Biefstukje bij kaarslicht kan ook romantisch zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef Burner82 het volgende:
ik kan nie echt koken, maar ik vind meestal wel lekker, wat ik maak
Boerenkool met worst is smerigquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En wat zou je maken als je een romantisch diner zou hebben?
En ga niet zeggen dat je dan ook boerenkool met worst gaat koken omdat dat het enige is dat je kan maken![]()
koken, wassen, strijken, boodschappen doen, hoef ik over paar jaar niet meer te doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Biefstukje bij kaarslicht kan ook romantisch zijn![]()
Groente, vlees en aardappelen, mn beeld van de Nederlander is weer bevstigdquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boerenkool met worst is smerig
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten... Steak en boontjes en mash potato of zo... iets dat hij ook lekker vindt![]()
Ga je samenwonen met een huishoudsterquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
koken, wassen, strijken, boodschappen doen, hoef ik over paar jaar niet meer te doen
Behalve dat mijn vent geen Nederlander is, zit je goed hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Groente, vlees en aardappelen, mn beeld van de Nederlander is weer bevstigd
Maakt niemand van jullie wel eens rijst of bami (of roti) ?
![]()
aardappels, eet ik niet vrijwillig, smerige dingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Groente, vlees en aardappelen, mn beeld van de Nederlander is weer bevstigd
Maakt niemand van jullie wel eens rijst of bami (of roti) ?
![]()
Wat een stomme telefoonquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:00 schreef creno het volgende:
en dit was mijn eerste GSM
[afbeelding]
nope, maar frank vertrouwd mij niet met die dingen, dus doet hij hetquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga je samenwonen met een huishoudster![]()
Gekookte vind ik ook vies. Maar mashed of gebakken of gefrituurd is wel lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
aardappels, eet ik niet vrijwillig, smerige dingen
Rijst met gewokte groentes in een zoete saus...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behalve dat mijn vent geen Nederlander is, zit je goed hoor
Ik maak ook graag rijst met kip en paprika maar dat vond ik niet zo romantisch.
ja, maar dan is het puree, schijfjes, of fritesquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gekookte vind ik ook vies. Maar mashed of gebakken of gefrituurd is wel lekker
nee, pittige saus is lekkerder bij wokkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rijst met gewokte groentes in een zoete saus...![]()
(Ja, inderdaad, dat is wel eens voor mij gemaakt![]()
)
Een keer had hij er een pittig suasje doorheen gedaan, toen zei ik: niet meer doen, peper zorgt voor minder harmonie in het etenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, pittige saus is lekkerder bij wokken
nee hoor, maar met pittige saus, bedoel ik nie peper hequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een keer had hij er een pittig suasje doorheen gedaan, toen zei ik: niet meer doen, peper zorgt voor minder harmonie in het eten![]()
Hij antwoordde: ik heb er geen peper in gedaan, maar een pittige saus. Toen zei ik: hoe denk je dat een saus pittig wordt gemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee hoor, maar met pittige saus, bedoel ik nie peper he
ik hou van pittig etendus peper erin is zker wel harmonie in het eten
(voor zover ik er verstand van heb, en dat is vrij weinig
)
ik heb 3 in 1quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:21 schreef davidov het volgende:
Doe mij maar iemand met wie ik opvallend lang een goed gesprek kan hebben zonder te vervelen, of iemand met een erg goed gevoel voor humor....
tuurlijk een held in de keuken is mooi meegenomen maar daar heb je maar 1x per dag wat aan
ja, maar peper is in kook termen iets anders dan pittige saus he....quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij antwoordde: ik heb er geen peper in gedaan, maar een pittige saus. Toen zei ik: hoe denk je dat een saus pittig wordt gemaakt
![]()
Intelligente mensen zijn zeker ook sexy. Ik was een keer met een leuke dame aan het praten en ze kwam zo intelligent over en haar humor was ook zo verfijnd! Jammer genoeg was ze 30, getrouwd en al moederquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:21 schreef davidov het volgende:
Doe mij maar iemand met wie ik opvallend lang een goed gesprek kan hebben zonder te vervelen, of iemand met een erg goed gevoel voor humor....
tuurlijk een held in de keuken is mooi meegenomen maar daar heb je maar 1x per dag wat aan
Wie, "hij"?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een keer had hij er een pittig suasje doorheen gedaan, toen zei ik: niet meer doen, peper zorgt voor minder harmonie in het eten![]()
Ik wou net zeggen, wanneer heb ik je ontmoet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Intelligente mensen zijn zeker ook sexy. Ik was een keer met een leuke dame aan het praten en ze kwam zo intelligent over en haar humor was ook zo verfijnd! Jammer genoeg was ze 30, getrouwd en al moeder![]()
Peper als in een stuk peper of als in een pittige saus, als je peper in mn eten gooit, dan krijg je het met mij aan de stokquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, maar peper is in kook termen iets anders dan pittige saus he....
Dus getrouwd ben je alquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, wanneer heb ik je ontmoet?
niet dat ik het gevoel heb, dat ik ooit voor je zal koken, maar stel, dat het er ooit eens van komt, kzal niks van pittige ingredienten eraan toe voegen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Peper als in een stuk peper of als in een pittige saus, als je peper in mn eten gooit, dan krijg je het met mij aan de stok![]()
![]()
Yeah, al bijna negen maanden... jezus, wat vliegt de tijdquote:
Verdoriequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
niet dat ik het gevoel heb, dat ik ooit voor je zal koken, maar stel, dat het er ooit eens van komt, kzal niks van pittige ingredienten eraan toe voegen...![]()
gebruik je die alleen voor mensen die peper in je eten gooien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieIk wilde mn zweep weer eens uit de kast halen
![]()
koester datquote:
Hmm, in die tijd had er inderdaad heel wat kunnen gebeurenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, al bijna negen maanden... jezus, wat vliegt de tijd
Nee, ik gebruik van alles als excuus:quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gebruik je die alleen voor mensen die peper in je eten gooien?
ik doe niks andersquote:
Ja, en je ontwijkt wel erg sneaky mijn vraag "welke hij"quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, in die tijd had er inderdaad heel wat kunnen gebeuren![]()
![]()
Je kent BB onderhand toch welquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en je ontwijkt wel erg sneaky mijn vraag
Sambalquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef Sunjammer het volgende:
Ik had laatst Ajam Paniki gemaakt... alleen iets te veel sambal.
De stoom kwam zelfs onder m'n teennagels vandaan
Ik hou van pittig eten, maar dit was me toch iets te gortig hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
SambalMadame Jeanette is pas peper
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chilipeper
Vlarp, hou jij van Indiaas etenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik hou van pittig eten, maar dit was me toch iets te gortig hoor![]()
Trouwens, er is een verschil tussen pittig en gekruid he.
BTW, vraag eens aan Vlarp of hij van Indiaas eten houdt...
een vriend van me doet dat welquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vlarp, hou jij van Indiaas eten![]()
![]()
Klopt het dat Nederlanders over het algemeen niet goed tegen peper kunnen, je kent het wel: tranen in de ogen, lucht naar binnen zuigen, de bekende verschijnselen dus![]()
Soms is het leven zo oneerlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo
Mn telefoon is opgeladen, alleen klote dat siemens niet al mn nummers en smsjes meenam
Geen idee wat een straalapparaat is, tevens geen idee waar Driebergen ligt, maar het klinkt allemaal heel leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:05 schreef Burner82 het volgende:
rest van de week vrijalleen morgen ff nieuw straal apparaat halen... in driebergen
JA!!, kijkt naar Petre86quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klopt het dat Nederlanders over het algemeen niet goed tegen peper kunnen, je kent het wel: tranen in de ogen, lucht naar binnen zuigen, de bekende verschijnselen dus![]()
Driebergen ligt naast Zeist in de provincie Utrecht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geen idee wat een straalapparaat is, tevens geen idee waar Driebergen ligt, maar het klinkt allemaal heel leuk![]()
Utrecht ken ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:12 schreef tech het volgende:
[..]
Driebergen ligt naast Zeist in de provincie Utrecht.Een aardig eindje bij Roermond uit de buurt...
Wat een straalapparaat is kan Burner je in geuren en kleuren vertellen.
Uhhuquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind jongens met tranen in de ogen schattigJij niet?
![]()
straal apparaat: een nieuw torbo straal apparaat, met nieuwe compressorquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geen idee wat een straalapparaat is, tevens geen idee waar Driebergen ligt, maar het klinkt allemaal heel leuk![]()
Makkelijker zou het zijn als je zou vertellen dat met zo;n apparaat gevels gereinigd kunnen wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
straal apparaat: een nieuw torbo straal apparaat, met nieuwe compressordat is om te zandstralen (voor de leken onder ons) daarmee worden hoofdzakelijk gevels en gebouwen mee gestraald... driebergen schijnt bij utrecht te liggen
das best ver, vanuit limburg
Ben jij ook sexyquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
kokende mannen zijn zeker sexy
ik weet het van mezelf
jongens met tranen in de ogenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind jongens met tranen in de ogen schattigJij niet?
![]()
ja, zo een straal is dat..... alleen een gevel reinigen, kan nog wel op meerdere manierenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Makkelijker zou het zijn als je zou vertellen dat met zo;n apparaat gevels gereinigd kunnen worden
Het is maar een suggestie van BB
Er komt toch een harde straal water vermengd met zand uit? Ik zag bij een wetenschapsquiz een keer dat met zo;n straal gewoon in staal 'gesneden' kon worden![]()
![]()
om dat over jezelf te zeggen?quote:
Nóg meer manieren? Ik vond een zandstraalapparaat al geweldig klinken. Verblijd ons eens met je kennis van het reinigen van gevelsquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, zo een straal is dat..... alleen een gevel reinigen, kan nog wel op meerdere manieren
Dat mag je inderdaad best over jezelf zeggen, ik ben ook sexyquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
om dat over jezelf te zeggen?
ik kan wel sexy zijn denk ik
ik juist wel denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad best over jezelf zeggen, ik ben ook sexyMaar niet als ik kook
![]()
chemisch reinigen, warm water hoge druk...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nóg meer manieren? Ik vond een zandstraalapparaat al geweldig klinken. Verblijd ons eens met je kennis van het reinigen van gevels![]()
Jargonquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
chemisch reinigen, warm water hoge druk...
Aha, dat is Stevens fetisjisme: mannen die huishoudelijke taken uitvoerenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik juist wel denk ik
ook als ik poets
als ik aan het koken of poetsen ben kan Ang3l niet van me afblijven geen idee waar dat nou aan ligt
maar waarom ben jij juist niet sexy als je kookt?
ja, tis jargon, en verder volstrekt helder nederlands.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jargon(Is dit jargon? Ach, wat maakt het uit:
)
![]()
Is er op dit moment een gozer bezig te koken voor je? Zo ja, vind je dat sexy?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef Just-Dennis het volgende:
Was het eten maar klaar
Was het maar zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is er op dit moment een gozer bezig te koken voor je? Zo ja, vind je dat sexy?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef Andyvie het volgende:
Creme Brulée is best lekkerZal ik dat 2e bakje ook nemen?
Ik ben aan het bedenken of dat ook sexy kan zijn, ik kom hierop terugquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kook ook wel eens.
Van woede.
En op wie richt je dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kook ook wel eens.
Van woede.
Oehquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
SambalMadame Jeanette is pas peper
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chilipeper
Als iedereen nou gewoon gezellig naar het openluchtmuseum gaat in Arnhem, kunnen ze het zelf zienquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
En ff voor de duidelijkheid mama... een opkamertrap is helemáál niets nieuws! Dat is juist iets ouds want vrijwel alle oude boerderijen hebben een zogeheten OPKAMER.
Een opkamer is een kamertje dan "zweeft" tussen de begane grond en de 1e verdieping. Hij zit OP de kelder, en de keler zit half in de grond, half boven de grond. Dus die kelder komt tot halverwege de begane grond. daar zit dan de opkamer bovnop die het gat aanvult tot de 1e verdieping (slaapkamer). En voor de oplettenden onder ons: Inderdaad, een opkamer is dus ook maar ongveer een halve verdieping hoog, dus je moet bukken
En daar slaap je dus momenteel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
En ff voor de duidelijkheid mama... een opkamertrap is helemáál niets nieuws! Dat is juist iets ouds want vrijwel alle oude boerderijen hebben een zogeheten OPKAMER.
Een opkamer is een kamertje dan "zweeft" tussen de begane grond en de 1e verdieping. Hij zit OP de kelder, en de keler zit half in de grond, half boven de grond. Dus die kelder komt tot halverwege de begane grond. daar zit dan de opkamer bovnop die het gat aanvult tot de 1e verdieping (slaapkamer). En voor de oplettenden onder ons: Inderdaad, een opkamer is dus ook maar ongveer een halve verdieping hoog, dus je moet bukken
de goei kamer ken ik welquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij zit dat suiker gewoon in een zakje, en dat zou vanzelf moeten carameliseren, maar dat lukte niet zo goed, maar goed, boeiuh!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:20 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe dat suiker met een vlam bewerkt wordt![]()
Je legt de suiker op het gebakje en het caramelliseert, dat klinkt inderdaad wonderbaarlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Bij mij zit dat suiker gewoon in een zakje, en dat zou vanzelf moeten carameliseren, maar dat lukte niet zo goed, maar goed, boeiuh!
die reclame van specsavers is weer welquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:53 schreef wonderer het volgende:
Die reclames van XS4ALL zijn ZOOOO triest
Ik wil dat nummer van ballroom dancing of zoiets, ik weet niet eens meer waar het reclame voor is, maar dat nummer is echt gaaf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:59 schreef creno het volgende:
[..]
die reclame van specsavers is weer wel![]()
"ik zie, witte wadak zie, ik zie een eeeel grooot licht"
Daar is hij te oud voorquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
Brad Pitt wil een homo-rol gaan spelen...
Die heeft al een keer een schandknaap gespeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar is hij te oud voor![]()
de rol kan beter naar Orlando gaan![]()
![]()
Nou en?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
Daar raakte ik inderdaad ook aardig van in paniek. Ie!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef Sunjammer het volgende:
Ik had laatst Ajam Paniki gemaakt... alleen iets te veel sambal.
De stoom kwam zelfs onder m'n teennagels vandaan
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar raakte ik inderdaad ook aardig van in paniek. Ie!
Da's toch leuk? Door Brokeback Mountain is het blijkbaar niet zo raar meer om een homo-rol te spelen voor uberberoemde acteurs. Nou Tom Crude Cruise nogquote:
Welke film was datquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heeft al een keer een schandknaap gespeeld.
Die gaat nog liever dood.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch leuk? Door Brokeback Mountain is het blijkbaar niet zo raar meer om een homo-rol te spelen voor uberberoemde acteurs. Nou Tom Crude Cruise nog
Wilde.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef Sunjammer het volgende:
*bacillen in topic verspreid*
Ja? Gelukkig!quote:
Die gozers komen ook al over alsof ze alles van te voren geoefend hebben en het nu acterenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Nuvole het volgende:
"NEXT!"
Amerikaanse homojo's op Veronica nu...
Dat programma zal vast wel van voor tot achter gerepeteerd zijn. En over Amerikanen hoef ik jou vast niks te vertellen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die gozers komen ook al over alsof ze alles van te voren geoefend hebben en het nu acterenWat is dat toch...
Die sophisticated California Amerikanen zijn heel wat anders dan mijn uit de klei getrokken Ier hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat programma zal vast wel van voor tot achter gerepeteerd zijn. En over Amerikanen hoef ik jou vast niks te vertellen.
Nu al reclame trouwens.
Je hubbie is dus eigenlijk een import-Amerikaan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die sophisticated California Amerikanen zijn heel wat anders dan mijn uit de klei getrokken Ier hoor
Als je dat tegen hem zegt, wordt ie kwaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je hubbie is dus eigenlijk een import-Amerikaan?
Beter!
nee ik slaap op de hooizolderquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar slaap je dus momenteel?
Die speelde hij in Interview with the Vampire al stiekemquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
Nu snap ik waarom ik die homo'tjes niet zag toen ik net ging zoeken op Veronicaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef Nuvole het volgende:
Zo, nu kan ie echt op standby.
Ja, en ik maar wachten op een zoen tussen hem en Antonioquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die speelde hij in Interview with the Vampire al stiekem
O nee, bisexueel.
[afbeelding]
En ook die speelde al een bisexueelquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch leuk? Door Brokeback Mountain is het blijkbaar niet zo raar meer om een homo-rol te spelen voor uberberoemde acteurs. Nou Tom Crude Cruise nog
Inderdaad, dat is dus weldegelijk iets andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die speelde hij in Interview with the Vampire al stiekem
O nee, bisexueel.
[afbeelding]
Moet je de boeken lezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en ik maar wachten op een zoen tussen hem en Antonio
Wetenschappelijk onderzoek heeft anders aangetoond dat....quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is dus weldegelijk iets anders![]()
Ik heb me door de eerste twee heengeworsteld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je de boeken lezen
Hou er dna wel rekening mee dan Armand (de rol van Antonoio) 16 jaar is he
Nehquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb me door de eerste twee doorgeworsteld.
En alsof leeftijd ertoe doet bij vampiers
Een Amerikaan van goede komaf dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je dat tegen hem zegt, wordt ie kwaadMaar z'n pa heeft nog in Ierland op school gezeten en hij kan Iers burgerschap claimen. Zijn moeder is tweede generatie Brit, haar vader was een Brit die voor de Amerikanen vocht in de tweede wereldoorlog.
Maar er stroomt dik Keltisch bloed door zijn aderen
quote:
Ik wacht gespannenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek heeft anders aangetoond dat.....
Omdat het anders te controversieel zou zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nehmaar dat geeft de slechte casting wel een beetje aan
ik bedoel... Antonio banderas 16? Neh
[afbeelding]
Spreek de naam van die film nooit uit in mijn bijzijn!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
Ik vond de casting beter dan in Queen of the Damned.
Duly noted... *backs away*quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek de naam van die film nooit uit in mijn bijzijn!![]()
Hij staat in de kast, dat wel, maar verder ..............
quote:
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vond de film helemaal niks.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Die film is gewoon en absolute verkrachting van het boek.
Vrijwel niets is heelgelaten van de karakters, het verhaal, de stijl.
Alexander was homoquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
brad speelde toch achilles.. dat was toch een homo?
ik dacht achilles ook, en was dat neefje van hem volgens de mythologie eigenlijk zijn loverboyquote:
in die tijd stelde seksualiteit heel wat anders voor trouwens.quote:
Iedereen is gewoon homoquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik dacht achilles ook, en was dat neefje van hem volgens de mythologie eigenlijk zijn loverboy
Die gekke Grieken tochquote:
Kweet nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Alexander kwam dan ook uit Macedonië
U riep?quote:
Dacht dat jij het nog steeds bentquote:
op 1 of andere manier heb ik ineens zin in een mckroketquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Alexander kwam dan ook uit Macedonië
Nog welquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht dat jij het nog steeds bent
Ik deel dat gevoel absouut niet met je.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
op 1 of andere manier heb ik ineens zin in een mckroket![]()
Alexander was homo, Achilles was homo, blabla.. Weet je wie homo zijn..JULLIEquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik dacht achilles ook, en was dat neefje van hem volgens de mythologie eigenlijk zijn loverboy
Aantal punten:quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik vond de film helemaal niks.
Is dat nu al op de Nederlandse Televisie dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef Cairon het volgende:
sop weg bij Mr Romance
Ik heb met een van die losers gesproken
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat nu al op de Nederlandse Televisie dan?
Mm, die rechter met die baardschaduw heeft wel wat. Verder een hoog Sylvester Stallone gehalte.quote:
Ah de glorieuze winnaar van het tournament meldt zichquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Zo
Ik zit in D.
Morgen schiphol-taxi en dan heb ik 10 dage de wageSterker nog, ik ken kieze
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef Sunjammer het volgende:
BTW, vraag eens aan Vlarp of hij van Indiaas eten houdt...
Net getraind? Brintaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat zal ik doen.. een bak roomijs gaan eten, of een bord brinta![]()
Een bak roomijsquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat zal ik doen.. een bak roomijs gaan eten, of een bord brinta![]()
Mijnheer Waxxer is het tegenwoordig dus he.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah de glorieuze winnaar van het tournament meldt zich![]()
En voor mij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijnheer Waxxer is het tegenwoordig dus he..
Voor jou..
vanmiddag al getrainedquote:
Dan zal ik u vanaf heden ook gaan vouvayeren wel edelgestrenge heer Waxxerquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijnheer Waxxer is het tegenwoordig dus he..
Voor jou..
Dan mag je nu ijsquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vanmiddag al getraineden daarna brinta gegeten ja
Mijnheer was het he?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zal ik u vanaf heden ook gaan vouvayeren wel edelgestrenge heer Waxxer![]()
Welke zender dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik kijk het ook
ik vind het stom
Bah, ik bleef hangen op 8 ;P Maar was dus 9.quote:
Zeer weledelgestrenge Mijhheer Waxxerquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijnheer was het he?
Ja, en ik vraag u bij deze mijn tuin morgen een grondige onderhoudsbeurt te geven. Wanneer ik thuiskom van Schiphol is de boel p-i-e-k-f-i-j-n in orde!![]()
Dank je.quote:
Goed, van 't voorjaar kom jij als prijs mijn garden renoveren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeer weledelgestrenge Mijhheer Waxxer
tot mijn grote spijt moet ik u helaas mededelen dat ik morgen helaas niet in staat ben om uw tuin te komen schoffelen Gezien de huidige weersomstandigheden zal er de gehele dag vorst in de grond zitten waardoor het niet mogelijk is om ook maar enige vorm van grondbewerking toe te passen
ik ben dan ook genoodzaakt om deze werkzaamheden op een later tijdstip alsnog te komen uitvoeren
Oooooooooooohhhh....quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Dave het volgende:
[..]. Moet dat nu weer hier, zo open en bloot?
.
't Is maar goed dat ik niet gestemd heb, want dan had je dus mooi niet gewonnen hè, jochie.quote:
Owquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:28 schreef Dave het volgende:
[..]
't Is maar goed dat ik niet gestemd heb, want dan had je dus mooi niet gewonnen hè, jochie..
Als jij de mijne masseertquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Leuk he?En je mag ook best wel mijn rug masseren
Ik heb geen klonen Vlarpie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met welke kloon had je hier iets willen posten?![]()
Rightquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen klonen Vlarpie.
Ik speel liever andere spelletjes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OwJa maar weet je, ik ben altijd van de tegenprestaties.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:54 schreef OutKast het volgende:
Ik als homo kijk liever naar hetero porno omdat ik dat geiler vind om te zien.
Dat is vet wax, geen spiermassaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dat is goedeens even met mijn knokkels op die gespierde schouders van je
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:38 schreef Dave het volgende:
Ik ben eigenlijk heel vredelievend. Zullen we pim-pam-petten?
Nounounounou nu doe je net alsof je weet ik 't wat voor Griekse bootverhuurster bent!quote:
Nou, dat is toch wel hetzelfde als een Nederlander die nog nooit een tulp heeft gezien!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:39 schreef Dave het volgende:
Of vier-op-een-rij? Dat heb ik nog nooit gedaan.
Okay!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig.Ik ben ook niet zo van de haat en nijd.
Pim-pam-petten, ik heb altijd al gedacht dat jou dat zou liggen! Nou, is goed. Aan de keukentafel maar?
Lel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Okay!
Een lichaamsdeel met een.....
*trrrrrrrrrrrrrr....tk*
L.
Spel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel hetzelfde als een Nederlander die nog nooit een tulp heeft gezien!Dat wordt een spel-ontmaagding!
quote:
quote:lel (de ~, ~len)
1 beweeglijk, slap neerhangend stuk vlees of vel [o.a. bij sommige hoenders]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou nu doe je net alsof je weet ik 't wat voor Griekse bootverhuurster bent!
Dan kneed ik het wel tot spiermassa
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef Dave het volgende:
Bedoelde u: slap neerhangende stuk vlees
Okay, laten we 'lel' maar goed rekenen, Waxxiepaxxie.quote:::: NIGHTFLY :::
Onder de meiden in de dancing bevond zich een exemplaar dat we stuk voor stuk
... Ik las d teleurstelling in haar gezicht toen ze mijn slap neerhangende lul ...
nightfly.nl/verhalen/verhalen2. php?id=117&title=Dikzak&cat=Hetero - 21k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Langerhans' eilandjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Okay!
*trrrrrrrrrrrrrr....tk*
L.
Oeh oeh oeh...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Okay!
*trrrrrrrrrrrrrr....tk*
L.
Dikzak categorie hetero?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef Dave het volgende:
[..]
[..]
Okay, laten we 'lel' maar goed rekenen, Waxxiepaxxie.
Ik ben er nog niet uit of dat slap neerhangende stukken vlees zijn of nietquote:
Dat gaat natuurlijk HARDSTIKKE mis op den duurquote:
Of lymfeklieren of de in vakjargon hetende liklap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef Dave het volgende:
Het juiste antwoord was natuurlijk 'long'.
Of juist hartstikke goed... ligt eraan wat je onder goed of fout verstaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk HARDSTIKKE mis op den duur
Het houdt helaas op bij plaatje 20.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte sokken, het begin van het einde.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3D twister (6 matten!) met partners die aan elkaar vast zittenquote:
onder fout versta ik in ieder geval die witte sokkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of juist hartstikke goed... ligt eraan wat je onder goed of fout verstaat
Die mag je eigenlijk niet eens in een lade van je kast hebben liggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
onder fout versta ik in ieder geval die witte sokken
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb nog nooit twister gespeeld..
Ik ben vrij lenig, dus misschien zou het bij mij langer duren (geen idee) maar ik geef toch de voorkeur aan andere spelletjes. Kolonisten van Catan enzo. Maar misschien is daar ook wel een vieze uitbreidingsset van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Dave het volgende:
Oh, ik wel. Maar dan de kinderlijk naïeve variant.
Linkervoet op rood, etc. En na 6 keer draaien was het al afgelopen.
quote:Algemeen
* Vrijstaand
* Opp. ca. 92 m2
Woonkamer
* Zit- en eethoek
* TV o.a. met Canal+
* Stereotoren
* Open haard
Keuken
* Open keuken
* Magnetron
* Afwasmachine
Slaapkamer(s)
* 2slaapkamers met elk twee 1-persoonsbedde
* Bedden voorzien van dekbedden
Sanitair
* Ligbad/whirlpool
* Wastafel
* Apart toilet
* Apart 2etoilet
* Privé-sauna
* Zonnehemel
Overige
* CV
* Terras met tuinmeubelen
* Parasol
* Berging
* Traphekje
Voorhoofd toch? Vorbips? Daar zit helega geen bips hahahahahahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Dus lichaamsdeel met een V zou jou niet verder brengen dan 'voorbips'?
Potátoe, potàtoe.quote:
Dus feestje?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef Vlarp het volgende:
Over twee weken zit ik hier 4 dagen![]()
:
[..]
Met XMN8R.. oa.. en weet niet wie we meeslepenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Potátoe, potàtoe.
Landal, centerparcs, granddorado, de haan.
LeukMet wie?
We gaan de boel daar crashenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef Vlarp het volgende:
:
[..]
Met appel krrrrrrrrrruimel vlaaiquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan de boel daar crashenPARTY!!!!!!!
De Haan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Potátoe, potàtoe.
Landal, centerparcs, granddorado, de haan.
LeukMet wie?
Waarom is dat eigenlijk zo fout?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
onder fout versta ik in ieder geval die witte sokken
Tegen Limburg-aan-nog-net-noord-brabantsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf geboekt en alles?Wat goed!!! maar het klinkt Limburgs trouwens!!
Het is volgens mij niet zo ver van E. of V.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is't dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegen Limburg-aan-nog-net-noord-brabants
Rij jij, dan neem ik de drank wel mee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet, zoals je't omschrijftquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet zo ver van E. of V.
Ja is ook! Maar alleen als we daar kunnen pitten want ik ga me klem zuipen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Rij jij, dan neem ik de drank wel mee.
Jij bent dna ook een stuk dikkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Ik binnenkort ook, maar dan in 6 persoonshuisje..
.
Overloon... uurtje rijden vanaf Eindhovenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Nee dat lijkt me ook niet, zoals je't omschrijft
Gezellig..quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Rij jij, dan neem ik de drank wel mee.
Dat is niet mijn huis hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef Vlarp het volgende:
:
[..]
Oh.,. je handdoekje zit los..quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me doodeng, met medefokkers in de sauna van zo'n huisje..
O dat moet te doen zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Overloon... uurtje rijden vanaf Eindhoven.
ik haat sauna'squote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Lijkt me doodeng, met medefokkers in de sauna van zo'n huisje..
Als jullie er op zaterdag avond zijn kan je even in de nieuwe Zenith gaan kijkenquote:
Jaaaaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zodra je verhuisd ben kom ik kijken..
De club in duitsland, niet het strandquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar is het dan nog veel te koud voor![]()
Nee want je geitjes neem je niet meequote:
Nou enquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want je geitjes neem je niet mee
E-Dry in Geldernquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De club in duitsland, niet het strand
dat is toch bij Venray de bgrens over?
Of nee... venLObij horst en zo ...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De club in duitsland, niet het strand
dat is toch bij Venray de bgrens over?
Of nee... venLObij horst en zo ...
Als ik ja zeg dan komen eronverwachts vast nog meer mensen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gezellig..
Zet ik de whirlppol vast aan
Zoals?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik ja zeg dan komen eronverwachts vast nog meer mensen.
Daarin tegen is een Turks stoombad weer wel lekker.quote:
Want?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat raad je nooit hier.
Weet jij veel wat voor ranzige geesten hier rondlopen?quote:
CDPquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat raad je nooit hier.
én je ziet de overige inzittenden niet zo goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarin tegen is een Turks stoombad weer wel lekker.
Ik zou gewoon ene enooorme zwembroek aantrekkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
én je ziet de overige inzittenden niet zo goedkan ook een nadeel zijn natuurlijk
![]()
En je kan nog eens aan iemand zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
én je ziet de overige inzittenden niet zo goedkan ook een nadeel zijn natuurlijk
![]()
Dunno.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nah, zo erg zou het toch niet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |