Ahhh, ik vroeg me al af of ik misschien niet helemaal goed telde..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Klein, klopt, maar je MAG er 4 sparen.
en ik moet nog avondeten.
en ik wil er graag even een aantal sparen.
Dus ik probeer maar wat fruit + groente te eten.
Dat heb ik andersomquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat precie skomt, Puckzzz. Ik weet wel dat vrouwen die altijd al mollig zijn geweest en een erfelijke belasting hebben veel vaker vet opslaan in billen, heupen en benen en dat 'nieuw vet' op latere leeftijd zich vooral in de buik afzet. Dat buikvet gaat ook het snelste weer weg, bil, been en heupvet is veel hardnekkiger.
die aardappelgratin is zeker de boosdoener geweest?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Kleintje het volgende:
Heupen wordt bij iedereen op een ander plekje gemeten lijkt wel.
Doe je het aan de bovenkant van je schaambeen of aan de onderkant van je schaambeen???
Ik was gisteren zo goed bezig, komt Jochem (mijn ex) thuis met eten. Een stoompakketje van mij van de AH. Dat leek hem verantwoord. Aardappelgratin, brocolli en een stuk zalm. Stomen maar, geen vet erbij.
Het was heerlijk, tot ik daarna de punten ging optellen. 12,5 punt
Zo lekker was het ook niet.
Gisteren dus niets gespaard...
Oeh, wat heb ik daar een hekel aan!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo kreeg ik gisteren een mini-Brosje van iemand. Eigenlijk hoefde ik niet, maar ze trakteerde voor haar verjaardag en ze drong nogal aan. Kom ik thuis, blijkt het 1,5 punt te zijn!
Ah, dus dàt moet ik de volgende keer maar niet weer doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Maeghan het volgende:
Maar goed, je moet gewoon niet gaan hongerdieten en daarna denken, het is eraf en dat ga ik vieren met een maandendurend vreetfestijn =P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |