Nou, ik moet zeggen dat ik 'm niet echt prettig vind werken. Ten eerste vind ik idd de balken op vreemde plekken zitten. Ten tweede kan ik met een middlemouse-click een link niet in een nieuwe tab openen en ten derde mis ik heel veel functionaliteit (die ik nu in firefox wel heb dankzij meerdere extensies).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:53 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Je wil niet meer terug naar FF, zo goed is de nieuwe IE.
Hier werkt die vorige knop bijna helemaal niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik gebruik Explorer 7 nu ook sinds een paar dagen en ik wat ik echt heel raar en ook heel onhandig vind is dat de Vorige-knop niet altijd even consequent echt naar de vorige website ga waar ik op geweest ben. En vooral als ik op Fok zit werkt dit niet goed. Voorbeeld: ik heb Teletekst als startpagina ingesteld in mijn browser, als ik naar de active topics op Fok ga en ik klik een topic aan en ik klik daarna op Vorige, dan ga ik niet terug naar de lijst met active topics maar ik ga weer terug naar Teletekst. Op sommige andere websites werkt het ook niet goed, op andere weer wel. Maar dit is wel superirritant.
Men menubalk staat er, maar bij nieuwe tab gaat die altijd naar about:Tabs.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
O ik heb dat ook ingesteld dat ik iedere nieuwe tab wil openen op Teletekst, dat werkt bij mij wel goed en die menubalk kun je zelf aanvinken zodat je hem toch ziet, of werkt dat bij jou ook niet ofzo?
Dat heet cleartype, en de bedoeling ervan is dat het prettiger leest, maar als je dat niet vind, kun je het uitschakelen in de opties.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:54 schreef whosvegas het volgende:
Gister heb ik IE 7 er op gezet, en na een tijdje er mee gewerkt te hebben, is de eerste indruk dat het een fijne browser is. Alleen worden sommige lettertypen anders weergegeven
Oke bedanktquote:Op donderdag 27 april 2006 14:05 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dat heet cleartype, en de bedoeling ervan is dat het prettiger leest, maar als je dat niet vind, kun je het uitschakelen in de opties.
Jaaaa hoera, omdat jij het over een nieuwe build had heb ik ook maar eens even de laatste versie geïnstalleerd en nu werkt de Vorige-knop wel gewoon, hier op Fok tenminste wel!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef blrrrt het volgende:
Zal ik de nieuwe build maar weer is proberen dan?
Is het 'vorige'-probleem al opgelost?
Of je volgt ff de ClearType Tuning Wizard via ClearType Tuning in het Control Panel. Als ClearType goed afgesteld staat dan leest het best prettig op een TFT scherm.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:37 schreef Jump het volgende:
Tools > Options > tabblad Advanced
Bij Multimedia vind je het volgende af: "Use ClearType" en herstart IE
Iemand?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef Badabingea het volgende:
Kan geen filmpjes kijken via een mediaplayer site, goddamn!
Cleartype uitschakelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef nlboy het volgende:
Hoe kan ik de oude Font van IE6 krijgen? Want ik vind de Font van IE7 redelijk onduidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |