abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34688911
Uitgebreid interview om iets na tienen
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34688996
quote:
Waar Wesley Sneijder de vermeende belangstelling van AC Milan deze week nog wegwuifde met een lach, beginnen de geruchten serieuzer te worden. Ook het gerenomeerde blad VI komt met het bericht. Een delegatie van de Milanezen zou deze week in Amsterdam geweest zijn.

Volgens het voetbaltijdschrift zou Sneijder wel eens in een deal betrokken kunnen worden met de komst van Jaap Stam naar Ajax. De transfer verdediger van de Italianen werd deze week bekendgemaakt.

Sneijder, die onlangs nog verlengde bij Ajax, reageerde afgelopen week lacherig op de interesse. De Utrechtse Oranje-international verklaarde dat hij zijn toekomst de komende seizoenen nog in bij Ajax zag liggen. "Ik heb niets voor niets bijgektekend. Dit is mijn club en hier wil ik nog jaren spelen."

De geruchten worden gesterkt door het feit dat Kenneth Perez volgend seizoen in de Arena speelt. De Deense AZ'er zal een concurrent worden op de positie van schaduwspits. Beide spelers hebben echter ook uitwijkmogelijkheden. Perez kan ook linksbuiten spelen, Sneijder op de linkshalfpositie.
pi_34689058
Sneijder blijft gewoon.....
Haleloeja
pi_34689101
Als Sneijder weggaat pleeg ik rituele zelfmoord.
pi_34689134
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:05 schreef -Wolf- het volgende:
Doe ik met je mee.

Sneijder
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34689138
quote:
deal
pi_34689218
quote:
Schoen opeten
slettebak [@] gmail.com
pi_34689226
quote:
Hiddink teleurgesteld in Stam
1 februari 2006
De transfer van Jaap Stam naar Ajax is in Eindhoven niet goed gevallen. Trainer Guus Hiddink en aanvoerder Phillip Cocu betreuren de keuze die Stam heeft gemaakt. PSV was zeer nadrukkelijk ook in de race om de verdediger van AC Milan komend seizoen vast te leggen. "Ik had hem er bijzonder graag bij gehad", bevestigde Hiddink dinsdag.

"Het is jammer dat hij voor Ajax heeft gekozen en niet voor ons", zei Cocu. "Ik weet niet wat de beweegredenen voor Jaap waren, maar zo'n speler is een versterking voor elke Nederlandse club." Hiddink gaf aan dat er wel contact is geweest tussen Stam en PSV. "Zijn manager Henk van Ginkel heeft met onze mensen gesproken en ik heb zelf ook contact gehad met manager Braida van Milan, maar uiteindelijk was het financiële plaatje niet haalbaar voor ons. De sportieve waarde van Stam is duidelijk, maar dan moet je afwegen hoeveel dat in economische zin waard is. Op een gegeven moment was het voor ons over en sluiten."

Met de overgang naar Ajax zou een bedrag van zes miljoen euro zijn gemoeid: drie miljoen voor het afkopen van zijn verbintenis met Milan tot medio 2007 en drie miljoen voor de twee contractjaren. Een zware investering, aangezien de restwaarde van het contract nihil is. Daarnaast nam Stam de clausule op dat hij na één jaar alweer kan vertrekken. Die eisen waren PSV te gortig. Volgens Hiddink had Stam een grote aantrekkingskracht op andere spelers kunnen hebben. "Het zou meerdere jongens aan PSV kunnen binden. Zulke spelers hebben een zuigende werking."
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34689281
Mag hij flink wat kosten dan, aangezien hij net tot 2010 heeft bijgetekend...
Houd van een lijntje.
pi_34689288
Ik ben teleurgesteld in Hiddink, die kerel heeft met zijn tong al geprobeerd om in ieder ajax holletje te kruipen .
slettebak [@] gmail.com
pi_34689307
De enige die nu nog weggaat zou kunnen gaan is Grygera denk ik.

edit:
quote:
1/2/2006 - Grygera krijgt nu tot de zomer de tijd om te beslissen
(Gepost door RvN)

Waarschijnlijk als gevolg van het vastleggen van Jaap Stam, al wordt dat niet aangegeven als reden, krijgt Grygera van Ajax tot de zomer de tijd om te beslissen al dan niet in te gaan op de contractverlenging. Dat meldt Martin van Geel in de nieuwe Voetbal International. Hij voegde er aan toe dat Ajax het liefst wel eerder duidelijkheid krijgt. Binnenkort zullen beide partijen weer om de tafel gaan zitten.
Gaat Grygera niet in op het aanbod, dan gaat Ajax op zoek naar de mogelijkheid om hem te verkopen. Zijn contract loopt in 2007 af.
Die kans lijkt me steeds groter te worden.

[ Bericht 86% gewijzigd door F1Bas op 01-02-2006 19:18:20 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:13:22 #162
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_34689332
Als Sneijder naar AC Milan gaat moet Ajax Seedorf maar proberen te halen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_34689343
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Als Sneijder naar AC Milang aat moet Ajax Seedorf maar proberen te halen.
Foei! Niet vloeken in de kerk!
pi_34689356
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Als Sneijder naar AC Milang aat moet Ajax Seedorf maar proberen te halen.
Ja, die is zo mogelijk de enige die de strafschop van Galasek van zondag kan verbeteren .
slettebak [@] gmail.com
pi_34689373
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:14 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ja, die is zo mogelijk de enige die de strafschop van Galasek van zondag kan verbeteren .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:24:25 #166
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34689666
Ik zie Sneijder graag blijven
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:30:55 #167
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34689869
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie Sneijder graag blijven
Hoe je het zegt, alsof je de enige bent hier.

Jawel, je keek.
pi_34689932
Seedorf en Moens lijken me prima keuzes voor Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34689974
Mij niet
pi_34690049
Ik ben dan ook geen ajacied
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:38:09 #171
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34690164
Wat moeten we met Moens
pi_34690180
Heitinga aanmoedigen
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:44:49 #173
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34690363
Leuk die foto, een studievriendje van me woont twee straatjes van het museumplein af. En ik zit er over een maandje zelf denk ik een minuut of 10 vanaf lopend.
pi_34690445
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat moeten we met Moens
Op de bank zetten.
pi_34690482
Heeft Jaap de zelfde claussule in zijn contract staan dat hij eenzijdig kan vertrekken na 1 jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')