quote:Waar Wesley Sneijder de vermeende belangstelling van AC Milan deze week nog wegwuifde met een lach, beginnen de geruchten serieuzer te worden. Ook het gerenomeerde blad VI komt met het bericht. Een delegatie van de Milanezen zou deze week in Amsterdam geweest zijn.
Volgens het voetbaltijdschrift zou Sneijder wel eens in een deal betrokken kunnen worden met de komst van Jaap Stam naar Ajax. De transfer verdediger van de Italianen werd deze week bekendgemaakt.
Sneijder, die onlangs nog verlengde bij Ajax, reageerde afgelopen week lacherig op de interesse. De Utrechtse Oranje-international verklaarde dat hij zijn toekomst de komende seizoenen nog in bij Ajax zag liggen. "Ik heb niets voor niets bijgektekend. Dit is mijn club en hier wil ik nog jaren spelen."
De geruchten worden gesterkt door het feit dat Kenneth Perez volgend seizoen in de Arena speelt. De Deense AZ'er zal een concurrent worden op de positie van schaduwspits. Beide spelers hebben echter ook uitwijkmogelijkheden. Perez kan ook linksbuiten spelen, Sneijder op de linkshalfpositie.

Doe ik met je mee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef -Wolf- het volgende:
Als Sneijder weggaat pleeg ik rituele zelfmoord.

dealquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef -Wolf- het volgende:

Schoen opetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef -Wolf- het volgende:

quote:Hiddink teleurgesteld in Stam
1 februari 2006
De transfer van Jaap Stam naar Ajax is in Eindhoven niet goed gevallen. Trainer Guus Hiddink en aanvoerder Phillip Cocu betreuren de keuze die Stam heeft gemaakt. PSV was zeer nadrukkelijk ook in de race om de verdediger van AC Milan komend seizoen vast te leggen. "Ik had hem er bijzonder graag bij gehad", bevestigde Hiddink dinsdag.
"Het is jammer dat hij voor Ajax heeft gekozen en niet voor ons", zei Cocu. "Ik weet niet wat de beweegredenen voor Jaap waren, maar zo'n speler is een versterking voor elke Nederlandse club." Hiddink gaf aan dat er wel contact is geweest tussen Stam en PSV. "Zijn manager Henk van Ginkel heeft met onze mensen gesproken en ik heb zelf ook contact gehad met manager Braida van Milan, maar uiteindelijk was het financiële plaatje niet haalbaar voor ons. De sportieve waarde van Stam is duidelijk, maar dan moet je afwegen hoeveel dat in economische zin waard is. Op een gegeven moment was het voor ons over en sluiten."
Met de overgang naar Ajax zou een bedrag van zes miljoen euro zijn gemoeid: drie miljoen voor het afkopen van zijn verbintenis met Milan tot medio 2007 en drie miljoen voor de twee contractjaren. Een zware investering, aangezien de restwaarde van het contract nihil is. Daarnaast nam Stam de clausule op dat hij na één jaar alweer kan vertrekken. Die eisen waren PSV te gortig. Volgens Hiddink had Stam een grote aantrekkingskracht op andere spelers kunnen hebben. "Het zou meerdere jongens aan PSV kunnen binden. Zulke spelers hebben een zuigende werking."

Die kans lijkt me steeds groter te worden.quote:1/2/2006 - Grygera krijgt nu tot de zomer de tijd om te beslissen
(Gepost door RvN)
Waarschijnlijk als gevolg van het vastleggen van Jaap Stam, al wordt dat niet aangegeven als reden, krijgt Grygera van Ajax tot de zomer de tijd om te beslissen al dan niet in te gaan op de contractverlenging. Dat meldt Martin van Geel in de nieuwe Voetbal International. Hij voegde er aan toe dat Ajax het liefst wel eerder duidelijkheid krijgt. Binnenkort zullen beide partijen weer om de tafel gaan zitten.
Gaat Grygera niet in op het aanbod, dan gaat Ajax op zoek naar de mogelijkheid om hem te verkopen. Zijn contract loopt in 2007 af.

Foei! Niet vloeken in de kerk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Als Sneijder naar AC Milang aat moet Ajax Seedorf maar proberen te halen.

Ja, die is zo mogelijk de enige die de strafschop van Galasek van zondag kan verbeterenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Als Sneijder naar AC Milang aat moet Ajax Seedorf maar proberen te halen.

quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, die is zo mogelijk de enige die de strafschop van Galasek van zondag kan verbeteren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |