abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:04:53 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_34709613
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:59 schreef Meki het volgende:
en dat mag dus niet
JE MAG NIEMAND BELEDIGEN
Jawel hoor, dat mag wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34709630
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef milagro het volgende:

[..]

dus alle katholieken moeten maar hun beelden en prenten en crucifixen weghalen, omdat Jehova's dat als afgoderij kunnen zien en dus beledigend is?

[afbeelding]
Fourteenth-century Persian miniature showing the Angel Gabriel speaking to Mohammed.

Dit is kunst die dus niet mag? Weghalen uit een Westers museum dus maar?
voor de tweede keer
Je mag niemand beledigen ook geen jehova´s
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34709654
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Jawel hoor, dat mag wel.
dus ik mag joden en homo´s zwijnen noemen ?
pi_34709773
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja, dat is toch gebleken dat dat mag, simpele ziel

Imam El Moumni is NIET veroordeeld voor zijn uitspraken

Een afbeelding van Mohammed , uit Iran nota bene.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:09:55 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_34709803
quote:
Ja hoor, alhoewel enige onderbouwing leuk zou zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:09:56 #256
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34709806
quote:

[..]

Waarom denk je dat dat varken van een El Moumni dat ook mocht? Omdat we die vrijheid hier kennen.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34709813
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]

oow is dat ook een recht van meninguiting als je iemand beledigt en uitscheldt
dat wist ik niet ik dacht dat we in Nederland elkaar respecteren maar we mogen iedereen uitschelden
pi_34709854
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:10 schreef Meki het volgende:

[..]

dat wist ik niet ik dacht dat we in Nederland elkaar respecteren maar we mogen iedereen uitschelden
Ga dat maar aan El Moumni vertellen, dan, schatteke, die beledigt homo's, ik niet.
pi_34709875
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:09 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dat varken van een El Moumni dat ook mocht? Omdat we die vrijheid hier kennen.
ik vond dat eerst een belediging en dat veroordeelde ik maar nu trek ik het terug omdat het mag
pi_34709956
quote:

[..]

voor de tweede keer
Je mag niemand beledigen ook geen jehova´s
Iemand weigeren de hand te schudden vinden wij hier beledigend.

Wij hoeven ons niet te houden aan regels die hier niet gelden.
pi_34709960
Gelukkig kan het ook zo
quote:
Jordaanse krant publiceert Deense spotprenten
AMMAN - Een Jordaanse roddelkrant heeft donderdag drie van de omstreden Deense spotprenten over de islamitische profeet Mohammed gepubliceerd. "Moslims in de wereld, wees redelijk", riep het weekblad Al-Shihan op bij de afbeeldingen van onder anderen Mohammed met een bom in zijn tulband.

"Wat roept meer vooroordelen op tegen de islam, deze karikaturen of foto's van gijzelnemers die voor de camera de keel van hun slachtoffer doorsnijden of een zelfmoordenaar die zichzelf opblaast tijdens een bruiloft in Amman?", schreef hoofdredacteur Jihad Momani. De hoofdredacteur verklaarde desgevraagd dat hij de cartoons heeft gepubliceerd "zodat mensen weten waartegen ze protesteren. Mensen vallen tekeningen aan die ze niet eens hebben gezien".
Bron: nu.nl

Prima dat zo'n krant z'n nek durft uit te steken en gelijk de vinger op de zere plek legt.
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:17:00 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_34710040
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
ik vond dat eerst een belediging en dat veroordeelde ik maar nu trek ik het terug omdat het mag
Je kunt het best veroordelen hoor. Beledigen is niet bepaald netjes.
En dat is het: iedereen mag een mening hebben, en iedereen mag het oneens zijn met elkaars mening. Een spotprent is precies dat, iemand's mening waarmee hij laat zien het oneens te zijn met iemand ander's mening. Soms komt de boodschap wat beter aan als het wat beledigender gebeurt. Dat is voor de rest niet netjes, maar zolang het bij een tekening blijft is het niet heel erg.
pi_34710050
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef dVTB het volgende:
Gelukkig kan het ook zo
[..]

Prima dat zo'n krant z'n nek durft uit te steken en gelijk de vinger op de zere plek legt.
Hulde.

Deze man begrijpt het.
En net als met Rushdie's boek destijds, wat geen hond daarzo gelezen heeft, gaan die moslims daar ook nu weer over de zeik, terwijl ze niet eens de prenten gezien hebben, immers hoe kunnen ze die gezien hebben dan , hun kranten mogen dat soort plaatjes niet publiceren
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:18:05 #264
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34710072
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef milagro het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoe weet je dat dit de profeet Mohammed is?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34710091
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Iemand weigeren de hand te schudden vinden wij hier beledigend.

Wij hoeven ons niet te houden aan regels die hier niet gelden.
nee niet jij Verdonk mag het belediging noemen
pi_34710109
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef dVTB het volgende:
Gelukkig kan het ook zo
[..]

de krant moet maar zelf verantwoordelijk nemen
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:20:09 #267
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34710139
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:03 schreef Meki het volgende:

[..]

nou dan heb je geen respect aan anderen . jammer dat er zoveel mensen die hetzelfde denkgedachte hebben zoals jij
Mocht ik jou ooit op straat tegenkomen in de Amsterdamse ghetto, dan ga ik jou geloof ik ook maar eens beledigen. Als dat vaak genoeg gedaan wordt leer je misschien eens dat wij hier kritiek gewoon toestaan. Dat we niet gestraft worden als we iets kritisch uitten over iemand anders, zijn geloof of zijn levenswijze. Dat is de Westerse way of life en als je daar geen trek in hebt denk ik dat je het beste Aboutaleb´s raad kan volgen.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34710158
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Je kunt het best veroordelen hoor. Beledigen is niet bepaald netjes.
En dat is het: iedereen mag een mening hebben, en iedereen mag het oneens zijn met elkaars mening. Een spotprent is precies dat, iemand's mening waarmee hij laat zien het oneens te zijn met iemand ander's mening. Soms komt de boodschap wat beter aan als het wat beledigender gebeurt. Dat is voor de rest niet netjes, maar zolang het bij een tekening blijft is het niet heel erg.
het is onnodig provocatie hij weet wat de gevolgen daarvan zijn .
het zal niet blijven aan de tekening . Heel Arabische wereld is woedend
wat wou Denemarken hiernou mee bereiken ??
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:21:00 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_34710170
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Super7fighter het volgende:
Hoe weet je dat dit de profeet Mohammed is?
Komt van de Universiteit van Bergen, waarom zouden zij het anders in de collectie opnemen?
pi_34710200
Je mag iedereen beledigen Meki, maar wat veel mensen tegenwoordig nog wel eens vergeten is dat het niet hoeft.
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:22:31 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_34710204
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef Meki het volgende:
het is onnodig provocatie hij weet wat de gevolgen daarvan zijn .
het zal niet blijven aan de tekening . Heel Arabische wereld is woedend
wat wou Denemarken hiernou mee bereiken ??
Een lans breken voor het bespreekbaar maken van taboes. Ik kan zeggen dat ze aardig hebben aangetoond dat het een taboe is.
  Moderator donderdag 2 februari 2006 @ 13:22:58 #272
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34710223
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef milagro het volgende:
immers hoe kunnen ze die gezien hebben dan , hun kranten mogen dat soort plaatjes niet publiceren
Het gaat dan ook niet om die cartoons. Het gaat om algehele onvrede en latente agressie tegen het westen/joden, die zich kanaliseert zodra daar een "aanleiding" voor is. De leiders gebruiken een taktiek van "Geef ze brood en spelen", appeleren aan het 'eergevoel van de moslim', en ja hoor, hele hordes onontwikkelden trappen er in.
Tevens is dit denk ik bedoeld als spierballenvertoon van Arabische leiders. Op deze manier laten ze het westen weten dat ze een futiliteit kunnen gebruiken om hier in Europa de pleuris uit te laten breken.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_34710241
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Meki het volgende:

[..]

nee niet jij Verdonk mag het belediging noemen
ja en wat doet ze er dan mee?
ze stapt evt naar de rechter.

maar wat vind jij okay, dat men de kop bekant ingeslagen wordt vanwege een fucking plaatje?
waarvan die achterlijken daar niet eens weten wat er precies opstond, omdat hun kranten die plaatjes niet zullen tonen?

waarom gingen die moslims niet over de zeik toen South Park afleveringen hadden met Mohammed?
waarom niet toen er allerlei leesboeken op de markt kwamen over Mohammed met op de kaft een afbeelding van Mohammed?

en hebben ze dit spel
al gezien? Moses kicks Mohammeds ass.

Is toch wel een onthoofdinkje waard, lijkt me, niet waar, Meki?
pi_34710251
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:20 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Mocht ik jou ooit op straat tegenkomen in de Amsterdamse ghetto, dan ga ik jou geloof ik ook maar eens beledigen. Als dat vaak genoeg gedaan wordt leer je misschien eens dat wij hier kritiek gewoon toestaan. Dat we niet gestraft worden als we iets kritisch uitten over iemand anders, zijn geloof of zijn levenswijze. Dat is de Westerse way of life en als je daar geen trek in hebt denk ik dat je het beste Aboutaleb´s raad kan volgen.
ik woon ten eerste niet in een Ghetto - vooroordeel 1
je gaat me toch niet zeggen dat een profeet beschilderen als een terrorist kritiek is
pi_34710261
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Bevolkingsgroepen kan je direkt beledigen en leden van die groep kunnen dan naar de rechter stappen. Als je een spotprent van iemand maakt die al meer dan duizend jaar dood is beledig je daar direkt niemand mee. Mensen kunnen zich indirekt beledigd voelen, en dat is dan dikke pech voor ze. Als je sancties gaat stellen op indirecte beledigingen houdt het nooit meer op, het is iedereen vrij om iets/iemand tot heilig te verheffen en kritiek/spot daarop te willen verbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')