quote:Jij bent zeker een dunne TL balk met geen haar op je hoofd (kan ook niet anders ,die trek jeer natuurlijk uit als je weer eens dood bent in het GAME )
http://vpro.react.nl/programma/detoekomst/forum/list_messages/11quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms snap ik niets van de SC hoor... Waar gaat DIT nou weer over?
Hoe weet jij dat ik daar sta?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:38 schreef Roi het volgende:
We weten niet of MMaRsu het wel overleefd Woensdag, misschien wordt 'ie opgewacht door een grote brede negert
Hij heeft een date met pussydeluxe?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:38 schreef Roi het volgende:
En we weten niet of MMaRsu het wel overleefd Woensdag, misschien wordt 'ie opgewacht door een grote brede negert
Wat is DAT nou weer voor forumquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:37 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://vpro.react.nl/programma/detoekomst/forum/list_messages/11
val allemaal maal lekker dood !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yep, luister hier naar MMaRsu op Fok!Radioquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij heeft een date met pussydeluxe?
Op zich is het geen gek idee om elkaar aan te spreken met 'beste...'quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is DAT nou weer voor forumSerieus
![]()
Ik hoop dat MMaRsu donderdag weer rechtop kan lopen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Yep, luister hier naar MMaRsu op Fok!Radio
Beste philipnorth,quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:46 schreef philipnorth het volgende:
Beste Sharkdoggie, dat is inderdaad een erg goed idee van je.
Nog steeds niet naar MmaRssuuuuu geluisterd
De vrouwelijke ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
GOEDENMORGEN
IK HEB EVALUTATIE GEHAD OVER DE PERIODE
IK DENK IK ZEG HET FF
Tof, ze vonden het goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:23 schreef philipnorth het volgende:
Beste Bernie, wil je niet zo schreeuwen.
Hoe was de evalutatie evaluatie?
Ik las 'erodome'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
Heey, me ecodrome filmpje staat online
Vind t echt belachelijk, staat op instorten vanwege die vrachtwagen? kom op zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[upd] Parkeergarage A'dam op instortendat is vlakbij mij in de buurt
Beterschap MMaRsuquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm k moet jullie teleurstellen jongens, ik ben ziek en zit bijna in een verhuizing ( ga dit weekend naar groningen verhuizen ), en pussydeluxe moet werken.
Dus die date zit er niet in vanavond![]()
.
Maargoed, die shit komt vanzelf.
bier
Klaag bij de gemeente amsterdamquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:03 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Vind t echt belachelijk, staat op instorten vanwege die vrachtwagen? kom op zeg.
o die straatquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm nou k weet niet meer precies hoe die straat heette, maar het is echt 5 minuten van de stad af
Heb je een kamer gevonden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm k moet jullie teleurstellen jongens, ik ben ziek en zit bijna in een verhuizing ( ga dit weekend naar groningen verhuizen ), en pussydeluxe moet werken.
Dus die date zit er niet in vanavond![]()
.
Maargoed, die shit komt vanzelf.
bier
http://video.google.com/videoplay?docid=2560707451401965640quote:
Is echt niksquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef Roi het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe GAM SC slogan ?
[afbeelding]
Ongelofelijk wat slecht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef Roi het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe GAM SC slogan ?
[afbeelding]
Aan wiens muur hang jij?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef mordradead het volgende:
ik ben een schilderij
Dude, ik woon daar ook "om de hoek"quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[upd] Parkeergarage A'dam op instortendat is vlakbij mij in de buurt
Bij mij hangen er sinds een kwartier geleden 2 posters van Pirates of the Caribbean (feat. Jack Sparrow)quote:
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, ik woon daar ook "om de hoek".
Wtf.
quote:
doe dat maar ergens andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef Gamer_V het volgende:
Games.fok doet het niet, dus ga ik hier maar ergens mijn beklag over doen. ^^
Dacht het niet! Want het is koud buiten en het is te warm buiten en het is nat en het is droog en bah.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dacht het niet! Want het is koud buiten en het is te warm buiten en het is nat en het is droog en bah.![]()
Whehe jij post hier idd bijna nooitquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef Frankeinstein het volgende:
hehe, best wel grappig die discussie op het forum van de toekomst
en ik zie net dat ik nog 14 posts moet tot de 1000, dat is over een half jaar dus![]()
Hmpf, bij mij duurde het een stuk langer voordat ik door jou hier geaccepteerd werdquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef mordradead het volgende:
ok je mag blijven
quote:
prima dan regel ik jou nog een keer een linkje naar leuke muziekquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hmpf, bij mij duurde het een stuk langer voordat ik door jou hier geaccepteerd werd![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
prima dan regel ik jou nog een keer een linkje naar leuke muziek
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
prima dan regel ik jou nog een keer een linkje naar leuke muziek
quote:There are about 60 million dogs in the US. Dogs kill about 15-20 people a year.
There are about 35 million blacks in the US. Blacks kill about 8,000-9,000 people a year.
For dogs: 17.5 [the mean #] killed divided by 60,000,000 = .0000002917
For blacks: 8,500 killed [the mean #] killed divided by 35,000000 = .000243
.000243 divided by .0000002917 = 833.048
By my figuring this means that blacks are 833 times more murderous than dogs.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:59 schreef mordradead het volgende:
Ik houd namelijk wel van goede muziek in tegenstelling tot onze moderator MMarSu
Ik ben het toonbeeld van goede smaakquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:59 schreef mordradead het volgende:
Ik houd namelijk wel van goede muziek in tegenstelling tot onze moderator MMarSu
Ik vertrouw het niet, eerst blijk je de systeembeheerder van mijn broer te zijn, nu woon je ook nog om de hoek bij Daggla. Volgens mij stalk jij (ex)moderators.quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben het toonbeeld van goede smaak
Hij heeft ook nog is op dezelfde school als ik gezetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet, eerst blijk je de systeembeheerder van mijn broer te zijn, nu woon je ook nog om de hoek bij Daggla. Volgens mij stalk jij (ex)moderators.
Kijkduinstraat, iets verderop dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Stukje verderop bij de Postbank op de Haarlemmerweg.. Ik doe daar wel al m'n boodschappen altijd
Waar zit jij ongeveer?
Vastquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet, eerst blijk je de systeembeheerder van mijn broer te zijn, nu woon je ook nog om de hoek bij Daggla. Volgens mij stalk jij (ex)moderators.
Nog niks, maarrr straks iets met rijst en Italiaanse groentemix en kipfilet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:38 schreef inkie1010 het volgende:
wat hebben jullie gegeten?
Pizzaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:38 schreef inkie1010 het volgende:
ieeeuw...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vond laatst botten in mijn kippizza van Al Capone. Laatste keer dat ik daar bestelde.
Aanklagen die lui!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vond laatst botten in mijn kippizza van Al Capone. Laatste keer dat ik daar bestelde.
MSNquote:
Stom, MSN geeft me telkens een f*cking foutmeldingquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
MSN![]()
Adium for teh win
En ik maak gewoon gebruik van de msn server ja, dus die werken...
Nu doet hij het wel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hola.
MSN is hier ook down.. Wil ik eens een keer online, kan het niet.
Hoi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:38 schreef inkie1010 het volgende:
Dat is wel heel dichtbijquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, dan woon je 2 straten achter me.
!!!!
Ik woon in de Doggersbankstraat,
,
.
Toch maar weer verhuizen?quote:
Pepersaus. Daar kan je me 's nachts voor wakker maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toch maar weer verhuizen?
Ik heb roerbak groenten, gebakken aardappels en biefstukschotel in pepersaus gegeten.
Dan te bedenken dat ik praktisch elke werkdag langs die straat loopquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ghehe, it's a small world after all..
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:38 schreef inkie1010 het volgende:
Shoarma dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef philipnorth het volgende:
HIer alleen maar 3 enorme whiteboards met daarop dingen die we nog moeten doen
Zometeen shoarma eten met collega's
Waar werk je dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik praktisch elke werkdag langs die straat loop
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Peristilius
Een hele post voor jezelf
Jij bent een chagerijnige, stonede zeikerd.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent een chagerijnige, stonede zeikerd.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Alles prima _moder8or_, ik heb gisteravond een profielwerkstuk presentatie gehad, ging wel okee, dus als het goed is ben ik nu van dat hele gezeik af.
En ik ben nog niet stoned Tomasso, dat ga ik nu worden.![]()
![]()
Geen verplichtingen, soms wel handig, maar ik doe het toch nog met plezier.quote:
Ik deed het ook met plezier, maarja. Een nieuwe maakt meer stuk dan je lief isquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geen verplichtingen, soms wel handig, maar ik doe het toch nog met plezier.
Hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef philipnorth het volgende:
Ja, maar GAM is natuurlijk ook erg leuk om te moddereten
Gezelligste users enzo
Wij zijn ook gewoon liefquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef peristilius het volgende:
Inderdaad erg gezellig op GAM.
Hoe het is op de rest van Fok! weet ik eigenlijk niet (), maar ik hoor altijd van veel gebagger en gerel enzo, gelukkig is het hier gewoon rustig en gezellig.
same here, ik erger me op de FP aan de replies, en verder lees ik wat her en der maar post eigenlijk alleen in GAM en af en toe V&A en MUZquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef peristilius het volgende:
Hoe het is op de rest van Fok! weet ik eigenlijk niet (), maar ik hoor altijd van veel gebagger en gerel enzo, gelukkig is het hier gewoon rustig en gezellig.
wist het nog niet! Maar heb het nu gezien!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar waarom schok je van mijn post inkie
Werk in utrecht maar 's ochtends rond 7:15 en 's avonds rond 18:15 loop ik er langsquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar werk je dan?.
Nou ja, als je ik je een keer zie lopen dan roep ik wel wat.
Ow. Dat ik geen crew meer ben?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
wist het nog niet! Maar heb het nu gezien!
GCC is en blijft het leukste subforum, FOK zuigt en FC zuigt ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef peristilius het volgende:
GC is een kut forumquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:02 schreef Tain het volgende:
[..]
GCC is en blijft het leukste subforum, FOK zuigt en FC zuigt ook
Ik woon op de hoek dus morgen om 18.15 ga ik wel op het balkon staan met een waterballonquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Werk in utrecht maar 's ochtends rond 7:15 en 's avonds rond 18:15 loop ik er langs
Je hoeft GS toch niet uitgespeeld te hebben om beter te zijn dan Roy?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef Laniboekje het volgende:
Mag ik even melden dat ik Golden Sun: TLA uitgespeeld heb en daarmee dus beter ben dan Roy. Dank u voor de aandacht.
![]()
Laniboekjequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef Laniboekje het volgende:
Mag ik even melden dat ik Golden Sun: TLA uitgespeeld heb en daarmee dus beter ben dan Roy. Dank u voor de aandacht.
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Je hoeft GS toch niet uitgespeeld te hebben om beter te zijn dan Roy?
Maar gefeli, da's dan vrij snel gegaan toch?
Zeker zeker, al weer 8 werkdagen achter mijn rug sinds ik mijn nieuwe werkgever hebquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vandaag een goede werkdag gehad?
Advance Wars ja, ik zit op het laatste level en het lukt me niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:14 schreef philipnorth het volgende:
hmmmm niks meer liggen waar je nog niet mee klaar bent?
Ik moet maar weer eens met advance wars verder...
Buikgriep? Dat lijkt me een beetje sterk, aangezien je niet plat ligt en nog steeds kan gaan werken. Of ben je gewoon een heuze bikkel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker zeker, al weer 8 werkdagen achter mijn rug sinds ik mijn nieuwe werkgever heb. Nog steeds veel hoest, volgens de dokter heb ik buikgriep
Ik vond het ook raar. Maar vergeet niet dat ik vorige week (23 en 24 januari) met 40 graden koorts heb gewerkt. Ik wil niet in mijn proeftijd ziekmelden. En ja, ik lig nu echt plat op mijn stoel ongeveer. Buik doet erg pijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Buikgriep? Dat lijkt me een beetje sterk, aangezien je niet plat ligt en nog steeds kan gaan werken. Of ben je gewoon een heuze bikkel?
Oei, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook raar. Maar vergeet niet dat ik vorige week (23 en 24 januari) met 40 graden koorts heb gewerkt. Ik wil niet in mijn proeftijd ziekmelden. En ja, ik lig nu echt plat op mijn stoel ongeveer. Buik doet erg pijn
Ik wil me niet ziekmelden, dat is het gewoon. Ach maandag over twee weken is mijn proeftijd voorbij. Niet dat ik me dan wel verzuimquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik niet.
Zeker weten dat je er goed aan doet om door te werken? Oke, het is je proeftijd.. maar je moet je ook niet doodziek gaan zitten maken he! Beterschap er iniedergeval mee
Zou wat zijn he, meteen 2 maanden vrij nemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil me niet ziekmelden, dat is het gewoon. Ach maandag over twee weken is mijn proeftijd voorbij. Niet dat ik me dan wel verzuim
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zou wat zijn he, meteen 2 maanden vrij nemen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Mede nintendo fans.. ik heb gezondigdIk heb een PS2 gekocht.
Koop een PCquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef mordradead het volgende:
hij had met dat geld zijn leven inderdaad veel mooier kunnen maken
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:39 schreef mordradead het volgende:
nee de drive, dat ding wil nog maar tot de helft openen met grof geweld niet verder ook
klikquote:Is uw gameconsole defect?
U kunt bij ons terecht voor reparatie´s aan uw Playstation of Xbox !
Wij hanteren lage tarieven en een korte doorlooptijd !
Echt niet, ik geloof je nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef mordradead het volgende:
heb ik
Ik ook, doei.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Doei :
Ik heb het niet gezien, dus ik zou wel graag willen weten welke ongetwijfelt nuttige kennis ik met chanty deel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef Tomasso het volgende:
edit: Snappen alleen Chanty en capibar ongetwijfeld, laat dus maar
Wel tof
Zo vroeg?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga slapen. Doei :
Ja, het zou ook wel ernstig zijn als je niet beter was dan Roy.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Wow, wat een rel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:22 schreef Tomasso het volgende:
MMaRsu en Roy zijn 2 wannabe negers, ze lijken wel op dé Tijs, die ook neger wil zijn zodat hij geaccepteerd wordt als rapper.
Daarnaast is peri een junkie, en die stinken.
[/relmodes]
Heb je toch je begin van het relletje peri. Misschien komt er wel een rel uit
Spaghetti met een heerlijk sausjequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:00 schreef inkie1010 het volgende:
Wat ga je maken Roi? roie kool?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef RaymanNL het volgende:
Me hele filmpje staat online
http://video.google.com/videoplay?docid=6323936387366286217&q=ecodromeMet dank aan m'n vader voor het inspreken
![]()
IEWquote:
Nee ThomperBE, ik doelde op dat ranzige plaatje wat al is verwijdert.quote:
Een kwijlenbak.quote:
Sharkdoggie bedelde op msnquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:56 schreef Thomper het volgende:
Kijk MMaRsu, een spin
[afbeelding]
Wijf, zo goor was dat plaatje ook niet, peristilius vond het ook al meevallen.
quote:Danny; SE7EN > zegt:
Mijn oogjes
Danny; SE7EN > zegt:
[GAM SC] hmmmmmmm.... verdacht
Danny; SE7EN > zegt:
gebruik aub je modpowers
Sommige users zijn gewoon net iets belangrijker dan anderen.quote:
Nee, nee. Er is pas sprake van een goede rel als MMaRsu stronken is en buiten GAM post.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:59 schreef philipnorth het volgende:
ach ja, hebben we toch nog een rel gehad vanavond, dat een mod een post aan heeft 'moeten' passen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef philipnorth het volgende:
[..]
IEW
- edit peristilius -
[afbeelding]
So it has begun...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef philipnorth het volgende:
aha, mmarsu heeft buiten gam gepost
tadaaa
enperistilius
Kijk Tomasso, zo begin je een rel.quote:
Ach, stel je niet aan man wijf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ey maar peri k vind het niet echt cool dat je zomaar iets edit wat ik weg heb gehaald :[. Komt niet echt goed over bij de users als ze denken dat we het niet met elkaar eens zijn
Een echte rel willen we zien. Post gewoon die foto's van pussydeluxe in bad.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ey maar peri k vind het niet echt cool dat je zomaar iets edit wat ik weg heb gehaald :[. Komt niet echt goed over bij de users als ze denken dat we het niet met elkaar eens zijn
Nouja gaat meer om het feit dat als ik iets weghaal ik het op prijs stel dat je het niet weer er neerzetquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, stel je niet aan man wijf.
Niks mis met dat plaatje.
Je kan ook overdrijven hoor, vind je dat plaatje nou echt zo eng?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja gaat meer om het feit dat als ik iets weghaal ik het op prijs stel dat je het niet weer er neerzet![]()
Sensatie.quote:
Verder sta ik 100% achter MMaRsu.quote:
Jij wilt alleen maar foto's van pussydeluxe.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verder sta ik 100% achter MMaRsu.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor, vind je dat plaatje nou echt zo eng?
Baggermod.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja
Geintje hoor
HAHA GEFOPT USERS OMGGG1010111~!!11`~!!1111
baggerpost
Slappe hap, wees dankbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef philipnorth het volgende:
Ik ben t op zich eensch met MMaRsu (mods op 1 lijn enzo), maar ik kan m'n eigen post niet meer editten
* philipnorth heeft relschoenen toch al weer uitgedaan, tijd om te gaan slapen
Morgen weer werken
Het is gewoon een kloon.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar foto's van pussydeluxe.
Zo ziet hij er in het echt uit.quote:
En zo is ut.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef philipnorth het volgende:
[..]
ben ik ook, jij bent de stoerste mod in GAM![]()
MMaRsu zit alleen maar te kwijlen op pussydeluxe
omfgquote:
rechtlijnig, restecpquote:
Die heb ik uitgespeeld. Dus. Wie is er nou beter? Ik daag je hierbij uit voor een potje Mario Party. Bij mij thuisquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Advance Wars ja, ik zit op het laatste level en het lukt me niet.
![]()
[..]
Die heb ik niet gekocht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:49 schreef chibibo het volgende:
Doe je trouwens nog iets met je 360?
Maak je geen zorgen, ik ben er nogquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:28 schreef Keasis het volgende:
Het is hier heel snel heel eng aan het worden
Frontrowquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, dus ik zou wel graag willen weten welke ongetwijfelt nuttige kennis ik met chanty deel.
Nee, dat win ik niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik uitgespeeld. Dus. Wie is er nou beter? Ik daag je hierbij uit voor een potje Mario Party. Bij mij thuis
En ik dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:34 schreef philipnorth het volgende:
Morgen Lani+Tain
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:24 schreef Tain het volgende:
Tienermeisjes vermoorden taxichauffeur
14 jaar en dan zoiets doen...
Goedemorgen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:34 schreef philipnorth het volgende:
Morgen Lani+Tain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |