quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
"iets minder euforisch" Nee een binnenkomst met Helicopter is lekker rustig en bescheiden..
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
"iets minder euforisch" Nee een binnenkomst met Helicopter is lekker rustig en bescheiden..
Die site verzint gewoon hun eigen nieuwsquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:27 schreef ericajax het volgende:
Ik mag hopen dat Ajax het laat om Daniel de Ridder te halen, dan denk je eindelijk dat het wanbeleid afgelopen is, gaan ze toch weer verder. Maargoed, het is een gerucht van een site die ik niet eens ken![]()
Had een leuk afstandschot, maar verder zwaar overschat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik wil wel een Sunday Oliseh in zijn Ajax tijd hoor....
Oefenwedstrijd tegen Haarlem, maar nog niet officieel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik maar denken dat Schilder zijn debuut al had gemaakt.
Het was inderdaad niet de beste voetballer (getuige ook zijn verdere carriere), maar in die tijd heb ik toch zeker van de persoon en de voetballer genoten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
Had een leuk afstandschot, maar verder zwaar overschat.
Dit seizoen wel, maar vanaf volgend seizoen is de pret weer even voorbij bij PSV.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax roept altijd dat ze kampioen worden;
Feyenoord hoopt dat ze kampioen worden;
PSV wordt kampioen.
Zoiets?
Nee, Ajax wordt kampioenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax roept altijd dat ze kampioen worden;
Feyenoord hoopt dat ze kampioen worden;
PSV wordt kampioen.
Zoiets?
De altijd betrouwbare The SUN weet zelfs te melden dat het al rond isquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit seizoen wel, maar vanaf volgend seizoen is de pret weer even voorbij bij PSV.
Guus Hiddink weet dat ook en zal dan ook wel ingaan op de aanbieding van de FA.
Om even bij te feiten te blijven: er is nog helemaal geen aanbieding van de FA.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit seizoen wel, maar vanaf volgend seizoen is de pret weer even voorbij bij PSV.
Guus Hiddink weet dat ook en zal dan ook wel ingaan op de aanbieding van de FA.
Waar rook is, is vuur.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Om even bij te feiten te blijven: er is nog helemaal geen aanbieding van de FA.
Dan halen ze oer psv-er Stam toch gewoon?...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur.![]()
Als Guus Hiddink ook maar de helft kan verdienen wat Sven-Göran Eriksson nu verdient, zal hij dit zeker gaan doen, zeker gezien de huidige situatie van PSV. Want op dit moment gaat het super in Eindhoven, maar wanneer Alex wordt opgeëist door Chelsea, heeft de club geen geld voor een fatsoenlijke vervanger.
Als hij beter is dan de rest zal het mij een worst wezen waar hij vandaan komt hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alleen een goede back zou welkom zijn, maar liever een Europese speler als het even kan.
hij heeft daar wel goed gespeeld vooral in het begin, is wel een jaar geledenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maduro is slap op rechtshalf.
[..]
Ja Babel heeft zich uitstekend bewezen als linksbuiten. Laten we die vooral op die plek laten staan!.
Leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Oscar Moens zou de belangrijkste kandidaat zijn om volgend seizoen de vacature van ervaren reservedoelman in te vullen.
Lijkt me niet. De Gatorade Cup en Eredivisie zijn twee verschillende competities.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:54 schreef F1Bas het volgende:
Heitinga is niet geschorst tegen Heerenveen. Maar als een andere speler een schorsing krijgt in de wedstrijd tegen Heerenveen, mag hij dan zondag niet meedoen?
Lijkt mij wel leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Oscar Moens zou de belangrijkste kandidaat zijn om volgend seizoen de vacature van ervaren reservedoelman in te vullen.
Gaat een beetje moeilijk als de transferperiode voorbij is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef Kang-He het volgende:
He, heeft van Geel vandaag nog niemand gekocht?
Mij ook wel. Heeft wel een Ajax-uitstraling en verleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |