Ik kwam al in de Meer (en het Olympisch Stadion) met mn vader toen ik een jaar of 4 was. Mn oma woonde toen nog in Amstelveen. Elke zondag gingen we daarheen, mn moeder bleef daar doen en ik ging met mn vader naar Ajax als ze speeldenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ik een keer bij de Meer was om kaarten voor de Champions League finale Ajax - Juventus in '96 te halen. Toen was ik 10.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef JaWi het volgende:
Ajax is de crème de la crème, AZ is de provincieclub die toevallig eens mag ruiken aan de Europese top. Daar kun je je tegen verzetten, het helpt niet.
Ik mag die Perez wel.
01-02-2006quote:
Eerder vandaag al gepostquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
01-02-2006
Perez content met Ajax-transfer
Kenneth Perez heeft vandaag in De Volkskrant zijn transfer naar Ajax toegelicht. De Deense aanvaller kiest voor de Amsterdammers, omdat hij graag voor een topclub wil spelen.
"Ik ben geen dromer. Ik heb mijn loopbaan ook nooit gepland, maar ik wil eigenlijk nog drie jaar voetballen bij een echte topclub", begint Perez. "Ik heb altijd op Ajax gehoopt, Ajax is dé club van Nederland in Denemarken."
"Ik merk het als ik bij de Deense selectie kom: Ajax is de crème de la crème, AZ is de provincieclub die toevallig eens mag ruiken aan de Europese top. Daar kun je je tegen verzetten, het helpt niet. Denen associëren Ajax met Michael Laudrup, de beste speler die het land vele jaren heeft gehad."
Perez blijft na zijn periode bij Ajax het liefst in Nederland. "Ik zie mijn toekomst ook in Nederland. Zeker als het me lukt om te doen wat ik graag wil doen. Ik wil graag Studio Sport presenteren. Verstandig praten met mensen die voetbal heel serieus nemen", blinkt de Deense Nederlander met Spaans bloed vooruit.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef JaWi het volgende:
Ajax is de crème de la crème, AZ is de provincieclub die toevallig eens mag ruiken aan de Europese top. Daar kun je je tegen verzetten, het helpt niet.
Ik mag die Perez wel.
Jaap Stam heeft ook vast wel een leuke uitspraak gedaan de laatste paar dagenquote:
Wel even de bron / afzender erbij zetten, jna, dat is zowel duidelijker als netter (oh ja, en het is mooierquote:
Mwah, deze is mooi. In een zin je huidige club compleet door het midden zagenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Jaap Stam heeft ook vast wel een leuke uitspraak gedaan de laatste paar dagen![]()
Heb je toevallig een lening lopen ergens?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef JaWi het volgende:
En kan iemand mij vertellen waarom ik godverdehoeren de AZ krant in de bus krijg![]()
.
Ja, is Frisia niet een sponsor van AZ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je toevallig een lening lopen ergens?
Zal best, al die kutreclames op tv zijn van DSB.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, is Frisia niet een sponsor van AZ?
Oh ja, wacht, DSB, ook goed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Zal best, al die kutreclames op tv zijn van DSB.
Die keuze had ik ook, geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mensen ik moet morgen kaartjes halen voor Ajax - Inter normaal regelde iemand anders de kaartjes, maar nu ga ik met een collega, ben ook met hem naar Ajax - Bronby geweest en toen had ik ze voor vak 122 maar daar zat nog al pauper publiek.
Nu willen we zuid 2e ring (427,428,429) of Noord 1e ring (113,114,115). Wat raden jullien als leuk vak??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |