alles bij elkaar? nee toch zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:01 schreef dik_voormekaar het volgende:
2 pannenkoeken met spek erin, met kalfsragout en perziken ertussen.
De ragout en perziken tussen de twee pannenkoeken...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
alles bij elkaar? nee toch zeker?
Nee, gewoon 3 plakjes salami + stukjes paprika (en chamignons)quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
En dan eerst een prutje maken van salami, ui, knoflook en paprika?
Oh yeah! En dan met poedersuiker...quote:
Nee hoor, dat lijkt mij ook best lekker. Met chocoladepasta.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef martinuhhh het volgende:
Ik vind pannekoek met banaan lekker, maar volgens mij ben ik wel de enige
Is ook lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef martinuhhh het volgende:
En ijsquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor, dat lijkt mij ook best lekker. Met chocoladepasta.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef martinuhhh het volgende:
Ik vind je geen type wat pannekoeken eet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je geen type wat pannekoeken eet..
Ik heb je altijd als iemand over zien komen die meer dit soort gerechten nuttigt:quote:
God,quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Pannekoeken zijn zo... simpel en normaal voor jou.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
God,
wat kan zo'n forum een vertekend beeld geven, he?
Ik leef voornamelijk op diepvries pizza's en boterhammen met pindakaas, Tha_Erik.
Pannekoeken, pizza's en diepvriesmaaltijden. Grofweg dan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb geen idee wat een 'doorsnee persoon' zoal eet, eigenlijk.
De echte sloebers maken hun pannekoeken met water ipv melkquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pannekoeken, pizza's en diepvriesmaaltijden. Grofweg dan.
ohhhh dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef elvy het volgende:
Hier een GROOT pannekoekenliefhebber!!!
Mijn favorieten voor thuis:
- alleen met suiker! (geen poedersuiker maar gewone, dat knispert zo lekker, en ik maak mijn pannekoeken altijd érg dun, meer flensjes eigenlijk)
-'s Zomers ook wel met van die bosbessen (of hoe noem je die? Fransen noemen ze Myrtilles)
Favorieten bij een pannekoekenhuisje:
- Kaas en gember
- Brie en honing
- kaas en (appel!)stroop
Klinkt idd erg lekker.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:53 schreef Chielus het volgende:
ga die met brie en honing eens proberen
Een pannenkoek zonder toevoegingen is toch niet zoet...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:40 schreef joshus_cat het volgende:
Volgens mij passen hartige dingen beter bij tortilla's enzo. Zijn ook pannekoeken, maar die zijn wat minder zoet dan 'onze' pannekoeken.
Mijn avater, wat doe jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:40 schreef Marlot91 het volgende:
Kaaspannekoeken zijn lekker, vooral met stroop! En spek natuurlijk ook!
Volgens mij ben je een kloon, ook een gelijkenis in de username.quote:
Kijk even wie er eerder was danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een kloon, ook een gelijkenis in de username.![]()
- Meergranen meelquote:[b]
By the way:
Hoe maken jullie het lekkerste beslag? (Voor "normale" pannenkoeken)
wel eerst flamberen voor de slagroomquote:
Da's voor tijdens het urenlange bakkenquote:
Forget Norway!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Da's voor tijdens het urenlange bakken
Die shoarma neem ik meestal als ik lekker wil scharnsen. Die andere is echt super.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:14 schreef joshus_cat het volgende:
Is dat in het kader van 'we kunnen alles lekker maken door er shoarma en knoflooksaus overheen te gooien'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |