Maar das niet stoer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Conflict het volgende:
Je kan ook gewoon een mail sturen en vragen of je gabanned kan worden, daar hoef je niet meteen iedereen mee lastig te vallen.
oo dat wist ik niet... ga ik dat even proberenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Conflict het volgende:
Je kan ook gewoon een mail sturen en vragen of je gabanned kan worden, daar hoef je niet meteen iedereen mee lastig te vallen.
wat is daar dan mis mee, die staan in elke mogelijk blad zo ongeveer nu, en de wilders heeft het op zijn site, dus ik denk niet dat ze er moeilijk over doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:53 schreef mazaru het volgende:
Probeer het eens met spotprenten van moslims![]()
Neej studeren, ben fok!verslaafdquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Scheld yvonne even verrot, moet je zien hoesnel je gebanned bent.
Waarom wil je trouwens een ban? poging van aandacht trekken?
Op Fok mag het nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
wat is daar dan mis mee, die staan in elke mogelijk blad zo ongeveer nu, en de wilders heeft het op zijn site, dus ik denk niet dat ze er moeilijk over doen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Neej studeren, ben fok!verslaafd![]()
NEWBIEquote:Aantal posts: 653 (gemiddeld 7 per dag)
ohw je mag hier dus niet je mening geven ofzo, maar wat is hier mis mee danquote:
topic zal hoogstens verplaatst worden naar het keldertje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Maak een foto van jezelf terwijl je met je vuist in je anus zit. Post het dan op fok en kijk dan of je gebanned wordt
Geen idee wat er mis mee is, er wordt ook geen solide reden gegeven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:56 schreef Dulk het volgende:
[..]
ohw je mag hier dus niet je mening geven ofzo, maar wat is hier mis mee dan![]()
maargoed dit hieronder is fokke en sukke ik neem aan dat dat wel mag
[afbeelding]
nou in de anus van een varken danquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
topic zal hoogstens verplaatst worden naar het keldertje.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |