Biefstukje bij kaarslicht kan ook romantisch zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef Burner82 het volgende:
ik kan nie echt koken, maar ik vind meestal wel lekker, wat ik maak
Boerenkool met worst is smerigquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En wat zou je maken als je een romantisch diner zou hebben?
En ga niet zeggen dat je dan ook boerenkool met worst gaat koken omdat dat het enige is dat je kan maken![]()
koken, wassen, strijken, boodschappen doen, hoef ik over paar jaar niet meer te doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Biefstukje bij kaarslicht kan ook romantisch zijn![]()
Groente, vlees en aardappelen, mn beeld van de Nederlander is weer bevstigdquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boerenkool met worst is smerig
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten... Steak en boontjes en mash potato of zo... iets dat hij ook lekker vindt![]()
Ga je samenwonen met een huishoudsterquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
koken, wassen, strijken, boodschappen doen, hoef ik over paar jaar niet meer te doen
Behalve dat mijn vent geen Nederlander is, zit je goed hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Groente, vlees en aardappelen, mn beeld van de Nederlander is weer bevstigd
Maakt niemand van jullie wel eens rijst of bami (of roti) ?
![]()
aardappels, eet ik niet vrijwillig, smerige dingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Groente, vlees en aardappelen, mn beeld van de Nederlander is weer bevstigd
Maakt niemand van jullie wel eens rijst of bami (of roti) ?
![]()
Wat een stomme telefoonquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:00 schreef creno het volgende:
en dit was mijn eerste GSM
[afbeelding]
nope, maar frank vertrouwd mij niet met die dingen, dus doet hij hetquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga je samenwonen met een huishoudster![]()
Gekookte vind ik ook vies. Maar mashed of gebakken of gefrituurd is wel lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
aardappels, eet ik niet vrijwillig, smerige dingen
Rijst met gewokte groentes in een zoete saus...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behalve dat mijn vent geen Nederlander is, zit je goed hoor
Ik maak ook graag rijst met kip en paprika maar dat vond ik niet zo romantisch.
ja, maar dan is het puree, schijfjes, of fritesquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gekookte vind ik ook vies. Maar mashed of gebakken of gefrituurd is wel lekker
nee, pittige saus is lekkerder bij wokkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Rijst met gewokte groentes in een zoete saus...![]()
(Ja, inderdaad, dat is wel eens voor mij gemaakt![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |