Dat zegt psv jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Jaap de zelfde claussule in zijn contract staan dat hij eenzijdig kan vertrekken na 1 jaar?

Slaat ook nergens op. Sowieso al drie klassen beter dan Rosales.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef marsu het volgende:
Die Wilhelmsson is gewoon een B-voetballer. Als er morgen weer zo'n dom gerucht op VZ staat dat Ajax Victoria van Willem II wil kopen, vindt iedereen hem opeens fantastisch. DE BESTE MAN WILHELMSSON SPEELT MET ANDERLECHT EN HEEFT NOG NOOIT WAT GEPRESTEERD.

Ik snap niet dat Ajax supporters hem uitfluiten maar wellicht heb ik iets gemist ofzo. Somebody?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef Nashje het volgende:
Waarom wordt Seedorf dan zo uitgefloten?
Ik heb nooit iets tegen Seedorf gehad. Zie 'm daarom ook erg graag terug.

Zal Blind blij mee zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb gehoord dat ze komen
[afbeelding]![]()

Vanwaar toch die eeuwige anti-rosales kruistocht?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Sowieso al drie klassen beter dan Rosales.

Hulp van de scheidsrechter heeft psv ook altijd...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef Roeni3 het volgende:
Gadverdamme, mag ik even zeggen hoe smerig effectief PSV is?![]()
Damn, waarom kan Ajax dat niet.

Toch, 3 kansen, 3 doelpunten, waarvan 2 uit standaardsituaties. Terwijl Groningen het betere van het spel heeft. Bah.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hulp van de scheidsrechter heeft psv ook altijd...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |