abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:33:50 #226
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_35160575
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:10 schreef Kleintje het volgende:
Klein, klopt, maar je MAG er 4 sparen.
en ik moet nog avondeten.
en ik wil er graag even een aantal sparen.

Dus ik probeer maar wat fruit + groente te eten.
Ahhh, ik vroeg me al af of ik misschien niet helemaal goed telde..
Ben dan ook errug slecht in wiskunde!

Ik hou me dagelijks gewoon aan mn puntjes, af en toe iets minder..
Durf het op één of andere manier toch niet aan om 'verantwoord te snoepen' en daarvoor mn punten in te leveren. Heb dan toch t gevoel dat ik aan het zondigen ben..
pi_35161614
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat precie skomt, Puckzzz. Ik weet wel dat vrouwen die altijd al mollig zijn geweest en een erfelijke belasting hebben veel vaker vet opslaan in billen, heupen en benen en dat 'nieuw vet' op latere leeftijd zich vooral in de buik afzet. Dat buikvet gaat ook het snelste weer weg, bil, been en heupvet is veel hardnekkiger.
Dat heb ik andersom Ik ben best erfelijk belast en was als kind al snel te zwaar (voor het eerst op dieet toen ik drie was ) maar heb altijd al een relatief dikke buik gehad, en als ik afval gaat dat het eerst van m'n bovenbenen en billen lijkt het wel. M'n heupen niet hoor, die blijven kwabbig.
Sanity is (not) statistical
pi_35162205
Iedereen is toch gewoon uniek, Maeghan Mijn nichtje heeft ook vooral buikvet en dat heeft ze ook al sinds kindertijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:33:00 #229
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_35162828
Wat ik mij nog afvroeg...
De perfecte maten zouden 90-60-90 zijn..

Aan één voldoe ik iig zo ongeveer, de eerste 90, ik zit op 89
Mn taille is ongeveer 67 cm, maar mn heupen zitten op 80 cm?!!
Zit ik nu helemaal verkeerd met het meetlint of hoe zit dat?
Heb absoluut niet heel smalle heupen ofzo..
pi_35163032
Haha. Die eerste is voor je bovenwijdte zeker? Ik heb een onderwijdte van bijna 95 cm. =P Maar gek genoeg denk ik dat als ik mezelf uithonger en m'n borsten laat amputeren, mannen me ook niet meer zo aantrekkelijk zullen vinden. Mijn taille is euh, onvindbaar. =P Mijn heupen passen niet in een meetlint van een meter =P Was eerst iets van 1.10 of zo. Volgens mij kom ik noooooooooooooooit aan die maten. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo dun en smal kan zijn.
pi_35166056
Ik zit met mijn heupen op ongeveer 100, en ik heb best brede heupen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35166184
Och, ik heb 116 heupen (maar dan eh 'hoor' ik ook in het andere dieettopic thuis)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:11:24 #233
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_35167013
Mijn 80 cm is dus uberhaupt niet mogelijk?
Zit ik dan toch met dat meetlint op de verkeerde plek?
pi_35167113
Je moet gewoon om die botjes heenmeten, zo doe ik het tenminste
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35167266
Ik meet een paar keer en neem het hoogste getal
pi_35169960
87, 68, 91 bij mijn billen...

Mijn billen zijn groter dan mijn borsten blijkbaar
pi_35170311
Ik weet ook nooit hoe ik moet meten. Ook mijn buikomtrek zoals ik die op overgewicht.nl moest invullen. Het klonk wel heeeeeeeel groot (nou is mijn buik ook groot, maar het klonk NOG groter!).
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 17 februari 2006 @ 08:19:40 #238
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35178194
Je heup moet je om het breedste deel meten, dus onderaan je billen, je taille in het smalste deel (ja we houden onszelf graag voor de gek ) en je borsten weer op het breedste deel.

* Puckzzz heeft toevallig de centimeter hier liggen es kijken....

101 - 80 - 98

Ik heb altijd al zo'n Tante Sidonia figuur gehad, geen heupen, geen taille....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_35178223
Gisteren een off-day. Avondeten bestond uit patat en frikandel.

Nieuwe dag, nieuwe kansen.
pi_35179664
Heupen wordt bij iedereen op een ander plekje gemeten lijkt wel.
Doe je het aan de bovenkant van je schaambeen of aan de onderkant van je schaambeen???

Ik was gisteren zo goed bezig, komt Jochem (mijn ex) thuis met eten. Een stoompakketje van mij van de AH. Dat leek hem verantwoord. Aardappelgratin, brocolli en een stuk zalm. Stomen maar, geen vet erbij.

Het was heerlijk, tot ik daarna de punten ging optellen. 12,5 punt
Zo lekker was het ook niet.
Gisteren dus niets gespaard...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:09:48 #241
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35180125
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:51 schreef Kleintje het volgende:
Heupen wordt bij iedereen op een ander plekje gemeten lijkt wel.
Doe je het aan de bovenkant van je schaambeen of aan de onderkant van je schaambeen???

Ik was gisteren zo goed bezig, komt Jochem (mijn ex) thuis met eten. Een stoompakketje van mij van de AH. Dat leek hem verantwoord. Aardappelgratin, brocolli en een stuk zalm. Stomen maar, geen vet erbij.

Het was heerlijk, tot ik daarna de punten ging optellen. 12,5 punt
Zo lekker was het ook niet.
Gisteren dus niets gespaard...
die aardappelgratin is zeker de boosdoener geweest?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_35180863
Ik denk het.
Het pakketje was 450 gram.
Per 100 gram was het 120 Kcal en 7 gram vet.
Dus....
pi_35180957
Kant & klaar valt me ook altijd tegen. Ik vraag mezelf dan af wat ze er in hemelsnaam allemaal instoppen wat er bij mij thuis niet inkomt. Maar ik denk dat er veel aardappel in zat: dat weegt lekker veel en is een goedkoop ingrediënt. En barstensvol energie.
pi_35181214
Ja maar aardappel is niet zo vet....
pi_35181785
Die kant-en-klaarmaaltijden vallen mij ook altijd ontzettend tegen Kleintje. Dan heb je gewoon geen invloed op wat ze er allemaal in stoppen. Maar goed, ik heb van de week wel een stuk van zo'n quiche gehad, want die zijn wel erg lekker als je weinig tijd hebt. Dan maar een keer wat meer punten. Alleen jammer als je het niet zo gepland had.
Zo kreeg ik gisteren een mini-Brosje van iemand. Eigenlijk hoefde ik niet, maar ze trakteerde voor haar verjaardag en ze drong nogal aan. Kom ik thuis, blijkt het 1,5 punt te zijn!

Maar goed, ik ga vanavond spinaziestamppot met kip maken, zoals in de nieuwe Allerhande staat. Met een kleine aanpassing (magere room) is het maar 6 punten per portie, dus da's goed te doen! Ik zal hier wel even laten weten of het een aanrader is.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_35182166
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo kreeg ik gisteren een mini-Brosje van iemand. Eigenlijk hoefde ik niet, maar ze trakteerde voor haar verjaardag en ze drong nogal aan. Kom ik thuis, blijkt het 1,5 punt te zijn!
Oeh, wat heb ik daar een hekel aan! Ik kan er steeds bozer om worden als mensen dat doen.
pi_35182825
Hoewel ik niet superstreng voor mezelf ben (neem nog geregeld een bitterbal in een cafe .) neem ik wel al veel minder calorieen elke dag dan ik normaal deed. Dit door mager beleg en veel minder snaai. Ik kon altijd best wel bunkeren zonder onwijs aan te komen zeg maar .

Maar nou hoor je toch altijd verhalen over dat je lichaam dan gaat wennen aan die kleinere hoeveelheid calorieen zodat als je toch weer een keer bunkert het 5x zo hard aankomt..? Enge gedachte!! Weet iemand hier meer van?
pi_35186322
Ja, dat is inderdaad zo. Daarom moet je ook proberen te voorkomen dat je verbranding inzakt. Ik doe dat door nooit een hele periode iedere dag te lijnen, maar bijv. om en om veel en weinig eten (als het lukt... in de praktijk kom ik eerder aan twee dagen veel en een dag weinig eten, want ik ben gewoon een slapjanus ;-)). Maar ook door de goede dingen te eten en te bewegen blijft je verbranding op peil. Maar goed, je moet gewoon niet gaan hongerdieten en daarna denken, het is eraf en dat ga ik vieren met een maandendurend vreetfestijn =P
pi_35186367
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Maeghan het volgende:
Maar goed, je moet gewoon niet gaan hongerdieten en daarna denken, het is eraf en dat ga ik vieren met een maandendurend vreetfestijn =P
Ah, dus dàt moet ik de volgende keer maar niet weer doen
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:32:42 #250
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35186576
Een balansmaand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')