quote:Jij bent zeker een dunne TL balk met geen haar op je hoofd (kan ook niet anders ,die trek jeer natuurlijk uit als je weer eens dood bent in het GAME )
http://vpro.react.nl/programma/detoekomst/forum/list_messages/11quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms snap ik niets van de SC hoor... Waar gaat DIT nou weer over?
Hoe weet jij dat ik daar sta?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:38 schreef Roi het volgende:
We weten niet of MMaRsu het wel overleefd Woensdag, misschien wordt 'ie opgewacht door een grote brede negert
Hij heeft een date met pussydeluxe?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:38 schreef Roi het volgende:
En we weten niet of MMaRsu het wel overleefd Woensdag, misschien wordt 'ie opgewacht door een grote brede negert
Wat is DAT nou weer voor forumquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:37 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://vpro.react.nl/programma/detoekomst/forum/list_messages/11
val allemaal maal lekker dood !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yep, luister hier naar MMaRsu op Fok!Radioquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij heeft een date met pussydeluxe?
Op zich is het geen gek idee om elkaar aan te spreken met 'beste...'quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is DAT nou weer voor forumSerieus
![]()
Ik hoop dat MMaRsu donderdag weer rechtop kan lopen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Yep, luister hier naar MMaRsu op Fok!Radio
Beste philipnorth,quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:46 schreef philipnorth het volgende:
Beste Sharkdoggie, dat is inderdaad een erg goed idee van je.
Nog steeds niet naar MmaRssuuuuu geluisterd
De vrouwelijke ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
GOEDENMORGEN
IK HEB EVALUTATIE GEHAD OVER DE PERIODE
IK DENK IK ZEG HET FF
Tof, ze vonden het goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:23 schreef philipnorth het volgende:
Beste Bernie, wil je niet zo schreeuwen.
Hoe was de evalutatie evaluatie?
Ik las 'erodome'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:52 schreef RaymanNL het volgende:
Heey, me ecodrome filmpje staat online
Vind t echt belachelijk, staat op instorten vanwege die vrachtwagen? kom op zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[upd] Parkeergarage A'dam op instortendat is vlakbij mij in de buurt
Beterschap MMaRsuquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm k moet jullie teleurstellen jongens, ik ben ziek en zit bijna in een verhuizing ( ga dit weekend naar groningen verhuizen ), en pussydeluxe moet werken.
Dus die date zit er niet in vanavond![]()
.
Maargoed, die shit komt vanzelf.
bier
Klaag bij de gemeente amsterdamquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:03 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Vind t echt belachelijk, staat op instorten vanwege die vrachtwagen? kom op zeg.
o die straatquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm nou k weet niet meer precies hoe die straat heette, maar het is echt 5 minuten van de stad af
Heb je een kamer gevonden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm k moet jullie teleurstellen jongens, ik ben ziek en zit bijna in een verhuizing ( ga dit weekend naar groningen verhuizen ), en pussydeluxe moet werken.
Dus die date zit er niet in vanavond![]()
.
Maargoed, die shit komt vanzelf.
bier
http://video.google.com/videoplay?docid=2560707451401965640quote:
Is echt niksquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef Roi het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe GAM SC slogan ?
[afbeelding]
Ongelofelijk wat slecht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef Roi het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe GAM SC slogan ?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |