er zit ook nog eens minder inquote:
jepquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:36 schreef deedeetee het volgende:
Wordt de fanta en de sprite in de nieuwe fles óók duurder![]()
Omfg!!quote:De introductie van de nieuwe fles vergde een voorbereiding van drie jaar en een investering van ¤ 60 miljoen.
Er zit altijd minder in als er een verandering plaats vindquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er is toch gewoon een 1L , 1,5L en 2L variant?
60 miljoen dollar hèquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]
En dan is dit alles wat ze kunnen bedenken
OMFG!
volgens mij zijn het dus exact dezelfde flessenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef Leipo666 het volgende:
als het maar niet van die slappe bagger flessen zijn zoals in frankrijk: dat is echt klote: ik wil stevige flessen
Grote kans dat het van die slappe kloteflessen zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef Leipo666 het volgende:
als het maar niet van die slappe bagger flessen zijn zoals in frankrijk: dat is echt klote: ik wil stevige flessen
Geloof me, ze zijn érg slap. In de supermarkt merk je dat niet, maar zodra je de fles opendraait is het echt te slap. De cola-fles is ook nog eens veel dikker, schenkt dus superkut in.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef Leipo666 het volgende:
Exact!!! Is mij al gebeurd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:51 schreef Leipo666 het volgende:
als je dan een volle fles hebt en je wil je glas volschenken dan knijp je die fles bijna in puin
en dan schiet de cola natuurlijk over je glas heen zo op de grond/aanrecht/whatever
ja en wat lullen ze nou over een investering van 60 miljoen dollar... dit is volgens mij gewoon een kostenbesparende overstap op een een goedkopere fles....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:52 schreef 51cent het volgende:
[..]
Geloof me, ze zijn érg slap. In de supermarkt merk je dat niet, maar zodra je de fles opendraait is het echt te slap. De cola-fles is ook nog eens veel dikker, schenkt dus superkut in.
Maar volgens de Coca Cola moeten we blij zijn, omdat er nu minder krasjes op zitten.Alsof dat die prijsverhoging waard is. Wat interesseert mij een krasje nu, als het maar schoon en goed verpakt zit.
![]()
Inderdaad. Ze hebben een nieuwe productielijn opgezet. Maar er zijn ook een hoop mensen ontslagen die eerst bezig waren met het sorteren van de flessen, het reinigen en hervullen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:53 schreef reactiefractie het volgende:
[..]
ja en wat lullen ze nou over een investering van 60 miljoen dollar... dit is volgens mij gewoon een kostenbesparende overstap op een een goedkopere fles....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |