[..]
5 maanden wachttijd is niet erg veel hoor
en ik ben al zeker van een toelating ja, heb SAT's gedaan [een amerikaanse test voor highschool] en de maximale punten gehaald. moet wel nog op gesprek komen maar ben zowiezo aangenomen
Klaar met?quote:
school voor vandaagquote:
Ooh oki, lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef saaw het volgende:
[..]
school voor vandaag
ff wat drinken en dan boodschappen doen en vanavond taco's maken
gans de dag alquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef hallo_mensen het volgende:
T is weer mistig buiten
Hier was anders bijna geen mistquote:
Utrecht, Middelburg of Maastricht?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga University College doen met in het eerste jaar spaans, filosofie, introductie quantum fysica, psychologie en scheikunde
Hier aan het wachten tot het eten klaar isquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:52 schreef snopprinses het volgende:
aan het wachten tot het eten er is
Als ik ga eten kom ik daarna niet meer onlinequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef RemcoW85 het volgende:
Ahh gelukkig, ik was al bang dat ik de avond in mijn eentje vol moest maken.
Ik ben zeer blij dat mijn eerste Klaagtopic goed wordt ontvangen. Dat zie je maar zelden in KLB.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als ik ga eten kom ik daarna niet meer onlinedan is het de beurt aan anderen
* Wiwi101 is presentatie in elkaar aan het gooienquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]![]()
, helaas. Hopen dat er nog genoeg anderen zullen zijn vanavond
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |