Me pa heeft een ouwe verkocht voor 100quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:05 schreef KoudeVrouw het volgende:
Voor dat bedrag krijg je nog geen fatsoenlijke tent.
is een oud grijskenteken busje niet iets? koste vaak ook rond de 100 euro en daarna breng je em gewoon naar de sloop.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:29 schreef WebForce het volgende:
Het is wle te doen voor dat bedrag, het gaat er meer om dat dat ding rijd dan dat het te gebruiken is... Het zou mooi zijn als er in te slapen valt en er een koelkast in zit...
Hij gaat namelijk naar het WK in Duitsland toe, geheel oranje gespoten etc. etc.We hadden een caravan voor ¤50, maar door omstandigheden is die afgehaakt helaas...
Dus niet meer van die lompe reacties, reageer dan niet.
Hendig sjiek voor je pa.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef Slicky het volgende:
[..]
Me pa heeft een ouwe verkocht voor 100![]()
"Voor 100 euro krijg je echt een goede caravan."quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:29 schreef WebForce het volgende:
Dus niet meer van die lompe reacties, reageer dan niet.
Ik bedoel dus dat het wel kan.quote:
Rustig maar, rare woonwagen bewoner.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:34 schreef Slicky het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat het wel kan.
drol
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Rustig maar, rare woonwagen bewoner.
Wat moet die kosten en nieuwe banden hoeveel gaat dat dan kosten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:42 schreef chopmax het volgende:
Ik heb er 1 onder de 750 kilo, derhalve zonder kenteken. Heeft 4 jaar stil gestaan dus ik verwacht wel nieuwe banden. Maar voor de rest verwacht ik dat ie gewoon de weg op kan.
En laat m daarna maar achter in duitsland scheeld brandstof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |