quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe kan je in godsnaam je simkaart kwijt zijn![]()
omg. leg je die 's avonds altijd naast je in bed ofzo?
Waarom heb je dat ding dan al überhaupt uit de verpakking gehaaldquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Tobbes het volgende:
Als het nou ene FatBoy® was dan was het makkelijk zoeken, maar zo'n klein klote ding. Volgens mij had ik m zelfs al uit de kaart gehaald zeg maar
oooh sukkelquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Ik had hem dus al 2 maanden, en nu pas nodig omdat mn oude abo pas per februari afliep.
Ruimtegebrek enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:11 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waarom heb je dat ding dan al überhaupt uit de verpakking gehaald![]()
Een simkaart gaat niet af hoor als ie niet in een telefoon zitquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef yosander het volgende:
Bel je nummer en kijk of die over gaat!![]()
Nou, iemand uit mijn klas was een mobiel van ¤ 420 kwijt...![]()
![]()
bijna elk mobieltje kost tegenwoordig 420 euro als je hem zonder abbo neemtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:16 schreef yosander het volgende:
Bel je nummer en kijk of die over gaat!![]()
Nou, iemand uit mijn klas was een mobiel van ¤ 420 kwijt...![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef Tobbes het volgende:
Er is een mod goed bezig, dank daarvoor.
Stond op mijn To-do listquote:Edit: Misschien gelijk TT aanpassen, de emotie heeft intussen plaats gemaakt voor de ratio.
het zijn jouw spullen en het is jouw huisquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:23 schreef Tobbes het volgende:
STOP!
met topic-verneuck!
Waar kan zoiets liggen?
Oud papier?
ik heb de brief + envelop inmiddels gevondenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het zijn jouw spullen en het is jouw huis![]()
hoe moeten wij dat nou weten waar jouw simkaart eventueel ligt
mooi dan kan deze dichtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
ik heb de brief + envelop inmiddels gevondenGlorie gloort aan de horizon.
Wat zit je eigenlijk hier te FOKken???!!!! Net of wij moeten weten waar jij die sim hebt gelaten!!.. Sta met je gat op van die stoel en ga je huis overhoop halen en kom pas terug als je hem hebt gevonden owkeequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:23 schreef Tobbes het volgende:
STOP!
met topic-verneuck!
Waar kan zoiets liggen?
Oud papier?
Das nie zo mooi hoor..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:01 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden via een site een sim only abo aangevraagd dat per 1-2-2006 in zou gaan. Zij hebben mij alles toegestuurd en keurig afgehandeld. En nu is het 1-2 en kan ik die SIMkaart nergens vinden![]()
![]()
5 uur zoeken of 15 euro...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef mousemicky het volgende:
[..]
en daar betaal je dan weer lekker voor...
![]()
![]()
Hmm.... daar weet ik dan weer niks vanaf, even bellen? Meer dan 15 euro zal je toch niet kwijt zijn voor een nieuwe?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef Tobbes het volgende:
Telfort
Hmm... ja maar da's KPN en Vodafonequote:
DAn zou ik er niet blij mee zijn als ik hem terug zou vinden. Bestel een nieuw abbonement, scheelt een hoop frustratiequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef Tobbes het volgende:
Telfort
Ik wil van mijn telefoonrekeningen a 150 euro afquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
DAn zou ik er niet blij mee zijn als ik hem terug zou vinden. Bestel een nieuw abbonement, scheelt een hoop frustratie
Mwah... dat hij de SIM-kaart niet meer heeft betekent niet dat zijn abonnement niet al in is gegaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
DAn zou ik er niet blij mee zijn als ik hem terug zou vinden. Bestel een nieuw abbonement, scheelt een hoop frustratie
Dan nog , Telfortquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Mwah... dat hij de SIM-kaart niet meer heeft betekent niet dat zijn abonnement niet al in is gegaan
Ja okayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |